1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. dany_ram19

    dany_ram19 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2009
    Locație:
    Friedrichshafen
    Masina:
    Audi A6 C8 avant quattro sport 2.0 tdi 204 cp 04.2019
    Salutare tuturor, poate ajuta pe cineva filmuletul urmator singurul inconvenient ca este in limba germana.


    As dori ajutorul unui coleg care detine ETKA sa aflu codurile pentru un schimb complet de ambreiaj + volant si cele 3 piese reproiectate. Masina A4 b8 2011 motor CAGA 143 TDI serie sasiu WAUZZZ8K2BA156591. Va mulțumesc!
     
    Ultima editare: 27 Aug 2017
  2. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Daca masina este fabricata in 2011 nu mai ai nevoie de cele 3piese reproiectate.
     
  3. Florinmng

    Florinmng 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2016
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    A4 b8 2.0 caga 2008
    Buna ziua tututor colegilor,
    Dețin un A4 b8 2008 2.0 cod motor caga, îl am de vreo 2 săptămâni. Nu sunt mecanic doar ca imi place mult să-mi bag nasul si toate mașinile care le-am avut eu mi-am bagat nasul. Acum vreau să-mi bag nasul să-mi schimb kit-ul de ambreiaj in afara de volanta deocamdată pana nu demontez(cum imi dai seama daca este Dusa si volanta), dar nu-mi bate si singurul motiv este ca imi pătineaza discul nu foarte tare dar rulmentul se aude iar cand tin pedala apăsata nu se mai aude. Dimineața imi intra mai greu in prima treapta sau mansalier.
    Am citit toate conversațiile si nu s-a vorbit de asa ceva, după cum am zis eu vreau sa umblu singur acolo, am garaj scule, etc..
    Poate cineva sa ma sfătuiască la ce trebuie sa am grija sau nu stiu, niște sfaturi ar fi de mare folos. Eu sunt de părere ca prima data trebuie sa demontez sa văd ce piese sa-mi cumpar.
     
    Ultima editare: 24 Sep 2017
  4. flaviusfls

    flaviusfls 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA, 2.0 TDI, 2009
    Salutare colegi,
    Nu prea am avut timp sa citesc in totatlitate topicul dar din ce am vazut este cazul sa imi schimb si eu kit-ul de volanta si ambreiaj.
    B8-ul meu este din 2009, cod motor CAGA, sunt al 2-lea proprietar si are cca 260.000 de km pe bord. Face acel huruit la ralantiu plus uneori vibratii, schimbari greoaie de viteze si intra greu in treapta 1 si 2 si etc. Cam toate simptomele ce le-ati anuntat si voi mai sus. As dori sa ma ajute si pe mine un coleg cu acel cod pentru intreg kit-ul de volanta si ambreiaj si din ce am inteles cele 3 piese reproiectate.
    Va multumesc in avans pentru ajutor. Serie sasiu: WAUZZZ8K99A181191
     
  5. ionut32

    ionut32 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TDI,143 cp
    flaviusfls --------- la ditamai ”haraboaia” de masina de lux ce ti-ai luat - ca mai noi toti, si avand in vedere ca ambreiajul este o piesa destul de importanta, eu zic ca se merita sa iti aloci un 20 min din timpul tau sa citesti cam tot ce s-a discutat in topicul asta. Cine stie, poate gasesti si singur raspunsul fara sa mai fie nevoit un alt coleg sa se repete. Eu zic ca nu Audi-ul care il ai e de lux ci timpul - iar daca stii sa ti-l gestionezi corect, esti cu 5 min mai destept decat restul. Sper ca nu m-a luat gura pe dinainte, dar chiar eram pe topicul acesta pt ca imi intra si mie cam greu in treapta 1 si cateodata in 5.
     
  6. Florinmng

    Florinmng 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2016
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    A4 b8 2.0 caga 2008
    Fraților vreau sa va zic ca eu mi-am schimbat singur la garaj la mine tot kit-ul si mașina merge perfect acum. Va urez multă bafta !
     
  7. ionut32

    ionut32 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TDI,143 cp
    Am o mica problema cu ambreiajul, cum am zis si mai sus, intra putin mai greu in treapta 1. Ieri spre exemplul, am facut de vreo 3 ori pedala ca la Raba ca sa o bag in treapta 1. Concluzia, cred ca i-a cam venit timpul. Masina are 123.000 km si deja cam de pe la 90 si ceva de mii facea putine figuri. Eu m-am uitat pe Ebay.de, dar am nevoie de o parere mai profi. Vreau sa cumpar Kit-ul de ambreiaj de aici si sa il montez in tara. Eu am atasat un link mai jos, daca are vreun coleg timp si chef sa imi spuna ce kit de ambreiaj sa iau mai bunicel intre 200 si 400 Euro. Daca aveti alte link-uri sau site-uri de Germania puteti sa le atasati. Va multumesc anticipat.


    https://www.ebay.de/sch/i.html?_odk...ungsatz+Audi+A4+2011+8K2,+B8+2.0+TDI&_sacat=0
     
  8. Florinmng

    Florinmng 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2016
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    A4 b8 2.0 caga 2008
    Eu mi-am luat pe Sachs 2280lei !
     
