1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cautati cu Elsa win daca cutia de 140 cp este aceasi cu cea de 170,poate se potrivesc.Eu stiu ca Sachs schimba formele tocmai pentru a nu putea fi copiati usor, totusi poate le-a scapat aici.
    S-a mai intamplat caz cand volanta de la benzinar de A4 B5 sa se potriveasca pe A4 B6 diesel si invers.

    In alta ordine de idei nu stiu cum se pot intoarce la volante simpla asa cum spune un coleg mai sus pentru ca Sachs tot promoveaza volantele duble atentionand ca cea simpla ar strica cutia in cateva promouri.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Ian 2012
  2. mracer

    mracer 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    A4 B8
    As cauta eu chiar mai mult decat o volanta dar nu am etka.
     
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
  4. audia6tdi Guest

    Înscris:
    21 Mar 2008
    Locație:
    bd
    Masina:
    momentan in cautare,fara graba
    Un pic off topic :cred ca are dreptate colegul care a spus de volantele cu masa simpla. Eu am vazut pe un site din tara ca sunt volante cu masa simpla pentru passat B6 1.9 tdi cu tot kitul si chiar la pret foarte mic, chiar mai mic decat cele cu masa dubla. Si eu pe masina mea tot cu masa simpla am avut A6 2.0 tdi 2005.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Ian 2012
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Diametrul si numarul de dinti de pe volanta de pe CAHA(foto 2) este la fel ce cel de pe CAGA si CEMA (foto 1) totusi numarul de cod este diferit ;amandoua sunt cu masa dubla furnizate de Sachs&ZF.
    Din cate observ unele piese au codul "regenerate" adica sunt refacute cele vechi sau "Remanufactured Part".
     
    Ultima editare: 7 Ian 2012
    Kris_95 apreciază asta.
  6. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Pai daca este cineva mai iluminat decat mine... de ce sa puna coduri diferita la aceeasi piesa? La multi ani la toti Ioaniii, Ionii, Ionutii si toate derivatele lor :)
     
  7. mracer

    mracer 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    A4 B8
    Sa fie din cauza cuplului suportat?

    Si sa nu-si tuneze nimeni A4-ul de 143cp si 320Nm si sa dea lumea bani mai multi pe cel de 170cp si 350 Nm. Doar ca au dat-o in bara rau, cred ca volanta era pentru dieselul de 120cp. Dar in fine, pentru cei cu 143, o veste trista: asta este! doar nu plateste fabrica... Multe masini vor avea sub 30 000 la sfarsitul celui de-al doilea an de garantie si nu vor avea simptome deci e bine pentru ei.

    Trist pentru mine este ca am cerut motorul de 170cp dar B8-ul era prea la inceput si nu era disponibil. Si imi scoteam diferenta din volanta... ;)

    Si mai trist este ca am vrut si garantie extinsa si aia a aparut doar recent si nu se mai aplica la mine.

    Data viitoare ar trebui sa astept macar un an dupa ce iese modelul.

    Din cate vad din pozele cu volantele, nu exista regenerate decat la caga (143) ceea ce ar insemna ca cele de pe caha (170) rezista.

    Ma bucur sincer pentru cei cu 170, poate macar ei scapa de supliciul asta cu volanta. Restul platesc.
     
    Ultima editare: 7 Ian 2012
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    O parte din volantele de pe 170cp sunt refacute si ele nu ai de ce sa te plangi cred ca materialul este mai slab sa se ''duca" mai repede.
     
    Ultima editare: 21 Ian 2012
  9. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Ca sa fie clar la toata lumea.... refacute = model imbunatatit care sa reziste mai bine sau refacute = stricate si reparate (sau reconditionate.... nu cred ca se poate nu ? )
     
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Tocmai ca se poate desi multa lume cand aude de cuvantul reconditionat stramba din nas desi nu stiu ce au pe masina chiar pe ''original'' .:)
    Suna mai bine regenerate sau remanufactured Part care o practica Sachs si ...nu numai.

    O parte din motorizarile mai noi Subaru au de asemenea probleme cu volantele Sachs,multi cu Impreza,Forester au apelat la o firma din Sibiu care se ocupa de prepararea masinilor sport cu kituri mai performante mai adaptate la ceea ce poate masina.Pretul este comparabil cu Sachs sa nu va ganditi ca este mai ieftin dar sunt preparate sa fie mai durabile.
    Volantele ar putea fi refacuta si in particular am auzit ca exista o firma in zona Sibiului....totusi cam toti le aveti in garantie nu puteti sa va atingeti de ele.

    Re:nu gasesc sursa era o discutie intre posesorii de Subaru cu motoare diesel si la ei se pune Sachs.
     
