1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut,
    Revin cu informatii legate de problema mea. M-au sunat cei de la service si mi-au spus ca au aerisit din nou totul si acum merge perfect. O sa mai circule ei cu ea sa vada daca mai sunt probleme si dupa, mi-o dau. Au zis ca daca iar face presiune in vasul de lichid de frana si sunt probleme cu pedala din nou o sa ddemonteze ambreiajul, dar intrebarea mea ar fi: daca acum merge perfect nu inseamna ca ambreiajul nu are probleme si este ceva de la cilindru sau pompa ? Pentru ce sa demonteze ambreiajul ?
     
  2. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Ce-ai facut cu masina? Care estre finalul?
     
  3. Radu sergiu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 2009
    Salut,
    La un Audi A4 B9 2009 vibreaza pedeala de ambreaj la apasare si la ridicare. Am schimbat ambreiaj acum 2saptamani, pus marca Luk nou. Sugestii ?
     
  4. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Pana la urma mi-au aerisit inca o data toata instalatia de ambreiaj-frana si se pare ca merge fara nicio problema de 2 saptamani :) sper sa nu mai am probleme. Cu aceasta ocazie am mai trecut pe lista neagra un service din Timisoara :( ....
     
  5. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Cred ca formulat corect era 'defapt acum mi-au aerisit' :) Cel mai probabil nu s-au sinchisit sa faca asta pana sa tot vii la ei cu probleme.
     
  6. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Bine zis, e bine ca nu mai am probleme :))
     
  7. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut,

    Revin iar cu probleme la ambreiaj. Se pare ca problemele cu ambreiajul nu s-au rezolvat. Am fost ieri sa fac revizia la masina si am vazut cu mecanicul, ca este curs pe cutie si pe la îmbinarea cutiei lichid de frana. Mecanicul a zis ca cel mai probabil e cilindru receptor cu defect. Initial m-a pus sa completez pana la maxim lichidul de frana si saptamana viitoare sa merg pana la el sa vada daca mai curge si cum e lichidul in vas. Deci va intreb pe voi poate sa curgă lichid pe la cilindru si sa nu fie nicio problema la pedala sau sa fie ceva nestrans ?

    Multumesc frumos. :)
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Voi in loc se rezolvati problema la un profesionist puneti intrebari pe forum de parca forumul va repara masina apasand o tastatura nu un mecanic aflat in fata problemei.
    Normal ca poate sa piarda lichid si sa nu ai probleme cu pedala. Tu in loc sa fi facut de la inceput ce trebuia sa faci ai inceput cu intrebarile. Nu aveti nici o experienta cu masinile si asta nu ar fi o problema dar nici mecanci buni pe langa voi care sa va ajute in rezolvarea problemei. Cilindrul ala se schimba obligatoriu doar cu unul nou si original indiferent cat costa.
     
  9. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Daca citeai mai sus vedeai ca eu am fost la service si tipii din service si-au cam batut joc de mine si de masina. Cilindrul receptor a fost schimbat cu unul nou si de aia intrebam, daca ar fi posibil sa fie ceva neatrans sau sa fie clar problema cu cilindru. Intreb pe forum pentru ca poate cineva a mai patit problema asta si ca sa fiu informat cand merg la imbecilii aia pentru ca ei o sa dea vina pe mine chiar daca piesa e montata de ei si am garantie pentru ca vad ca nu ma pricep.
     
  10. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Zyzutopboss, in primul rand la directie, frane, turbina, egr, injectoare, aprindere, nu umbla toti descultii. Daca vrei sa ai o masina bine pusa la punct mergi la o reprezentanta unde iti da o gatantie pe piese si la tot ce au facut. In al doilea rand nu te juca cu frana: sterge bine unde a-i vazut ca a curs si urmareste atent de unde vine scurgerea, urmareste tot timpul vasul cu lichid de frana, nu cumpara piese after sau second, etc. Eu ori am luat piese de la reprezentanta ori am cumparat pe original si m-i le-au montat ei. Masina mea merge si arata impecabil pentru ca nu merg la service-uri de colt de strada. Este posibil orice, sa nu fi strans bine, sa fi montat grasit ceve pe acolo, totul este posibil.
     
