1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. mav 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Are doar DPF Off sau și stage 1? Poate chiar are puterea prea mare, ai măsurat o pe dyno după resoftare?
     
    Caracal apreciază asta.
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
  3. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    @mav , nu cred (repet, nu CRED) ca are stage 1. Zic asta pentru ca masina nu mi se pare ca ar trage cum trage b6-le meu resoftat. M-am gandit si la dyno, dar nu am ajuns. Nu stiu daca ar inregistra oricum corect, tinand cont ca patineaza amreiajul.
    Softul a fost facut la lvbpowerengineering. Ma gandesc ca si daca era stage 1, nu erau atat de idioti sa faca peste limitele ambreiajului stock...

    @TalosCosmin , multumesc. Nu cred ca are ulei, pentru ca nu pierde ulei. Doar pe la o conducta EGR (in spatele motorului) se vede o urma -> un colier prost -> vapori. Dar i-am zis si de treaba asta.
    Este vorba de masina tatalui meu, dar problema asta ma dispera deja pe mine.
     
  4. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Revin cu unele precizari pe care am uitat sa le fac la postarea initiala sau pe care le-am aflat azi.

    Dupa schimbarea ambreiajului si volantului, patina cam ca inainte. Cruse controlul se dezactiva cand accelerai din el (normal). Dupa schimbarea cilindrului, nu mai patina deloc. Nu se mai dezactiva CC-ul. La scurt timp a inceput sa patineze iar, dar in trepte superioare.
    S-au facut teste cu masina la plecari din rampa, frana de mana cuplata si nu patineaza.
    Azi iar a apucat-o si nu mai patineaza deloc. Cel mai probabil o sa inceapa iar sa patineze. Cineva care a condus masina spunea ca i se pare ceva ciudat, ca si cum nu s-ar elibera presiunea (?!) si ramane debraiata scurt timp dupa ridicarea ambreiajului.

    Cel mai probabil o sa ajunga si cu pompa de ambreiaj noua, dar ma gandeam ca poate are cineva vreo idee sau daca e logic ce se intampla sa fie din cauza ei :)
     
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    N-ai citit tot. Nici la mine nu era problema ca pierdea egr era semeringul din cutie. Care venii vorba inainte sa schimb ambreiajul nu curgea. Poate l-a fortat cumva cand a pus kitul nou. Ciudat e ca primu mecanic(n-a zis nimic) nu a vazut nici al doilea mecanic care a dat jos kitul, doar al 4-lea mecanic cand m-am dus cu kitul complet in mana la "parerile specialistilor". :friends:
     
    Caracal apreciază asta.
  6. XDany 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2013 143cp CJCA
    Salut.
    Ma poate ajuta cineva cu niste coduri pentru ambreiaj si volanta?

    Model A4 B8 FL , serie WAUZZZ8K2DA057885.

    Exista cumva kit produs de Luk?

    Mulțumesc.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E de Sachs.
     
  8. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Grija mare la volantele SACHS, sunt cu probleme. Am nimerit doua stricate, una am trimis-o la garantie cu un joc foarte mare, batea din toate incheieturile si mi au trimis o inapoi ca fiind buna, in parametrii lor.....nenorociti.
     
  9. XDany 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2013 143cp CJCA
    Multumesc frumos.
     
  10. Ionuț.Ră2

    Ionuț.Ră2 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4
    Salut.
    Am rezolvat problema, am schimbat kitul ambreiaj și sunt foarte mulțumit de rezultat.
     
  11. eugenr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCA) - 143 CP, 2013
    Salut! Desi speram sa nu intru, sa citesc si sa scriu pe acest topic pentru ca masina are 180100 km, ma vad si eu in situatia multora de aici cu tremuraturi la plecarile de pe loc doar cand ambreiajul este cald (in ambuteiaj este problema cea mai mare pt ca ai impresia ca iti sare motorul de pe masina). Din ce am citit se pare ca au fost probleme cu volantele Sachs...
    @nucugheri ma poti ajuta, te rog, cu niste coduri de chit de ambreiaj+volanta pentru masina mea (VIN: WAUZZZ8K1DA239769, cod motor: CJCA, an 2013, 143CP)?
    Multumesc frumos!
     
