1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. ghostman

    ghostman 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a4 b8 2.0 tdi 2015
    Am facut testul bordurii si urca fara probleme fara sa accelerez. bordura destul de mare chiar pâna sub masca masinii.
     
  2. marius cmn

    marius cmn 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2018
    Locație:
    giurgiu
    Masina:
    Audi A4 Quatrro, 2.0 tdi-177 Cp, CGLC, 2013
    Salut! De curand am achizitionat un A4 B8 Avant, din 2013, 2.0 tdi quatrro, 177 cp, cutie s tronic 7 trepte. Cum un lucru bun nu vine niciodata singur, de curand am descoperit ca volanta da semne de oboseala(sunet infundat insotit de un sunet metalic fin dar nu tot timpul). Sunetele se aud doar cand motorul este cald.
    Intrebarea mea este: daca mai merg cu masina asa 2-3 luni, faptul ca volanta este uzata afecteaza ambreiajul sau alte piese din cutie?
     
  3. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut,
    Am schimbat acum 3 saptamani ambreiajul ( kit ambreiaj + volant (de la Luk ) si furca + nuca culisare + piesa intermediara (originale) ).
    De cand am reparat-o undeva sa zicem la 5% din pedala jos de tot este foarte tare (dar nu tare foarte foarte tare, daca sunt in trafic nu pot sa apas pana jos de tot ci doar împingand cu tot corpul). Am crezut ca se lasa cu timpu, pentru ca am doar 300 km de cand am schimbat ambreiajul, dar de 2 zile am o problema: daca apas pedala doar cat e moale adica fara aia aproximativ 5% cum faceam pana acum nu imi mai porneste masina decant apasand pana la capat ... dar pedala e foarte tare.
    Am fost la service-ul unde am montat ambreiajul si mi-au zis ca asa trebuie sa fie pedala si ca defapt e senzorul de la pedala. Dar ciudat e faptul ca s-au uitat si nu au gasit niciun senzor, asa ca m-au programat marti sa le las masina. Eu ma gandeam ca nu e aeristit bine ambreiajul pentru ca inainte de reparatie, tin minte ca se ducea pedala pana pe podea, dar ei zic ca nu e adevarat. Ma puteti sfatui de la ce ar putea fi problema, aveti idee de la ce poate fi ?

    Atasez si un video prin sper sa va dati seama:



    Multumesc frumos
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    @ghostman cauta problema in alta parte. Ce valori ai pe injectoare?

    @marius cmn poti merge fara probleme cu masina pentru cateva luni, nu à la longue daca sunetul este usor. Acum ca vine perioada rece poti vedea daca se schimba sunetul.
     
    marius cmn apreciază asta.
  5. Tinoki 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2017
    Locație:
    Bistrita-Nasaud
    Masina:
    Audi A4 avant, 2.0 tdi (CGLC), 177cp, 2013
    Daca strica ceva ? O componenta defecta dintr-un angrenaj duce la funcionarea deficitara a acestuia. In cel mai fericit caz, daca nu, face bum.
    Daca ai identificat correct defectul, schimba ce e de schimbat cat poti de repede.
    :hi:
     
    marius cmn apreciază asta.
  6. marius cmn

    marius cmn 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2018
    Locație:
    giurgiu
    Masina:
    Audi A4 Quatrro, 2.0 tdi-177 Cp, CGLC, 2013
    Nu vreau sa mai merg cu masina asa mai mult de 3000 km. Si asta deoarece nu am timp sa o schimb acum. Dupa ce am intrebat si cativa mecanici de la mine din oras, asta mi-au spus si ei. Aveti idee, trebuie scos uleiul din cutie cand se inlocuieste volanta ?
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu trebuie scos uleiul, dar daca o inclini poate sa piarda. Posibil ca la final sa trebuiasca putin completat.
     
    marius cmn apreciază asta.
  8. Acatrini Claudius

    Acatrini Claudius 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2010
    Salut.
    Mă poate ajuta cineva cu codurile pentru ambreiaj și volantă?

    model A4 B8 2010
    motor CAGC
    serie VIN WAUZZZ8K7AN048264

    Mulțumesc.
     