  9. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Faptul ca intra mai greu in treapta 1 nu este neaparat o problema de ambreiaj, posibil sa-l schimbi degeaba.
     
  10. ionut32

    ionut32 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TDI,143 cp
    Clauu, totusi mi-e putin frica sa nu cada, si daca tot ajung acasa si fac unele modificari la masina, ma gandeam sa il schimb si pe ala. Ideea e ca, sa ma mai tina vreo 80- 100 mii km cu cel nou, ca dupa aia Dumnezeu cu mila.
     
  11. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Daca tot umbli pe acolo iti recomand sa schimbi si uleiul din cutie, merita.
     
  12. ionut32

    ionut32 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TDI,143 cp
    Am inteles. Sarut-mana. Si kit de ambreiaj cam ce sa iau?
     
    Ultima editare: 16 Oct 2017
  13. Florinmng

    Florinmng 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2016
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    A4 b8 2.0 caga 2008
    Si eu am uitat sa precizez ca mi-am schimbat uleiul din cutie !
     
  14. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Daca tot il montezi in tara cere de aici oferte la magazine auto pe seria ta de sasiu, insa prima data trebui sa stii ce ai deja pe masina si din pacate doar la demontat afli..
     
  15. Florinmng

    Florinmng 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2016
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    A4 b8 2.0 caga 2008
    Zic si eu ceva din propria experiența , este nevoie sa demontezi de pe mașina doar daca vrei sa schimbi doar Discul si placa de presiune , daca schimbi tot kit-ul complet nu mai este nevoie pentru ca sunt toate din același set , asa cand combini volanta ta cu alt disc si plata trebuie pe aceasi serie/dimensiuni. Eu unu asa am facut am demontat prima data ca vroiam sa schimb fara volanta si cand am văzut ca avea ceva joc , mi-am dat comanda de tot kitul si a venit perfect doar după seria de la șasiu mi-am dat comanda de pe net.
     
  16. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Pai tocmai asta vrea sa faca, sa schimbe doar ambreiajul. Si cum volanta o vezi doar la demontat dai cu banu' sachs/luk
     
  17. ionut32

    ionut32 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TDI,143 cp
    Hai sa nu creeam o polemica. Am specificat mai sus: doresc sa schimb KIT-ul Ambreiaj, adica tot kit-ul, daca tot ma apuc sa il schimb. M-ar interesa undeva intre 200 si 400 Euro sa il iau de aici. Sau mai bine ma duc la service in Ro cu talonul si iau de acolo sa nu ma mai car cu el de aici, in ideea ca, KIT-uri complete de ambreiaj sunt si in Ro la preturi ok si de calitate. Sau gresesc?
     
  18. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Doar discutam, fara alte implicatii :-) Deci sa inteleg ca tu vrei sa schimbi kit ambreiaj + volanta? Kit ambreiaj inseamna ce a spus si colegul mai sus, fara volanta. Initial am zis ca vrei sa schimbi doar kit ambreiaj pt ca ai pus o plaja mica de preturi, 400e este doar volanta, un set complet ambreiaj + volanta ajunge la 600-700e. Iti recomand sa cumperi local din tara pe baza seriei de sasiu, preturile sunt aceleasi.
     
  19. ionut32

    ionut32 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TDI,143 cp
    Am inteles, eventual o sa consult prima data pe nea mecanicul la care ma duc ori de cate ori ajung in tara, ca el imi zice sigur daca trebuie schimbat ceva sau nu. Sarut-mana pt informatie.
     
  20. iancubogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 CJCA 2013
    Salut, de vreo 2 zile imi trepideaza la plecarea de pe loc cand masina e calda si mai ales in oras.Masina are 160 000 si la 120 .000 a fost schimbata volanta pe garantie in Germania iar eu am cumparat-o la 146.000 si dupa ce am verificat-o la Darius Motors am aflat de volanta dar am considerat ca e de bine ca a fost schimbata .Intrebarea mea este daca considerati ca tr schimbata si volanta sau doar chitul si daca acest chit vine cu piesele regandite sau se comanda separat?
     

Distribuie pagina asta