1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. Alexxxvl01 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2012
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 (CAGA)
    Nu are trepidatii la plecarea de pe loc . Nici nu da in nas. Doar la drum intins sau la mers constant , cand accelerez usor sau decelerez parca imi da un sut , cateodata nu face deloc. Parca imi intrerupe la momentul acela. La fel si cand schimb vitezele , cand ridic piciorul dupa ambreiaj se simte de parca l-as lua mai brusc. Sa fie oare de vina ca nu am schimbat si cele 3 piese reproiectate ?
     
    Ultima editare: 28 Noi 2016
  2. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salutare,
    Imi puteti spune va rog codurile de piese pt kit ambreiaj + volanta si daca este cazul la modelul meu de cele 3 piese reproiectate.
    Audi A4B8, 04.2009
    WAUZZZ8K79066890.
    Multumesc.
     
  3. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salutare,
    Va rog daca se poate un raspuns la mesajul de mai sus.
    Multumesc.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    0B1 198 141 CX - kit ambreiaj

    0B1 105 266 AN - volant Sachs
    sau
    0B1 105 266 AG - volan LUK

    Intai demontezi, dupa aia cumperi.
     
  5. GFK17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2015
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4,2.0 tdi, 2007
    Salut! Detin un A4 b8 2.0 tdi CAGA manual. In seara aceasta am vrut sa plec de pe loc si deodata motorul se tura desi era in treapta 1. Nu debrieaza deloc. Ce ar putea fi? Ambreiajul sau cutia?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ghici ciuperca ce-i ? mergi la un bun mecanic.
     
  7. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salutare,
    Daca pe masina mea Audi A4B8, 04.2009 WAUZZZ8K79066890 am volanta si kit ambreiaj Sachs se poate inlocui cu Luk sau ar trebui sa pun tot Sachs?
    Am tot citit ca prima data trebuie demontat si pe urma comandat. Eu sunt din Timisoara dar o sa imi schimb volanta si ambreiaju la Sibiu la un service pe nume Bero Precis. Am dat celor de acolo toate datele masinii si au zis ca au comandat deja pt masina mea marca Luk. Sincer nu stiu ce marca am pe masina, dar vroiam sa mai cer o parere daca in caz ca este Sachs ar fi ok si se potriveste si marca Luk?
    Va multumesc.
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E greu de spus :uhm: Am verificat acum in Etka cu filtrare dupa seria mea de sasiu. Nu e clar ce e montat pe masina mea, apar ambele coduri, si de LuK si de Sachs. Dar daca dau cautare dupa codul de Sachs imi returneaza rezultate pe marca LuK (cred ca cei doi producatori au o stransa colaborare).
    Banuiesc ca asa e si cautarea dupa seria ta. La fel e si pentru volant. Deci cel mai bine ar fi sa demonteze, apoi sa comande exact ce marca ai avut.
     
  9. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Colegul flavius89 spunea, in urma cu 2 pagini, ca se poate pune kit complet LUK, chiar daca masina a avut Sachs.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Uneori da, uneori nu. La inlocuirea ambreiajului obligatoriu intai se demonteaza, se masoara si pe urma se cumpara. Dar daca voi vreti sa stati cu masina desfacuta multe zile pentru ca riscati sa nu se potriveasca ce ati comandat este alegerea voastra sa cumparati piese inainte sa demontati.
     
  11. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Vin cu o mica necunoscuta :sm4: atunci cand masina este rece de ex dimineata, din ambreiaj pot sa plec cu ea fara probleme. Insa uneori dupa ce apuca sa se incalzeasca, cand plec de pe loc din ambreiaj tremura masina. Chestia asta se intampla aleatoriu si niciodata nu am patit-o cu masina rece sa am probleme la plecatul din ambreiaj. Informativ la ce s-ar putea incadra, rulment/placa de presiune sau volanta?

    Precizez ca acel tremurat aleatoriu apare des la plecarea din rampa, respectiv si mai des atunci cand tot in rampa masina este mai incarcata cu persoane.
     