    Ultima editare: 21 Ian 2012
  11. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Totul depinde de garantia pe care o ofera cei de la Sibiu. Din principiu eu nu as fi impotriva celor reconditionate, insa cei care le reconditioneaza trebuie sa stie ce fac si sa ofere si o garantie. Poate poti sa faci rost de numele firmei/date de contact ca sa ajutam colegii care au patit-o. Interesant concept... nu prea am auzit pana acum de ambreiaje reconditionate. Suna interesant :)
     
  12. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Sachs are o divizie Sachs Performance ei spun ca produc kituri mai performante
    decat sora lor mai mica. Informativ http://www.sachsperformance.com/

    Am vazut ca au ceva ptr 2.0 tdi nu pare a fi ptr A4B8;mai devreme sau mai tarziu apare ceva mai bun si ptr A4B8.
     
  13. paria Guest

    Salut,

    Ma alatur acestui grup prin problema destul de neplacuta care ne-a adus aici :)

    Am un A4 B8 2008 2.0tdi 143 M6 - 50.000 km

    Dupa ce am primit bomba celor de la Porsche cu devizul de aproape 9000 Ron, am cautat si eu alternative. Am dus-o la un prieten la service care a incercat sa imi puna un kit de conversie de la masa dubla la masa simpla dar fara succes.

    Pentru cei care au trecut prin aceasta experienta, va rog sa ma ajutati cu un sfat cat mai putin costisitor :)

    Se poate sa gasesc piesele SH? sau aftermarket?

    multumesc,
     
  14. mracer

    mracer 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    A4 B8
    Varianta cea mai ieftina pe care am gasit-o eu este cu un kit de ambreiaj si volanta gasite la un magazin pe net si montate in service audi.
    Piesele ajung undeva pe la 3000 de lei ca mai sunt si ceva piese mici ce sunt recomandate chiar de dealer pentru inlocuire, iar manopera pana in 1400 la reprezentanta audi. Adunate dau pe la 1000 si un pic de euro.
    Mentionez ca inca mai caut variante si inca n-am vorbit la dealer daca ma primesc cu piesele mele. Dar cum vad si A8-uri la revizie cu piese client ma gandesc ca nu ar avea de ce sa strambe din nas, ca doar mecanicul nu sta degeaba. Are de lucru o zi intreaga (pe bune).
     
  15. paria Guest

    multumesc pentru informatii, o sa caut cateva zile sa vad daca gasesc piesele SH si daca nu gasesc o sa apuc si eu pe calea asta. La mine problema este mai arzatoare, stiam ca trebuie sa schimb piesele astea si imi facea probleme dar nu credeam ca o sa imi cada atat de repede.

    Mi-a cazut ambreiajul in mijlocul drumului si a trebuit sa iau masina pe platforma :(
     
  16. mracer

    mracer 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    A4 B8
    Imi pare rau de acutizarea problemei. M-a avertizat si pe mine cineva intr-un post mai sus ca s-ar putea sa am si eu nevoie de platforma. Sper sa apuc sa-l schimb cand vreau eu, nu cand vrea el. Am grija sa nu ma departez mai mult de 400 de km de casa. ;)

    Nu iti recomand SH pentru ca probabil vei avea aceeasi problema. Si iar scoti bani din buzunar. Dupa cum cea mai buna masina de cumparat este cea noua asa iti recomand si pentru piese: noi si cu garantie. Chestia cu masina noua este un pic data peste cap de acest model de A4, dar sper si eu sa nu mai aiba alta buba ascunsa. Ti-am trimis si PM.
     
    Ultima editare: 21 Ian 2012
  17. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Nu ti-a mai intrat in viteza de ai ramas in mijlocul drumului? Cred ca problema principala in acest caz e placa de presiune. Din cate stiu eu daca ar fi doar volanta ar face zgomote ciudate,ar tremura destul de urat cand ai opri motorul,etc. Ce simptome ai avut inainte de a ceda? Furca si rulmentul sunt reproiectate pt masinile fabricate pana in martie 2010. Oricum este o mare loterie cu volanta aceasta bimasica la mai multe modele VAG.
     
  18. paria Guest

    facea zgomote destul de ciudate mai ales cand schimbam din treapta 1, cand porneam masina intra foarte greu in viteza 1.

    Mi-a cedat cand am ajuns in parcarea destinatiei, s-a oprit motorul si dupa ce o porneam nu mai intra in nici o viteza. Am incercat sa o bag in viteza cu motorul oprit - a mers - dar nu ma lasa sa o pornesc asa.
     
  19. strumfyspm Guest

    Pentru cei interesati sa nu mai aiba probleme cu volanta/placa presiune/ambreiaj am gasit o solutie.

    Cu acordul domnului Zoli, gasiti datele de contact:

    Zoli: 0036-20-5951-345
    Mail: zoli.hexer@gmail.com

    Se ocupa in special cu Kit-uri de ambreiaj custom, in special pentru cei care vor TUNING, dar si cu trecerea de la bimasica la simpla.

    Sper sa va ajute, sper si pe mine in viitorul apropiat cand va fi cazul.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Ian 2012
  20. paria Guest

    eu am reusit sa rezolv problema, am cumparat piesele care m-au costat 4000 Ron si manopera la un service autorizat Audi 1000 Ron; daca aveti nevoie de datele de contact, puteti sa ma contactati pe pm.
     

Distribuie pagina asta