1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. k1dd1n

    k1dd1n 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2013
    Locație:
    Heidelberg, Germania
    Masina:
    A4 B8 Avant 2010, WAUZZZ8K29A241179
    AlexNfs Probabil. Desi autoreglajul nu stiu sa fie obligatoriu pentru placa.
    Masina era la un tip in service, cand mai trec pe acolo il intreb cum a decurs montajul.
    Proprietarul zicea ca sunt piese comandate dupa seria de sasiu si desi ca echipare ii aparea sachs de fapt pe masina montat era Luk. Preturile sunt desigur orientative - doar din ce mi-a zis omu.
     
  2. k1dd1n

    k1dd1n 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2013
    Locație:
    Heidelberg, Germania
    Masina:
    A4 B8 Avant 2010, WAUZZZ8K29A241179
    curiozitatea ma tine treaz :))
    atasez un document scurt si o poza. ambele de pe site de la ZF - detinatorul marcii Sachs. Din pacate am gasit doar versiunea in germana.

    Asa cum se vede din document, Sachs a produs (pana in 16.12.2016) o placa de presiune identica cu ce-a a producatorului Luk, cu acele arcuri de reglaj la vedere, si putin diferita ca design sau functionalitate asta daca spitele alea mai multe si intortochiate au roluri diferite.
    Deasemenea Sachs detine/produce si modelul propriu la care acele arcuri de autoreglaj sunt ascunse in corpul placii iar spitele par mai putin "incurcate".
    Sachs zice ca ar trebui sa nu fie nici o diferenta daca se schimba tot kitul Luk cu unu Sachs si cred ca nici invers nu e diferit.

    Totusi intre cele 2 piese exista o foarte mica diferenta. Am marcat pe poza cu albastru locul in care apare diferenta - din pacate nu inteleg la ce se refera cu exactitate.
    Datul cu parerea e sport national dar daca stie cimeva ce reprezinta... raman recunoscator.

    Cat despre diferentele la discul de abreiaj acele arcuri care lipsesc la varianta de produs tip Sachs sunt menite sa absoarba socurile - care dintre ele or avea viata mai lunga asta e istorie.

    Bafta
     
    Ultima editare: 27 Ian 2017
    Clauu apreciază asta.
  3. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Luna trecuta am schimbat ambreiajul,numai ca avut kit preansamblat de la sachs.A fost identic cu cel dupa masina,nici baietii de la garaj nu mai montasera asa ceva.L-am cumparat de la o firma specializata in volante si ambreiaje .Intr-adevar la service cand au verificat in sistemul lor ce piese am nevoie,le-a aparut tot sachs dar pe componente.Nu vreau sa fac reclama aici,dar daca aveti nevoie de informatii va pot recomanda in privat firma.
     
  4. zullu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2014
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a6 2L 2007
    Salut as vrea un sfat .....
    Am un a 4 Din 2010 tdi ,am niste simtome ciudate ,cand plec de pe loc tremura putin cam tot timpul,si acum a ramas pedala ambreaj jos si nu a mai intrat in nici o viteza .dupa ce am ridicat pedala si a revenit.ceva nu e in regula dar nu stiu ce?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    In al doilea rand ai tot acest topic la dispozitie ca sa stii ce ai de facut. Mergi la un bun mecanic pentru ca din fata calculatorului nu ghiceste nimeni.
     
  6. Darkgrin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2012, 136 HP CJCB
    Buna seara,

    Stiti cumva daca volant pentru CAGB este identic cu volant pentru CJCB?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe CJCB 2012 a fost pusa doar volanta cod 0B1 105 266 AH.
    Acest cod se regaseste si pe CAGB, printre altele 5-6 coduri.
     
  8. Darkgrin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2012, 136 HP CJCB
    Gresesc sau codul acesta de volant apartine ansamblului ?
    2289000148
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Codul ala este pentru ansamblul volanta + kit ambreiaj Sachs.
     
  10. Darkgrin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2012, 136 HP CJCB
    Exact.
    Deci kit.ul ala de Sachs teoretic se potriveste pe cod motor CJCB nu?

    Am primit feedback de la unii care vand kit cu codul asta ca nu s.ar potrivii pe CJCB si nu mai inteleg care-i treaba....
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu compatibilitatea kit-ului.
    Pentru volanta ta au fost 3 coduri : 01B 105 266 AE => 01B 105 266 AH => 01B 105 266 AN.
    Echivalenta pe Sachs este 2294 000 752.
    Codul kit-ului de ambreiaj este 0B1 114 015 D iar echivalenta pe Sachs este 3000 970 019.

    Eu ti-am dat codurile pentru Sachs, dar in ETKA apare si LUK ca echipare pentru kit ambreiaj pe masina ta.
     
  12. Darkgrin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2012, 136 HP CJCB
    Multumesc frumos
     
  13. Darkgrin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2012, 136 HP CJCB
    Daca tot te-am deranjat :)
    Ma poti ajuta cu codul pentru rulmentul de presiune si codurile pentru cele 3 piese reproiectate? (acelasi motor CJCB)
    Nu stiu daca acestea de mai sus sunt la fel pentru toate variantele ...