  12. Alexxxvl01 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2012
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 (CAGA)
    Salut Clauu. Acceasi problema am avut-o si eu. 99.99 % este de vina volanta si va trebui schimbat tot kitul de ambreiaj ! Numai bine
     
    Clauu apreciază asta.
  13. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salutare,
    Tocmai ce am schimbat kit ambreiaj plus volanta. Nu stiu daca e normal ce mi se intampla si as vrea o parere. Eu am avut pe masina Sachs si am pus kitul complet Luk. Mi se pare ca pedala de ambreiaj nu se apasa pana jos de tot. Adica daca apas cu putere ajunge pana jos si se aude cum loveste in acel opritor dar pentru asta mi se pare ca trebuie sa fortez cam mult piciorul, iar daca apas cum apasam de obicei simt ca pedala nu ajunge pana in capat.Vitezele se schimba foarte usor, nu agata deloc. Sincer nu imi amintesc cum era inainte si nici nu am bagat de seama daca se apasa pana jos sau nu. Va rog niste pareri. Multumesc
     
  14. claudiu13laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi a4 b8 140 cp. din 2011
    Va salut,
    Am un audi A4 B8 din 2011 masina are 220.000 km, cutie de viteze manuala. De ceva timp cand pornesc masina si sta la ralanti imi bate ceva in partea din dreapta la motor, bataia se aude 4-5 secunde dupa care dispare, motorul toarce normal. Acest zgomot imi apare de fiecare data cand stau la semafor chiar si cand motorul este cald. Sa fie oare volanta ? Daca apas ambreiajul zgomotul dispare. In rest, masina trage si merge foarte bine.Va multumesc si sarbatori fericite.
     
  15. Alexxxvl01 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2012
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 (CAGA)
    Salut. Volanta este cu siguranta .
     
  16. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    La 220k , la zgomotul care il ai, daca tot dai jos cutia , mai bine scimbi tot , cu tot cu piesele acelea trei reproiectate.
     
  17. cnzz

    cnzz 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2017
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 tdi 2010
    Buna seara,
    Am un Audi A4 B8 2.0 tdi 120 cp si la 175.000 mi-a picat ambreajul. Nu sunt mecanic si nu stiu ce sa comand pentru ca am cautat pe 2 site-uri diferite si unul imi scrie diametru 240 si 28 dinti iar celalat scrie diametru 240 si 21 dinti. Am cod motor CAGC iar wseria sasiu este WAUZZZ8K1AA136332. As dori daca se poate codul de ambreaj

    P.S.:
    Nu am demontat inca ambreiajul vechi.
     
    amorezatu apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Comanzi piesa dupa ce demontezi. La anumite repere intai se demonteaza, se masoara, se verifica si pe urma se cumpara. De asta si programele sunt interpretative nu ceva sigur. Intai demontezi si pe urma cumperi.
     
    amorezatu apreciază asta.
  19. k1dd1n

    k1dd1n 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2013
    Locație:
    Heidelberg, Germania
    Masina:
    A4 B8 Avant 2010, WAUZZZ8K29A241179
    Am tot vazut nelamuriri in acest topic cu privire la felul in care arata piesele din kitul de ambreiaj si volanta.
    Am atasat aici 4 poze. Cele uzate sunt luk iar cele noi sunt Sachs. Diferenta este clara intre cei 2 producatori. Cele Luk par mult mai solide. Volanta pare mai teapana si discul de ambreiaj are acele arcuri care sunt menite sa absoarba socurile.
    Sper sa fie ok pozele atasate.
    Bafta.
    Later edit. Pret pe sachs 2900 lei iar Luk 3500 lei. Preturile sunt pentru kit ambreiaj + volanta + rulment.
     
    Ultima editare: 26 Ian 2017
    Clauu și EuSebyU1 apreciază asta.
  20. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Am impresia ca e ceva ciudat la kitul pe sachs,atat placa de presiune nu are arculetele acelea de autoreglaj cat si discul pare sa fie pentru volanta normala.
     

Distribuie pagina asta