1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Revin cu primele impresii dupa un drum de 120km, ambreiajul se simte foarte bine, pedala mai moale, cupleaza de jos si nu smuceste. Trebuie rodat o perioada scurta si apoi va fi "in mintile lui". Am simtit si o imbunatatire la intrarea in treptele 1 si 2 la rece (problema destul de cunoscuta).
     
  2. sandman

    sandman 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ex: Audi A4 B8 Avant, 2.0TDI 170CP, 2011
    Sa mor daca inteleg ce vrei sa zici. Cum adica o turai pana la 1500? Nu e normal sa o turezi ca sa pleci de pe loc? Ca doar nu pleci ca la scoala de soferi cum ii invata pe astia tineri doar din ridicat de ambreiaj fara sa apese acceleratia. Cred ca vroiai sa zici 3500 dar masina e limitata la plecarea de pe loc la 2500....cel putin a mea asa e.
     
  3. MOHAWK 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2015
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    AUDI A4 2010 2.0
    Cu problema.asta am intrat in service !! Dar dupa ce am schimbat prima pompa se comporta normal timp.de o saptamana !
     
  4. sbod25

    sbod25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Sevilla
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0Tdi CJCB 2012
    Revin și eu cu un feedback după schimbare kit ambreiaj & volanta și ulei cutie de viteze.Am pus Luk 600014400.Volanta nouă avea un joc mai mare față de aia originala(chiar și mecanicii au rămas surprinși).A dispărut zornăitul la rece și orice trepidatie la plecarea de pe loc însă mă îngrijorează faptul că a rămas acea bătaie în pedala de ambreiaj până la jumătatea cursei acesteia.A mai rămas cineva cu asemenea "sechele"?
     
  5. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Bataia aia am avut-o si pe cel vechi si pe astalalt nou(sachs organic).
     
    sbod25 apreciază asta.
  6. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Si eu am schimbat kit-ul acum 2 saptamani cu Sachs. A ramas o agatare mica in pedala si parca are o smucitura la rece in treapta 1 si 2 cand apas ambreiajul ,ca si cu cel vechi.
     
  7. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Salut, cred ca urmeaza sa schimb si eu kitul de ambreaj plus volanta. Azi dupa cateva plecări mai violente in treapta 1,2 si 3 blana, am observat ca masina se tura pana pe rosu dupa care scadea si iar urca. Cand am ajuns acasa mirosea ambreaj si iesea fum. Clar a patinat amvreajul si e pe duca, alte simptome nu are. A4b8 2.0 quattro 170cp CAHA, daca puteti sa imi spuneti ce kit sa cumpar, care e mai bun sa ma uit si la prețuri.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai de ales intre doar 2 marci Sachs si Luk. Ce cumperi afli dupa ce demontezi ce ai pe masina ca sa cumperi la fel. Exact ce am mentionat eu, este scris de mai multe ori pe topic. Citeste acest topic integral pentru ca sunt niste lucruri care trebuie sa le cunosti. Bafta.
     
  9. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Am citi de la pagina 30, luk pare mai bun...daca schimb tot kitul plus volanta se pare ca nu e nevoie mai intai de demontare. Inca nu stiu daca acele 3 piese( furca si inca 2 care nu mai tin minte cum se numesc ) se afla in kitul de ambreaj sau trebuie cumparate separat...
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai citit pentru ca ai fi aflat ca cele 3 piese reproiectate se cumpara separat si la fel nu ai citit pentru ca ai fi aflat ca tu avand masina acel an de fabricatie si facand comparatie cu codurile pieselor existente pe masina ta cu respectivele coduri ale pieselor reproiectate nu cred ca mai e nevoie sa le schimbi. Citeste integral topicurile cu un carnetel alaturi si sa scrii ce trebuie sa tii minte ca sa nu mai cauti. Citeste topicul asta integral. Bafta.
     
  11. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
  12. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Am mai zis-o, incepand cu 2011 an de fabricatie sunt folosite implicit cele 3 piese reproiectate.
     
  13. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    WAUZZZ8K6BA106146
    Puteti sa imi spuneți si mie codurile pentru kit+ volanta? Mulțumesc

    Am cerut si oferta de la reprezentanta.
     
    Ultima editare: 13 Feb 2018
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai codurile in factura. Imi da cu virgula mie, crezi ca te-au mintit sau ce anume vrei sa verifici ? Ce vrei sa faci cu acele coduri. Comanzi piese la cofetarie ? Orice magazin serios de piese iti aduce piesele conform serie de sasiu a masinii care o ai.
     
  15. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Codurile sunt pentru piesele OEM, sunt aceleasi cu cele aftermarket? Nu am de gand sa dau 8300 ron pe ambreaj. As vrea codurile ptr masina mea pe sachs.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai nene ce stii tu despre marca asta ? :) pe bune acum. Cum poti sa intrebi asa ceva ? Cu acele coduri pe original mergi la magazin si comanzi piesele echivalente AM. Vezi ca se scrie ambreiaj nu ambreaj. Ultimele mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil.
     
  17. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Un kit pe sachs este 3000-3500 de lei (volanta placa disc rulment si ghidaj) si mai pui manopera. Ce ti au dat tie acolo sunt sf-uri....tipic reprezentanta.
     
  18. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Este normal cu motorul cald la relanti, scoasa din viteza, daca apas ambreiajul si ii dau drumu pana unde ar incepe sa prinda sa se tureze masina pana la aprox 950 rot/min ? Are doar un punct in care se tureazea, daca las de pedala mai mult sau mai repede nu face asa. La alte masini nu am intalnit chestia asta. O fi o masura de protectie ... ? Asa facea si inainte sa schimb ambreiajul plus volanta si acum.
     
  19. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    E normal.
     
    AndreiF92 apreciază asta.
  20. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012

Distribuie pagina asta