1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    Salut. Am masina de un an si are acum 18k km cumparata noua de la Midocar. Cand apas ambreiajul 1/3 se aude un huruit atat in masina cat si afara, destul de puternic. Am mers frumos la Midocar iar cei de acolo ma anunta f senin ca este volanta distrusa si ca este din vina mea ca am suprasolicit-o si ca nu se poate repara pe garantie. Cum naiba crapa o volanta in conditiile in care numai eu am condus masina, nu am tractat niciodata pe nimeni, nu am patinat niciodata, nu "odihnesc" piciorul pe ambreiaj niciodata, intotdeauna apas ambreiajul pana la capat, pana si bordurile mici le urc cu avant si nu din ambreiaj ??? Imi poate explica cineva ca meseriasii de la Midocar nu au putut. Cum e posibil ca ambreaiul sa se uzeze mai repede decat placutele de frana??? Daca mai este un post similar pe undeva imi cer scuze dar sunt prea plin de draci sa mai caut. Cumnatul meu are o masina identica doar ca el a facut 30k km pana acum si acum o luna a avut exact aceeasi problema si nu s-a rezolvat in garantie. In ritmul asta la revizia de 30k mai schimb odata ambreiajul. Am mai citit pe forum ca unii intrebau daca e normal sa scartiei un pic ambreiajul cand il apesi, asa a facut si a mea de pe la vreo 10k km iar acum a crapat de tot. Aviz amatorilor cu aceleiasi simptome.
     
  2. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    erata

    scuze pt greselile de gramatica si de scriere, imi tremura mana pe taste....
     
  3. alex.laur

    alex.laur 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI Quattro
    Wow ... mi se pare cam aiurea sa schimbi ambreiajul la doar 30k mai ales ca tu spui ca ai exploatat-o cum trebuie . Am impresia ca la nicio masina noua nu iti da garantie pentru ambreiaj asa ca nu cred ca ai alta alternativa decat sa ti-l schimbi din banii tai . Daca spui ca si cumnatul tau a avut aceeasi problema cu aceeasi masina probabil ca o fi fost lotul cu kituri de ambreiaj mai prost... cine stie ?!

    Apropo am si eu un prieten cu un ford focus care are aceeasi problema ca tine . La el insa este de vina rulmentul nu stiu care... Aia la service i-au spus ca poate sa mearga asa cu el pana pica ambreiajul de tot ... :-??
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Iul 2009
    palade adrian apreciază asta.
  4. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    eu am doar 18k, cumnatul meu are 30k. Da stiu sa folosesc un ambreiaj, am mai avut cateva masini pana acum iar pe prima, opel astra, am invatat sa conduc si chiar mi-am batut joc de ea...are acum 120k si merge perfect...nici o treaba cu ambreiajul. Mi-am dorit o viata Audi si m-am purtat exemplar cu ea, sunt f suparat.
     
    Goicea Catalin apreciază asta.
  5. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Daca e asa cum spui tu,e greseala de fabricatie,fa scandal la Midocar,in mod normal la 18.000 de km ar trebuii sa ia in consideratie si acest aspect! Poate obtii macar, faptul ca fabrica sa suporte 75% din pretul pieselor fara manopera. Bafta!
     
  6. alex.laur

    alex.laur 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI Quattro
    Shakal iti trepideaza masina la plecarea de pe loc ?
     
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    A6 Allroad CGQB 2013 , S5 Sportback CWGD 2017
    Masimo are dreptate.
    In baza carei hotarari au dat verdictul?
    Garantia trebuie sa suporte asta. Trebuie trimis la expertiza iar daca si amicul tau mai are vechiul kit atunci sunt sanse sa fie si el despagubit.
    Mergi mai departe si sa ne ti la curent
     
  8. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    Da, cand apas 1/3 ambreaiajul. Vibreaza pedala si huruie si in interior si afara, parca mai are putin si se rupe ceva in ea.

    Merg maine la Miocar, aztazi nu am avut timp, si am vb si cu un avocat preventiv. O vorbesc maine cu seful de service si vad ce rezolv. Daca nu o scot la capat cu el, pastrez piesele defecte, fac o expertiza tehnica si apoi ma cert cu ei in Instanta desi chestiile astea o sa ma coste mai mult decat defectul initial. Sa vad ce rezolv maine. Va tin la curent.

    PS. pt ceilalti posesori de B8 exista o rechemare in service pt inlocuit clapeta de stop de la admisie (cel putin asa mi-ai zis la service).
     