  12. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Nu inteleg la ce aveti nevoie de coduri, nu este ca si cum le luati sh.. comandati la magazin pe baza seriei de sasiu si problema rezolvata.
     
    djenavar și audi11wst apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta repet si eu dar vad ca suntem intr-o bucla temporala. :) Exact ca in Ziua Cartitei. :) Pe urma se supara de ce le sunt sterse mesajele scrise aiurea si inutil.
     
  14. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut,
    Am schimbat de curand ambreiaj, rulment presiune, volanta, furca, nuca culisare si piesa intermediară toate bune, tine jos ambreiaju pedala mult mai moale fata de cum o aveam inainte, nu tremura la plecarea de pe loc, pleaca lin ... doar ca atunci cand stau la ralanti, la semafor, are un fel de "vibratie-dalnait" si se aude ca si cum bate ceva la masina. La fel ca si inainte sa schimb kit-ul. Chestia e ca atunci cand calc ambreiajul nu se aude si nici nu se simte nimic. E normal sau e din alta parte cauza, ambreiajul are doar 50 km pe masina si este de la Luk :)

    Credeti ca nu e bun kit-ul, sa merg inapoi la service ?
     
  15. unlimited2010

    unlimited2010 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 8k avant,CJCB,2013
    Salut,

    Dupa o constatate la service,am primit raspunsul ca trebuie inlocuita volanta si set ambreiaj.Am incercat sa cer oferte la cativa distribuitori de piese dar de la toti am primit oferta pe produse oem la preturi extrem de mari.Auto in cauza este A4Avant ,2013,CJCB,2.0 tdi,136 cp model cu start/stop.
    Chiar nu se gasesc pe producatori sachs sau luk seturi aftermarket la start/stop?
     
  16. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Se gasesc, doar sa nu fi intrat in criza de volante "bune" :)
     
  17. doctornd

    doctornd 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat B5.5 2004 TDI-PD AWX 130 hp/ Audi A4 B8.5 2013 TDI CR CJCA 143 hp
    Va salut!
    Am citit topicul si am ineteles ca cea mai buna varianta ar fi dat jos iar apoi facuta comanda pentru volanta, disc, placa.
    Dupa ETKA codurile ar fi pe SACHS - 0B1 105 266 AH si 0B1 141 015 D.

    Am cerut in magazine specializate si am obtinut kit urile urmatoare - SACHS 2289 000 298 si LUK 6000 144 00.

    Intrebare, a schimbat cineva pe LUK codul repectiv la CJCA/ manuala 6 trepte si s-a potrivit? Multumesc!

    PS am inteles ca daca se schimba kit ul complet nu ar fi probleme.
     
    Ultima editare: 5 Noi 2018
  18. ghostman

    ghostman 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a4 b8 2.0 tdi 2015
    Buna ziua.
    La A4 B8 transmisie manuala din 2015, am o problema la care parerile mecanicilor sunt impartite: la plecare de pe loc, si la cald si la rece, dar nu tot timpul doar cateodata, imi apare un tremurat foarte subtil.
    Unii spun ca e volanta, altii ca e suport motor. Am urcat-o pe rampa dar suportii ar fi in regula (fara scurgeri de lichid). Pe VCDS nu imi da nici o eroare. A mai intampinat cineva problema ?
     
  19. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Am avut 2 experiente nereusite cu Sachs pe un B7, deci , ca si parere personala, as merge pe LUK.
    Intr-adevar intai se constata si apoi se comanda. Recomandarea este sa schimbi tot kitul ca sa nu platesti manopera de 2 ori la un interval, posibil, scurt.

    ghostman
    Poti urca o bordura fara sa accelerezi (doar din ambreiaj) ?
     
  20. ghostman

    ghostman 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a4 b8 2.0 tdi 2015
    O sa incerc si revin cu detalii. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta