1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. AudiChr.

    AudiChr. 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Negrești-Oaș
    Masina:
    Audi A4 B8 avant Sline, 2.0 TDI, 2009 cod motor CAGC.
    furca: 0B1 141 719 K
    nuca culisare: 0B1 141 777 B
    piesa intermediara: 0B1 141 751. Astea sunt cele 3 piese.
     
    szergiu și lowlife apreciază asta.
  2. csferko 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2019
    Locație:
    Gheorgheni
    Masina:
    A4 B8 2.0TDI 143CP 2008
    Trebuie ceva scula speciala la montarea kitului? Vreau sa schimb si eu tot kitul, acasa la garaj. Demontarea cutiei cat de dificil a fost? Multumesc
     
  3. Badele adrian

    Badele adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Rast
    Masina:
    Audi a4 b8
    Am schimbat recent tot kit ul de ambreiaj și după ~5000 km a început sa se audă asa.
    Ce sa fie oare?
     
    Ultima editare: 5 Iun 2019
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pedala cum ajunge la capat de cursa ?

    Faci topic in aria masina mea dupa ce o iei. Bafta.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iun 2019
  5. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Furca si cele 2 piese le-ai schimbat ? De acolo pare sunetul. Daca pedala se apasa si revine cu "socuri" , atunci de acolo e problema.

    Edit: Aia e problema, la cald face. Se schimba furca: 0B1 141 719 K, nuca culisare: 0B1 141 777 B, piesa intermediara: 0B1 141 751.
     
    Ultima editare: 5 Iun 2019
  6. Badele adrian

    Badele adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Rast
    Masina:
    Audi a4 b8
    Pedala merge ok pana la jumate cursei după începe sa se simtă ceva parca ar merge in trepte și la apăsare și la eliberare.
    Face asa doar cand se încălzește sau după ce conduci puțin agresiv, la rece nimic.
    Am schimbat tot kit ul dar mecanici lui peste nu au zis nimic de nici o furcă. AndreiFlorea, audi66
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adriane in loc sa citesti inainte sa te apuci sa faci ceva la masina te-ai lasat pe mana unor incompetenti. Trebuie demontat din nou ambreiajul si inlocuite si piesele mentionate in acest topic si care topic, nu l-ai citit deloc, din pacate iar asta inseamna ca scriem degeaba pe forum. Ultimele 4 mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil.
     
  8. Badele adrian

    Badele adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Rast
    Masina:
    Audi a4 b8
    In timp risca sa pățească ceva mai grav sau doar o sa sune asa ?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, se va agrava problema in timp.
     
  10. Ianco

    Ianco 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B8,2.0 TDI 177cp, 2013
    Salutare! Dupa ce am citit tot thread-ul, avand aceeasi problema ca multi dintre voi si aici ma refer la trepidatul la plecat de pe loc, am decis sa ma inregistrez si eu pe forum si sa va spun cum am rezolvat problema. Eram si eu tentat sa schimb kit-ul, dar fiind motorul CGLC cu 6trepte manuala, kit-ul costa undeva la 6000+ lei, asa ca am decis sa ma mai documentez inainte de a-l schimba. Vazand la multi dintre voi ca ati schimbat kit-ul si problema nu s-a rezolvat, am dat un pas inapoi in a schimba kit-ul. Asa am ajuns sa fac downgrade la softul masinii, cel de dinaintea Dieselgate, ca prin minune, masina nu mai trepideaza deloc, pot sa ii dau forje cate vreau, nu mai trepideaza.

    PS: Inainte de downgrade la soft, masina incepea sa trepideze dupa drumuri mai lungi 50km+ si dupa ce ii dadeam putina ''talpa''. A ajuns sa trepideze la plecatul de pe loc de imi venea sa-i dau foc. Masina mea este un Audi A4 B8 facelift 2013, motor 2.0 TDI 130kw/ 177cp CGLC, cutie viteze manuala 6 viteze.
     
    Silviu_TM și Steinhardt apreciază asta.
  11. Fan-6

    Fan-6 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2018
    Locație:
    Lincolnshire-UK
    Masina:
    Audi A4 B8-2014 1.8TFSI(170CP) S-LINE PLUS
    Va salut.,
    Trebuie sa schimb kit-ul ambreaj pentru A4 1.8 TFSI (170 cp) cutie manuala 6 trepte. Sincer sa fiu nu stiu ce anume sa aleg. 10 mecanici cu 10 pareri. Ce recomandati LUK sau SACHS ?
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ceea ce ai montat acum pe masina. Vezi dupa ce demontezi.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca o sa citesti acest topic o sa afli. Intai demontezi si pe urma cumperi exact ce ai pe masina plus piesele reproiectate.
     
  14. Fan-6

    Fan-6 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2018
    Locație:
    Lincolnshire-UK
    Masina:
    Audi A4 B8-2014 1.8TFSI(170CP) S-LINE PLUS
    @Cristi Un mic exemplu:Am trimis Vin-ul la Audi Nurvil in Vâlcea.Pretul pentru piese si manoperă 1200€ plus garantie 2 ani.Ei pun LuK indiferent ce ai tu pe maşină!Cam aşa se procedează şi în UK. Sincer este primul Audi la care trebuie să-i schimb kit-ul ambreaj.Vream să ştiu care este mai bun LuK sau Sachs.Nu mă interesează nici un fel de modificări la motor şi nu am un stil de condus "super-sportiv"Mersi
     
    Ultima editare: 18 Iun 2019
  15. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    După o lunga perioada în care mașina mea a scutura la plecarea de pe loc am hotărât sa schimb și eu ambreiajul volanta placa de presiune și piesele reproiectate.
    Kitul de ambreiaj și volanta sunt LUK.
    Piesele reproiectate le-am pus oe audi
    Surpriza a fost cand volanta veche a fost data jos de pe mașină și comparata cu cea noua.
    Mecanicul a zis ca e uzata, ca are joc. Apoi a luat volanta noua din cutie și a verificat-o. Surpriza și asta avea joc. (diferența e insesizabila)
    Am trecut la compararea discului.
    La prima vedere mecanicul a zis ca mai mergea câteva zeci de mii lejer (nu a patinat niciodată)
    La o examinare mai amănunțită am observat faptul ca discul era uzat neuniform....
    Urmează placa de presiune. Aici era vizibila diferența cu ochiul liber. Soarele (dinții) erau îndoiți neuniform (diferențe de câțiva milimetri buni)

    Piesele reproiectate urmează. Furca are o parte întărită (mai groasa)
    Nuca e mai mare(mecanicul a avut emoții ca e diferența destul de mare)
    Piesa intermediara e și ea un pic mai solida (cea de pe mașină era fisurata)

    Concluzia pe care am tras-o eu este ca piesa vinovata pentru vibrațiile de la plecarea de pe loc este placa de presiune care datorita soarelui "deformat" face presiune inegala pe disc. Discul s-a uzat neuniform. Rezulta vibrațiile. Vibrațiile scutura motorul. Uzează prematur suportii motor iar de aici rezulta și vibrații la relantiu (pe liber).

    Nu sunt mecanic dar chestiile de mai sus le-am constat pe pielea mea (pe mașina și pe portofelul meu).

    Dacă as fi fost mecanic mai mult ca sigur as fi schimbat prima data doar discul de ambreiaj, placa de presiune și piesele reproiectate....

    Acum o sa vina unii care sa îmi spună ca se schimba și volanta dacă tot umbli acolo. Ii rog sa se abțină :) o volanta e 2000 lei. Un kit de ambreiaj (disc +placa) e sub 1000 lei. Sa nu îmi spună mie cineva ca ii e indiferent dacă rămâne în buzunar cu 2000ron ca nu îl cred.

    Eu am schimbat și volanta pentru ca prețul de achiziție al kit-ului complet a fost unul preferențial.
    Per total mașina s-a schimbat mult. Pornirile /opririle sunt mult mai fine. Mașina nu mai vibrează la relantiu. Plecările de pe loc la fel sunt fără scuturături.
    Mulțumesc tuturor celor care au postat chestii utile legat de aceasta problema.
    Fan-6 mulți s-au plâns de kiturile Sachs (au existat loturi cu probleme)
    De LUK nu am văzut/auzit reclamații. Poți sa pui oricare kit indiferent ce ai pe mașină. Ideea e sa pui kit complet LUK sau Sachs.
    Eu am schimbat recent și am pus luk
     
    l3moN, Steinhardt, lowlife și încă o persoană apreciază asta.
  16. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    N-am stiut ca ochii mecanicului inlocuiesc sublere si scule de verificat.. Volanta avand arcuri in ea are niste valori in care trebuie sa se incadreze , nu ai acele valori schimbi volanta. Daca le ai , o mai lasi pana iese din parametrii.
     
  17. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    Asta e volanta noua. Volanta care era pe mașină are exact aceleași mișcări.conform clip. Volantele Sachs nu au absolut niciun joc.

     
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
  19. Fan-6

    Fan-6 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2018
    Locație:
    Lincolnshire-UK
    Masina:
    Audi A4 B8-2014 1.8TFSI(170CP) S-LINE PLUS
    @szergiu Nici nu intră în discuție% voi schimba tot kit-ul.Văd că şi aici ca şi în țară foarte mulți mecanici recomandă LuK. Mersi
     
  20. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Sincer ar trebui sa iti fie stearsa aceasta postare. Bine ca n-ai zis ca ai vazut si extraterestrii in spatele blocului.
     

Distribuie pagina asta