  9. radu2000v 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant 2.0TDI 2006 140HP BLB engine
    1. Din cate stiu eu garantia acordata (cel putin persoanelor fizice este de 24 luni).
    2. Dupa perioada de garantie (la o perioada mica,in functie de uzura masinii nr. de km, in functie de dealer etc) se poate merge pe culanta (costuri intre 50-80% suportate de dealer).
    Succes
     
  10. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacau/Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Si mie imi scartaie ambreiajul,dar tind sa cred ca trebuie unsa pedala;acelasi scaratit e prezent si cu motorul oprit. La mine exista o usoara diferenta de zgomot intre ambreiaj neapasat si apasat pe la jumatete(trebuie sa fii f atent sa sesizezi). Am fost si eu la ei cu o reclamatie pt ambreiaj-daca plecam de pe loc fara sa accelerez deloc aveam niste trepidatii(daca o turam totusi la 1000rpm dispareau);aici e discutabil fiindca nu e prea normal sa pleci fara acceleratie deloc,iar eu ii gaseam un moment al ambreiajului cand apareau niste trepidatii.Acest lucru il pun totusi pe seama subturarii,nu stiu ce sa zic...
    Daca ar fi volanta nu ar trebui sa ai si zguduiala cand opresti motorul?
    Mi se pare lipsa de respect sa iti aduca argumente de genul acesta pt garantie; sa faca expertiza tehnica si sa demonstreze ca e de vina modul de a sofa;pe principiul asta nu iti mai schimba nici o piesa la masina pe garantie( ati turat-o prea tare,ati luat toate gropile,etc).
     
  11. wwl

    wwl Silver Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 1.8T B6
    sincer ma asteptam ca in toti anii astia sa se fi rezolvat problema asta!:faint:
    nu ceda, in cele din urma se va repara in garantie!
    in momentul in care vor primi chemarea in instanta te vor chema la negocieri!
    iti spun asta pt ca stiu caz concret al unui prieten!

    bafta!

    PS: sper sa nu-ti schimbi parerea despre masinuta ... e dar volanta!
     
  12. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    Am fost ieri la service, am vorbit cu seful de service si mi-a spus cu durere in glas ca e vina mea ca am "exploatat necorespunzator" ambreiajul dar nu a putut sa-mi explice ce inseamna asta doar ca nu intra sub incidenta garantiei. In continuare apelam la harti, expertize si avocati. Nasol speram sa nu se puna problema asa.
     
  13. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    Am uitat sa intreb. Stie cineva la cati km se considera uzura ambreiajului normala?...de ex. la amortizoare e 30k km...daca se poate dintr-o sursa cat mai sigura pt ca vreau sa-i intreb pe cei de la service si vreau sa fiu in tema...vreau sa vad cat de mare este discrepanta. merci anticipat
     
  14. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacau/Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    ambreiaj

    Mie mi-a spus un baiat de la un magazin de piese(ma interesam pt un kit de ambreiaj pt masina cuiva) ca garantia la ambreiaj ar fi de 80000km. Cel mai bine ar fi sa suni la un alt dealer Audi(Porsche Bucuresti sau oricare in afara de Midocar) sa intrebi.
     
  15. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    merci pt info, chiar o sa sun pe cineva care a fost sef de service la Porsche, poate mai are relatii pe acolo si poate sa puna o intrebare. Oricum o sa solicit Midocarului, oficial sa ramana scris, acelasi lucru.
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Sunt A4 pe forum care au trecut de 200 de mii de km si nu au inca kitul si ambreiajul schimbat.
    La A4B8 inca nu stim prea multe, o fi un caz izolat sau chiar un defect de proiectare,pe B7 am mai vazut cateva cazuri pe forum .
     
  17. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    stie cineva ce condii trebuie indeplinite pt cererea de culanta si cine trebuie sa o faca?
     
  18. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Culanta Midocar-ul ar trebuii sa o ceara,dar din pacate pentru disc si placa NU se acorda,am intrebat si la noi la Baia Mare. Cazul tau nu e singular,mai nou am auzit ca,au actiuni la A4 cum e al tau si taie usor din cuplu,insesizabil pentru o exploatare normala!!! Cred ca are legatura cu problema ta! Nu e prea corect in conditia in care sunt asa vehementi la acordarea garantiei problemelor premature legate de ambreaj. Oricum fa scandal,ei invoca exploatare defectuoasa,lucru care la demontare SE VEDE!!! Bafta.:bye:
     
  19. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cam acesta este dezavantajul cumpararii unei motorizari noi aparute.
    Ca sa taie din cuplu o resofteaza , insa cu cat va imbunatati kitul de ambreaj ?!
     
  20. costinnxxx 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2007
    sincer eu in locol tau faceam un mare circ acolo

    sa iti dau un exemplu
    am un verisor care are un audi la fel ca al tau are 30 si ceva de mii cu el
    a facut revizia placute...ulei si cred ca l'a vazut mai slab de inger cand i'a spus ca nu poate sa ii dea masina decat pe semnatura daca nu schimba discurile de frana :lmfao: adica sa schimbe discurile o data cu placutele :sign_omg::sign_omg:

    am uitat sa precizez discurile sunt foarte foarte putin uzate
     

Distribuie pagina asta