1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Parca e prea mare coincidenta :) a mea la fel cam la acelasi interval, la 160k nu dadea nici un semn, de abia la 170k am inceput sa am probleme. Prima data nu mai simteam cand prinde ambreiajul si dupa soft s-a accentuat si a inceput sa apara partea cu tremuratul. Am mentionat de soft pt ca masina 'a suferit' o crestere de putere si mai mult ca sigur a accentuat problema cu pricina.
    De schimbat nu m-am apucat, inca nu sunt foarte deranjat pt ca se intampla aleator cateodata da cateodata nu, bine de multe ori cand o patesc in primele 5min mereu spun ca gata pana aici a fost daaar intre timp isi revine si imi trece, o perioada :) si tot asa pana intr-o zi cand mi-o sari tandara de tot. Singurul incovenient este ca nu mai pot sa 'tasnesc' de pe loc, trebuie sa plec usor de tot altfel danseaza masina cu mine :-)
    Oricum eu in situatia mea trebuie sa-l schimb cu ceva mai potent pt ca o sa mai vreau ceva caluti, tu in schimb te poti orienta catre ce gasesti prin magazine dupa cod motor/vin. Ca preturi de referinta exact ca a spus si audi66 + inca cateva sute pt cele 3 piese reproiectate. Tinand cont ca mai faci cel putin 200k cu acest kit eu zic ca este un pret rezon. Orice altceva ti-ai fi luat din grupul VAG si motorul asta tot atat te-ar fi costat.
     
    Ultima editare: 11 Apr 2017
  2. reaver 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2010
    Ce interesant, cum se duce volanta fix in jurul valorii de 160-170.000 Km. Eu pe a mea am luat-o la 157.000 si nu avea nici un semn. Pe la 162.000 au inceput sa apara primele zgomote metalice, iar la 178.000 am schimbat-o ca deja imi facea probleme serioase.
    Am mai citit pe aici, iar multi considera volanta un consumabil. As putea spune ca e ca si distributia: o schimbi la 160.000 Km, asta e.
     
  3. rapaichx 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CJCB, 2013
    Tocmai ce am primit devizul estimativ de la un service (a zis bine audi66):
    Placa + disc + volanta Sachs - 3300 RON
    Rulment presiune Sachs - 270 RON
    Manopera inca vreo 700 RON


    Nu am reusit inca sa aflu daca primul item este un kit in sine sau le-a fost lene oamenilor de acolo sa faca defalcarea in clar a pieselor (any idea?). Am vazut intr-un post anterior (tot un coleg cu CJCB) ca era interesat si de cele 3 piese reproiectate (piesa intermediara, fus sferic, parghie). Acestea nu vin cu kitul de ambreiaj? La schimbarea ambreiajului si volantei se schimba si cele 3 piese sau treaba asta se intampla doar in anumite situatii? Ma surprinde ca cei de la service nu au mentionat nimic de ele.
     
    martinica apreciază asta.
  4. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Asta urma sa intreb si eu, ce-i cu acele 3 piese reproiectate, trebuiesc schimbate de fiecare data? De vandut stiu ca le iei separat, kit-ul nu le contine.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se schimba doar o singura data ca de aia le spune ca sunt reproiectate adica le schimbati acum odata cu ambreiajul complet (placa + disc + rulment) si volanta. Ulterior se inlocuieste doar ambreiajul cu volanta dar nu mai apuca masina la voi asta.
     
  6. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Ok, si stie cineva anul din care au inceput sa fie revizuite? Poate diferite motoare din anumiti ani includ deja aceste piese reproiectate.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incepand cu facelift.
     
  8. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Cunosti cumva daca este inclusiv pt cele cu data de fabricatie octombrie-noiembrie 2011 si trecute ca 2012? In cazul asta niciunul dintre noi care a intrebat de ele nu ar mai trebui sa le cumpere, teoretic. Ma refer la noi cu cjcb. Insa banuiesc ca cel mai bine la demontaj se observa care ce cod are.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exact. De asta nu se cumpara nimic inainte pentru inlocuire ambreiaj / volanta. Se cumpara doar dupa ce se demonteaza. Am mentionat asta si eu si alti colegi pe forum de zeci de ori pana acum dar voi tot nu pricepeti sau nu vreti sa faceti asta. Bafta.
     
