1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Kit-ul pentru motorul tau, CAGA, are cod 0B1 141 015 D.

    0B1 141 031 L - disc ambreiaj
    0B2 141 117 A - placa

    Pentru rulment ai poza atasata, imi da 2 variante in functie de limintarea seriei de sasiu.
     
    EuSebyU1 apreciază asta.
  2. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Cel din prima poza cu siguranta nu este pentru CAGA. Are arcuri pe disc si placa este alt model. Arcuri pe disc si volanta bimasica am vazut doar la Crafter, deci unde ai comandat sigur nu ti-au trimis ce-ti trebuie.
     
  3. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Va multumesc pentru raspunsuri. O sa ma uit sa vad ce coduri au piesele pe care le-am primit eu.
     
  4. Asline

    Asline 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi CAGA 2008
    Salut oameni,
    Am o problema: intru in masina si apas ambreiajul si scartaie de vreo 3 ori. Se aude ca si cand intinzi un arc. Oare din ce cauza ? Tin sa precizez ca am schimbat kitul de ambreiaj in mai putin de 30.000 de km. Ma puteti ajuta cu un raspuns ? Multumesc anticipat.
     
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu are legătură cu Crafter. La quattro am văzut întotdeauna discuri cu arcuri la volanta bimasica indiferent de motorizare, și aici vorbesc de motoare longitudinale.
    Placa prima seamănă a LUK reglabil și a doua e Sachs. Cel mai probabil al doilea e pentru FWD și al primul pt quattro (dacă ambele sunt de B8). E posibil ca în prima poza sa fie și piesele care trebuie schimbate sa nu mai scârțâie pedala. E o chestie cunoscuta.

    Sent from my HTC_M10h using Tapatalk
     
    EuSebyU1 apreciază asta.
  6. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Multumesc arazvan2002. Intr-adevar, piesele din prima poza sunt ștanțate LUK, cu toate ca eu am comandat Sachs. Poate tocmai de asta nu s-au potrivit la mine pe masina pentru ca am volanta Sachs, dar daca pun si volanta LUK poate o sa mearga.
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    De multe ori se potrivesc între ele dar am impresia ca la B8, când a apărut un nou tip de volanta, nu prea se mai împacă și atunci e nevoie întâi sa desfaci sa vezi ce e pe mașină și apoi sa comanzi la fel.

    Sent from my HTC_M10h using Tapatalk
     
  8. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Daca am volanta Sachs pe masina, as putea oare sa pun LUK?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intelege ca trebuie intai sa demontezi si pe urma sa cumperi. Cu piesa in fata mergi la magazin ca sa vezi exact daca este identica cu ce vrei sa cumperi.
     
  10. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Nu merge volanta sachs pe kit ambreiaj luk si nici invers, testat pe propria piele, difera volantele fizic.
     
  11. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Asa este flavius89, am observat si eu, dar ma gandeam daca as putea sa inlocuiesc si volanta Sachs cu una LUK.
     
  12. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Dacă pui complet luk, da
     
    EuSebyU1 apreciază asta.
  13. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Salut. As avea nevoie de un sfat, daca ma poate ajuta cineva. Tot încerc sa aflu...sa ma documentez mai bine dar nu prea reușesc. Posibil nu întreb unde trebuie.
    Am mașina din 2011. In 2013 am schimbat kit-il de ambreiaj pe SACHS. După câteva luni rulmentul din capătul cutiei de viteze care se prinde de coroana a crăpat la propriu. După schimbare a început volanta sa bată foarte tare. OK...schimbat din nou ambreiajul dar recondiționat. Acum a început sa bată iar... Acum ce sa fac? Sa pun pe SACHS sau sa aleg varianta LUK?

    Ceea ce ma nelămureste este diferența destul de mare de preț. As vrea sa întreb, daca e cineva pe aici sa ma informeze si pe mine care ar fi diferențele dintre cei doi producători...?

    Mulțumesc anticipat !
     
  14. mr_eremia 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2015
    Locație:
    Slatina Olt
    Masina:
    Audi A4, 2010, 2.0 Tdi 143 hp
    Salutare, stie cineva de unde vine acest sunet din filmulet ? in drive si in retro se aude, daca accelerez sau daca plec de pe loc nu mia face.... doar pe loc cu cutia cuplata, dar dispare in momentul in care o accelerez. volanta am schimbat-o anul trecut .... posibil sa fie tot volanta ?
     
