1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce ai vrea sa pui ambreiaj Sachs si volanta LUK ?

    Ce te face sa crezi ca tu ai volanta 0B1 105 266 AG (LUK 415 0344 10) si nu ai 0B1 105 266 AH (Sachs 2294 000 752) pe masina ?

    Va incapatanati sa cumparati inainte, demontati dupa si va treziti ca sunt probleme de compatibilitate.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu inteleg de ce ne mai obosim sa scriem mesaje care le repetam. Odata ce am mentionat ceva clar si cum trebue procedat, ramane asa. Ulterior ei pot face ce vor.
     
  3. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @Cristi si @audi66 nu va mai stresati sa repetati la infint aceeasi poveste cu ,,demontati inainte si apoi cumparati" pentru ca oricum marea majoritate nu vor sa priceapa. Lasati oamenii sa plateasca piesele si manopera de 10 ori daca nu vor sa inteleaga. Poate au impresia ca voi faceti misto de ei cand le recomandati ce sa faca, iar vanzatorii sunt Dumnezei ptr. ca le vand piese potrivite pentru masinile lor pe baza VIN-ului care ulterior se dovedesc a fi nepotrivite. Sunt constient de faptul ca cei mai multi ,,mecanici" vor sa scape cat mai rapid de masini, in sensul ca nu le convine sa le tina prea mult in service si cu rampele/elevatoarele blocate , dar asta e ... practica a dovedit ca nu tot ce vand magazinele de profil sunt conforme cu ce se afla in realitate pe masina. Aste e ...
     
  4. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salutare. Am schimbat acum vreo 3000km kit ambreiaj + volanta. Am impresia ca masina nu mai trage cum tragea inainte. Este posibil sa fie din cauza ambreiajului. Este posibil sa fie din cauza volantei sau...? Ce test ar trebui sa fac sa imi dau seama daca este de la ambreiaj sau volanta. Cam ce viteza ar trebui sa am in treapta 1-2-3 pe la 3000 de ture. Simt ca atunci cand accelerez in treapta 1-2 masina nu mai are aceeasi forta. Poate doar mi se pare, masina o conduc cam odata pe luna si atunci fac in jur se 600 km. Audi a4b8 2009/ 143 cai putere. Multumesc
     
  5. alex_ 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 Avant 2009, 2.0 TDI (CAGA) 143cp
    Volanta nu poate fi de vina. La o accelerare violenta, indiferent de treapta, daca iti patineaza ambreiajul si esti atent, ar trebui sa vezi turometrul ca o ia razna; deasemenea ar trebui sa simti mirosul specific de ferodou incins (asta daca deschizi capota). Daca nici cresterea prea brusca a turatiei nu o sesizezi si nici mirosul specific, atunci nu te mai gandi la kitul ambreiaj + volanta.
    Daca intradevar problema e reala, poate fi sistemul de injectie sau filtrul de motorina colmatat, debitmetrul, turbina.....
    Totusi, daca o conduci rar, asta poate fi cauza, te dezobisnuiesti. Aceeasi senzatie o poti avea daca alimentezi frecvent cu motorina super aditivata si apoi faci un plin cu motorina normala.
     
    Ultima editare: 11 Mar 2017
  6. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    audi66 scuze de raspunsul intarziat. Eu voiam sa stiu doar daca acele piese sunt compatibile intre ele, nu vreau sa le pun pe masina. Ambreiajul este ştanţat LUK si arata exact ca ambreiajul LUK din pozele de la postul #719, de asta voiam sa stiu daca sunt compatibile.
     
  7. laaav

    laaav 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI Quattro 143 CP 2010
    Dar daca se doreste sa se schimbe kit complet ambreiaj + volanta de la o firma anume, sau se vrea ceva mai performant, tot mai e nevoie sa se desfaca intai masina? De ce? Trebuie masurat ceva anume?
    Sau desfacutul inainte se face doar in cazul in care se schimba doar ambreiajul?? Tot vad ca se insista pe treaba asta, dar nu inteleg de ce?
    Nu am probleme cu ambreiajul deocamdata, intreb doar de curiozitate.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru ca exista diferite probleme de compatibilitate.
    Si pentru ca LUK si Sachs nu sunt mereu compatibile intre ele, exista diferente fizice.
     