  10. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    De ceva vreme trebuie sa apas mult nai tare pe pedala se ambreiaj altfel nu mi recunoaste ca o apas si nu porneste b8 2.0 tdi manuala 6 trepte.Intrebarea este daca are senzor pedala ambreiaj sau posibil pompita sa nu mai faca presiunea care trebuie cea de jos sau cum functioneaza sistemul.De asemenea merge ceba mai greu in viteze decat era ea odinioara, lichid la nivel si aerisit ok
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Senzorul este de vina. Daca e pe duca si cand folosesti pilotul automat trebuie sa apesi ambreiajul mai tare sa decupleze pilotul.
     
  12. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Pilotul automat (Cruise Control) nu se dezactiveaza cand calci ambreiajul. Se dezactiveaza cand calci frana.
     
    MDU apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E nu serios ? Adica tu setezi pilotul la 100km/h si poti schimba treptele de viteza linistit fara a dezactiva tempomatul ?
     
  14. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Pe incercate ? Iti spun sigur pentru ca folosesc frecvent pilotul automat si pot schimba treapta de viteza fara sa mi se dezactiveze. Cand calc frana mi se dezactiveaza.
    Cruise control 1.jpg
    Sau daca dormi cu piciorul pe ambreiaj se poate dezactiva, conform manualului ... ceea ce nu mi s-a intimplat niciodata.
     
    Ultima editare: 14 Apr 2017
    Azlat, Darkgrin, slabutzggg și încă o persoană apreciază asta.
  15. alex_ 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 Avant 2009, 2.0 TDI (CAGA) 143cp
    Are dreptate Paul, doar la B6 se decupla si la apasarea ambreiajului
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si la C6.
     
  17. Naftty 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 2.0 2012 cjcb 136 TDIe
    Daca va ajuta cu ceva la cjcb 2013 , cu volant luk pe original , cu aceleași simptome trepidat la plecare de pe loc , apoi clancanit metalic la rece . Am schimbat cu kit complet sachs, si e in regula . Volantul sachs diferă constructiv fata de original dar in exploatare nu percep vreo diferența ., am Atașat poza
     
    rapaichx și Clauu apreciază asta.
  18. Aurelian alin 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2016
    Locație:
    targu jiu
    Masina:
    audi a4 b8 2008
    Va salut,
    Am incercat sa gasesc raspunsul la problema mea citind toate paginile dar nu sunt sigur ca ma incadrez la aceleasi simptome.
    Deci este vorba de un zgomot ce apare dupa aproximativ 20 minute de mers cu masina niciodata la rece, un fel de huruit, scartait mai sesizabil in partea de jos a cursei si mai ales la ridicarea piciorului de pe ambreaj.
    Zgomotul se aude si cu motorul oprit dar cu motorul pornit parca e mai amplificat. Cu ambreajul ridicat nu are nici un zgomot.
    Nu am batai de volanta, vibratii sau probleme cu intratul in viteza.
     
  19. CNACNA

    CNACNA 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2015
    Locație:
    Ro
    Masina:
    A4 , 2.0 TDI , 2012
    Va salut,
    De curand motorul a inceput sa se supra tureze. De exemplu la 2000 mii de turații motorul se supra turează încontinuu.
    Mi-am sunat mecanicul si m-a chemat la o constatare luni. Concluzia mecanicului doar din telefon ar fi: ambreiajul. A mai întâmpinat cineva problema asta ? Știți ceva ?
     
  20. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Fenomenul se numeste patinare. Iti patineaza ambreiajul. Mecanicul are dreptate.
     
    CNACNA și Aurelian alin apreciază asta.

Distribuie pagina asta