  15. Buta Gheorghe 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2016
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    A4 , awx 2002
    Salut , imi cer scuze inca de la inceput , ca nu am citit tot topicul asta ,sunt agitat un pic ... acuma am venit din Ungaria cu trailerul ( in drum spre Italia) , pentru ca am ramas fara pedala de ambreiaj pe autostrada
    Audi A 4 B8 din 2010 , recent cumparat cod motor CAGB , 136 CP
    S a aprins martorul alte pericole , cand ma uit la lichidul de frana mai era un pic ...
    masina nu trepideaza , nu am avut niciun semn ca ar fii ceva
    dupa ce se raceste iar am pedala ,
    v ati mai confruntat careva cu asa ceva? ce ar putea sa fie?
    va multumesc anticipat
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai cilindrul de la pedala de ambreiaj are legatura cu instalatia de frana, respectiv lichidul de frana.
    Rezolva-ti problema cu pierderea lichidului si o sa isi revina si pedala de ambreiaj.
     
  17. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Verifica si jos sub pedala de ambreiaj daca nu cumva ai scurgeri de lichid, ori care este cursa ei sa nu ai vreo duda cu pompa ambreiaj care este undeva deasupra pedalei. Si la fel si instalatia de lichid frana dupa cum ti-a fost recomandat.
     
  18. Buta Gheorghe 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2016
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    A4 , awx 2002
    Am rezolvat
    schimbat pompa de ambreiaj , cilindru , etc ..merci
     
  19. Andrei.rdr 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4
    Salutare.
    Dupa ce am citit tot ce s-a scris aici mi-am dat seama ca a venit si la mine vremea sa schimb ambreiajul si volanta.
    Simptomele mele sunt urmatoarele:
    -ambreiajul complet apasat se aude un sunet diferit - un harait cat timp este apasat(nu se aude foarte tare, dar este sesizabil)
    -1/3 ambreiaj apasat se aude un sunet de metal pe metal(se aude destul de tare)
    -uneori nu intra in viteza 1 din prima
    -sunetul de metal se aude si atunci cand se pleaca de pe loc fara acceleratie, doar din ambreiaj
    -uneori la plecarea e pe loc masina tremura
    Cand este putin turata dispar zgomotele.
    Am descris acestea si am trimis un video la Midocar unde am cerut o oferta pentru aceasta reparatie. Mi s-a confirmat ca trebuie schimbat ambreiajul si volanta si am cerut sa imi adauge pe oferta si cele 3 piese regandite ca imi scartaie si mie ambreiajul.

    Am atasat si un video si devizul primit de la Midocar informativ pentru cei care vor sa opteze sa faca aceasta reparatie in reprezentanta.
    Acum urmeaza sa ma interesez sa vad si eu mai multe preturi din mai multe parti.
    Vreau sa vad si la cat gasesc piesele si sa caut doar un service pentru montaj. Imi puteti spune va rog daca pe langa volanta, ambreiaj, rulment si cele 3 piese trebuie sacumpar si 012141741 - siguranta si ultimele 2 pozitii cu suruburi care apar pe deviz ?
    Multumesc!
    LINK CU VIDEO: https://drive.google.com/open?id=0B6Cr6Y95fKNJNnU0ZkNuN01HZVE
     
  20. adranvick 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B7 2006
    Eu recent am schimbat volanta + kit ambreiaj + rulment de presiune + pompa de ambreiaj. Cele trei piese au fost schimbate anul trecut cand a inceput sa scaraie pedala.
    Pompa de ambreiaj pe masina era unul mai vechi ( 8K1721401B ), si am schimbat cu unul nou care este o constructie diferita ( 8K1721401H ).
    Dupa schimbarea volantei si a kitului, pedala de ambreiaj si cutia de viteza nu mergea "perfect", numai dupa schimbarea pompei de ambreiaj.
    Atentie ca este si aftermarket (sachs / textar) dar cu cod mai vechi si nu prea se gaseste.
    Am platit 4000 ron cu factura si garantie. Piesele au fost aduse de service din germania.
     
    ianis apreciază asta.

Distribuie pagina asta