  9. NicolaeAudiA4 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4, 2.0 CAGB,2009
    Salut. Am o întrebare. Detin un Audi A4 2009 2.0 Tdi. Când bag in viteza si plec de pe loc, Masina începe sa tremure . Am dus-o la un service si a verificat tot ce se putea sa fie , numai suportii de la motor nu . Se poatebsa fie aceia? Adică atunci când e motorul rece , se aude la motor ca si cum ar bate ceva , dar nu motorul face asta, ceva care ar bate..Are cineva idee ? Ei au zis ca nu e ambreajul.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e ambreiajul, e volanta.
     
  11. NicolaeAudiA4 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4, 2.0 CAGB,2009
    Dacă am volanta stricata, trebuie schimbat tot ambreajul?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cam asa ar fi indicat, sau daca ai bani sa platesti manopera de 2 ori, schimba doar volanta.
     
  13. Ilie Pandaciuc

    Ilie Pandaciuc 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 Diesel 120CP, CAGC, 2010,
    Salut. A incercat cineva sa reconditioneze volanta? Daca da, as fi interesat sa stiu cat a costat si care sunt impresiile de dupa reconditionare si pana acum, eventual si km parcursi. Multumesc
     
  14. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Nu stiu daca se ocupa cineva de reconditionare, dar cel mai sigur este sa schimbi volanta/kitul de ambreiaj si stii ca nu mai ai probleme cel putin 200.000 km ... evident in functie de stilul de condus.
     
  15. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Daca schimb kit ambreiaj+volanta cu altceva mai de fuga gen sachs organic, mai trebuie sa iau si alte piese terte, spre ex acele 3 piese reproiectate?
    Kit-ul cu pricina contine urmatoarele:
    Genuine SACHS Dual Mass Flywheel
    Genuine SACHS SRE Organic Clutch Disc
    Genuine SACHS SRE Pressure Plate
    Genuine SACHS Releaser
    Genuine SACHS Flywheel Bolts
     
  16. rapaichx 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CJCB, 2013
    Salutare baieti, vin si eu cu o problema, poate aveti vreo idee. Am un A4 B8 (CJCB) din 2013 cu ~160mii km, achizitionat la ~147mii, diferenta fiind facuta in Ro in vreo 10 luni (as spune ca am rulat la fel de mult in urban ca si rural). De cand cu iarna, am sesizat un fenomen ciudat in momentul in care motorul se incalzeste. La plecarea de pe loc, desi plec incet de pe loc si ambreiajul cupleaza ok, masina trepideaza de cateva ori. Senzatia e oarecum similara cu aceea atunci cand iei piciorul brusc de pe ambreiaj, doar ca trepidatia in cazul meu e mai linistita. La schimbarea treptelor nu mai am problema asta. Schimbatorul intra ok in viteza (cu mentiunea ca dimineata intra ceva mai greu dar apoi cursa devine lina)
    Ce este ciudat este ca in momentul in care motorul este rece (sau, cel putin pana in momentul in care temperatura ajunge la optim) nu am problema asta. Masina pleaca lin, fara trepidatii.
    A intalnit cineva fenomenul asta la nr asta de km? Sa fie volanta de vina?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact. Daca erau suportii motor, faceau mereu, nu doar la cald.
     
  18. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Hehe noi astia cu cjcb se pare ca suntem predispusi la asa ceva :)
     
  19. rapaichx 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CJCB, 2013
    Salut Clauu. Pe la cati km ai descoperit si tu problema? La 147mii, cand am luat-o, nu se simtea nimic la plecarea de pe loc. Mai mult, chiar era vara in momentul achizitiei si m-am plimbat ceva cu masina, asa ca motorul a apucat sa se incalzeasca. Totusi nu a schitat nimic. Si acu' dupa 13mii km facuti batraneste, a aparut beleaua :(

    Tu ai apucat sa faci schimbul de piese? Pt ce producatori ai optat si pe la cat te-a dus reparatia? Citind prin thread-ul asta m-am cam speriat de scorurile vazute pt kit + volanta..
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Volanta este pacatoasa pe toata gama VAG, pe 2.0 TDI in special.
    Un kit complet de ambreiaj + volanta nu ar trebui sa depaseasca 2500-3000 ron. Daca asta ti se pare o suma de speriat la masina pe care o detii, ce sa zic ...
    Producatorul il alegi dupa ce demontezi, in functie de ce ai acum pe masina, Sachs sau LUK.
     

Distribuie pagina asta