    Daca tot ai adus vorba de LUK... merita in loc de Sachs?
    Multumesc anticipat!

    Cu stima!
     
    Ultima editare: 15 Feb 2017
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    0B2 141 117 A - placa presiune LUK
    0B1 141 031 L - disc LUK
    0B1 105 266 AN - volanta Sachs

    0B1 114 015 D - kit ambreiaj Sachs
    0B1 198 141 CX - kit ambreiaj LUK

    Cele 3 piese reproiectate :

    0B1 141 751 - piesa intermediara
    0B1 141 777 B - fus sferic
    0B1 141 719 K - parghie

    Codul rulmentului ti-l alegi din imaginea atasata in functie de limitarea la seria de sasiu.
    Cam asta e tot ce am gasit in ETKA, nu imi da coduri pentru placa si disc pe Sachs iar volanta singura varianta mi-o da pe Sachs.
     
    Darkgrin apreciază asta.
  15. Gherghina Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2000 diesel, 2009
    Ai si tremuratul acela la relanti?
     
  16. Darkgrin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2012, 136 HP CJCB
    Salut,
    Am fost astazi la audi sa-mi cumpar cele 3 piese reproiectate pentru ca nu le gaseam decat pe original.
    Codurile sunt identice si mi-au confirmat ca se potrivesc:
    0B1 141 751 - piesa intermediara
    0B1 141 777 B - fus sferic
    0B1 141 719 K - parghie
    0B4 198 165 - Rulment

    Insa pentru Volant si Kit ambreiaj mi-au spus ca ei nu au echivalent pe Sachs in sistem si ca e posibil sa nu se potriveasca.
    Piesele le comandasem deja de pe internet:

    Volant: 2294 000 752 Sachs
    Kit ambreiaj: 3000 970 019 Sachs

    Audi mi-a dat urmatoarele coduri pentru cod motor CJCB si cod cutie NSX:

    0B2 105 266 T (volant)
    0B1 141 031 L (disc ambreiaj)
    0B2 141 117 A (placa presiune)

    Imi poate confirma cineva cu ETKA daca codurile: 2294 000 752 si 3000 970 019 de pe Sachs se potrivesc pe motor CJCB cu cutie NSX sau sa fac alta comanda pe LUK?

    Sunt plecat din tara si nu merita sa desfac de doua ori sau sa astept o saptamana cu ea pe elevator in caz de incompatibilitate....

    Multumesc frumos
     
    Ultima editare: 18 Feb 2017
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Darkgrin tocmai de aia intai se desface si pe urma se cumpara mai ales cand se umbla la ambreiaj.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Darkgrin Volant Sachs 2294 000 752 este echivalentul ptr. OE 0B1 105 266 AN.

    Dar tu la cutie cod NSX ai volant cod 0B2 105 266 T care numai exista pe Sachs, doar LUK, si din ce date am gasit are echivalentul LUK 415034410.

    Pentru kit de ambreiaj iti trebuie echivalentul Sachs 3000 951 978.

    Deci tie iti trebuie asa :

    Volant LUK 415034410 - 0B2 105 266 T
    Kit ambreiaj Sachs 3000 951 978 ce cuprinde ( 0B1 141 031 L - disc ambreiaj, 0B2 141 117 A - placa presiune si 0B4 198 165 - rulment ).

    Bineinteles, verifica inainte sa cumperi.
     
    Ultima editare: 18 Feb 2017
  19. Darkgrin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2015
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2012, 136 HP CJCB

    Am crezut ca, codurile de mai sus sunt ok... si pe langa asta furnizorul de piese mi-a confirmat ca se potrivesc pe CJCB.
    Care ar fi problema la cutia NSX de nu se potriveste?
    Nu prea merita sa desfac si sa incerc, nu?

    Acum vad ca ar trebuii sa cumpar volant LUK si kit ambreiaj Sachs, lucru care iar mi se pare ciudat...
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru ca eu prima data ti-am dat codurile ce apareau in ETKA, fara a putea filtra dupa seria de sasiu si fara a sti codul cutiei tale de viteze.

    Volant cod 0B2 105 266 T apare la cautare in ETKA ca fiind pusa pe A4 2013-2015, in schimb la detalii apare ca fiind pusa intre 11/2011 si 12/2015.
    Sunt destule "erori" si in programele de piese auto, din cauza asta ti-am recomandat si eu si Cristi sa demontezi inainte sa comanzi.

    In poza 2 - volant cod 0B2 105 266 T (LUK).
    In poza 3 - discul de ambreiaj cod 0B1 141 031 L (LUK)
    In poza 4 - placa de presiune cod 0B2 141 117 A (LUK)
    In poza 5 - kit ambreiaj cod 0B1 114 015 CX (LUK) - asta nu cred ca o sa il gasesti aftermarket, decat la reprezentanta.

    Cere fisierul *.txt in topicul Vin Decoder sau roaga un coleg care iti poate filtra dupa seria de sasiu daca vrei sa stii exact cu ce a venit masina din fabrica.
     

Distribuie pagina asta