  11. audia4negru

    audia4negru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4B8 FL, CJCD 150CP, 2014
    Salut eugenr! Sper ca ai reusit sa rezolvi aceasta problema tehnica si ma poti ajuta, problema mea fiind trasa la indigo cu a ta. Deci daca ai reusit te rog AJUTOR!!! Nu cred sa fie din ambreiaj ci banuiesc pompa de ambreiaj, cilindru receptor...Multumesc!
     
  12. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Daca vibreaza la plecarea de pe loc atunci cand masina este calda, eu zic ca este de la placa de presiune. Mergi la un meserias adevarat si a-i sa o rezolvi ca la carte.
     
  13. audia4negru

    audia4negru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4B8 FL, CJCD 150CP, 2014
    Multumesc pentru ajutor! Fenomenul este ciudat, pana la temperatura motorului de 75 grade masina merge perfect, fara strop de trepidatie, sunete deosebite. Dupa 75 grade, si doar la plecarea de pe loc, masina trepideaza pe portiunea de cuplare alunecare a ambreiajului, fenomen surprins foarte bine si de eugenr.
    Da Sorinel caut acest meserias si daca rezolv voi scrie aici, fiindca multi au aceasta problema si care poate sa duca de la cheltuieli mici (schimbat lichid frana sau pompa ambreiaj) la cheltuieli mari (kitul ambreiaj).
     
  14. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Salut,

    Ma poate ajuta cineva cu niste coduri pentru ambreiaj si volanta?

    Model A4 B8, 2010 , serie WAUZZZ8KXAA023429.

    Multumesc!
     
  15. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    A mea face asa de peste doi ani. Am fost in Grecia, pe Transfagarasan, pe Transalpina si nu a-m avut deocamdata probleme. Trepideaza la placarea de pe loc cand se incalzeste. Am fost la Colina Motors ( Ford) la un prieten, la reprezentanta Skoda-Seat Metrotehnica si mj-au spus ca este placa de presiune. Sper sa te fi linistit un pic. Bafta.
     
    cardesign apreciază asta.
  16. audia4negru

    audia4negru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4B8 FL, CJCD 150CP, 2014
    Multumesc sorinel pentru implicare, totul este OK! Masina mea este cumparata de mine din Franta, unde a fost resoftata de Audi SERVICE pentru diesel gate. Sigur, cei de la AUDI sustin ca nu au fost modificari care sa duca la distrugeri sau uzuri premature a pieselor componente din motor, eu cred ca totul este o minciuna. Sunt sigur ca si in cazul nostru problema este aceasta resoftare.
     
  17. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Ma indoiesc ca resoftarea legata de dieselgate sa poata sa controleze sau macar sa influenteze cumva ambreiajul.
    Resoftarea aia in cel mai rau caz iti mai taie din cuplu/putere, ceea ce nu ar face rau ambreiajului ba din contra chiar l-ar mai menaja.
     
  18. audia4negru

    audia4negru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4B8 FL, CJCD 150CP, 2014
    Buna MDU, in propozitia a doua chiar ai facut legatura intre cuplu motor-ambreiaj-resoftare. Nu cred sa fie defect ambreiajul, colegul sorinel a urcat Transfagarasanul etc., dar sigur este doar opinia mea. Doresc prin acest comentariu sa atrag atentia colegilor sa NU treaca imediat la schimbat ambreiajul, se vede foarte clar, din mesajele transmise, ca multi nu au rezolvat problema prin acest schimb si mai ales cu cheltuiala f.mare. Multumesc!
     
  19. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Pai daca tot vrei sa faci o treaba si sa demonstrezi un punct de vedere (ai scris mai sus ca esti sigur ca problema este de la resoftarea de dieselgate) atunci fa-i un dyno masinii sau un log ceva unde sa se vada valoarea de cuplu, anormala fata de cea stock, care ar uza prematur ambreiajul.
    Poti sa faci linistit Transfagarasanul cu un ambreiaj uzat daca stii sa conduci si nu abuzezi de masina.
     
  20. audia4negru

    audia4negru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4B8 FL, CJCD 150CP, 2014
    Merg pe aceasta cale si daca gasesc un raspuns voi posta aici solutia. Repet: nu cred ca tremuratul sau trepidatiile sunt de la un ambreiaj defect (multi colegi au înlocuit kitul si problema a reaparut) ci de la motor, care prin resoftare a pierdut din putere. Multumesc pentru timpul acordat!
     

Distribuie pagina asta