  9. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut baieti,
    Va rog mult ajutati-ma cu sfaturi ca simt ca inebunesc, m-au ciuruit astia de la service cu banii.
    Revin: am fost inapoi la service si au zis ca senzorul din pompa de ambreiaj e defect, am schimbat si pompa si cilindru receptor (ambele OE). Azi am primit masina de la ei pedala moale pe toata cursa ei totul perfect pana asta seara. Cand am vrut sa plec din parcare mi-a ramas pedala calcata in podea, am bagat picioru sub ea am ridicat-o fortat (masina era in viteza 1). Cu frana calcata si pedala de ambreiaj sus masina mergea la ralanti ca si cum ar fi pe liber fara niciun zgomot ciudat la motor sau ceva
    Am sunat la seful service-ului si mi-a zis ca sigur e kitul de ambreiaj defect si ca sa duc masina sa il dea jos (problema e ca iar manopera pentru ca eu kit-ul l-am luat din alta parte nu de la ei dar ei fiind service autorizat am garantie pe piesa)
    Din ce cauza a aparut acum aceasta problema, sa fie kit-ul problema ? Cum imi pot da seama daca nu cumva cei din service l-au montat gresit si l-au stricat ? Inca ceva: dupa ce am ridicat pedala fortat ea a ramas blocata sus si nu o mai pot calca iar pe langa borcanul de lichid de frana am lichid curs. Va rog mult ajutati-ma cu sfaturi.

    Multumesc frumos si sper sa nu treceti cu vederea problema mea...
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dar o aerisire a sistemului a facut cineva ?

    P.S Nu ai cum sa iti dai seama daca este defect sau nu kit-ul pana nu il dai jos de pe masina.
     
  11. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Pai ma gandesc ca au facut aerisirea...

    Ok stiu ca nu am cum sa imi dau seama pana nu e dat jos...dar astia iar imi cer bani pe manopera sa il dea jos si ei clar no sa zică , ca l.au montat gresit ... si o sa dea vina pe kit cel mai probabil...

    Ciudat e ca intra frumos in viteze nu caraie nu bate volanta nu facea niciun zgomot ciudat motoru mergea rotund ai cu pedala blocata
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai daca te gandesti ca au facut aerisirea, ar fi bine sa ii intrebi sa fii sigur.

    Odata ce umbli la pompa si/sau receptor obligatoriu faci aerisirea sistemului de franare.
     
    DragosM90 apreciază asta.
  13. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Ok o sa intreb maine si iti zic... multumesc pentru raspuns


    Edit: am uitat sa zic daca trag frana de mana (electronica) isi da drumu ambreiaju
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru ca frana de mana (fie ea electrica sau nu) iti actioneaza pistonasele de pe puntea spate.

    Du-te inapoi la imbecilii aia si zi-le sa iti aeriseasca sistemul.
     
  15. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Pai le.am zis la imbecili ca daca trag frana de mana merge apasat ambreiaju si au zis ca nu are legatura ca e electronica
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Motorasele care actioneaza pistonasele sunt electrice. Pistonasele tot pe lichid de frana functioneaza.
     
  17. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Mi.am dat seama acum ... nu mi.a picat fisa sa ii zic asta idiotului... acum imi dau seama ca am facut cea mai proasta alegere cu service.ul asta
     
  18. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Am sunat la service si au zis ca au facut aerisirea de mai bine de 10 ori cu trusa de aerisit dar sa ii cred sa nu ii cred ... Pentru ca in continuare pedala de frana si ambreiaj e tare si daca actionez frana de mana isi da drumu pedala de ambreiaj pana jos dar ramane blocata jos. O trag in sus si iar e blocata sus pana ma joc iar putin cu frana de mana si iar merge pedala.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ceva nu e ok. Ori nu s-a montat corect pompa si/sau receptorul, ori aerisirea n-a fost facuta ca la carte.

    Eu as apela la alt service.
     
  20. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Au venit deja cei de la service sa ia masina pe platforma si mi.au zis ca daca e vreo problema cauzată de ei , o repara pe bani lor

    PS: Le-am zis sa nu desfaca nimic pana nu sunt si eu de fata
     

Distribuie pagina asta