1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj modele clasice 80 - 90 (B3 - B4) - probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de lucky, 1 Oct 2007.

  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    poate fi un rulment de la roata ;)
     
  2. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    cel mai probabil sa fie ceva rulment,zice ca dca vireaza dispare zgomotul,daca era planetra de vina se auzea in viraje huruitul si in plus cand e vb de planetara zgomotul se aude ca si cum ar pusca ceva:D
     
  3. laurentiu12 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    mangalia
    Masina:
    audi 100 2800 cm3
    spunetim si mie daca stiti, ce fel de ambreiaj am la audi 100 motor 2.800 cm3?? si de ce imi tine ambreiajul sus???pot sal modific??
     
  4. cipiysarbu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi 80 quatro 1,6 TD
    Sal am un audi 80 1,6 TD din 89 si ma lasat ambreajul adica mai exact se pierde lichidul de frana din borcan si cand apas pedela de ambreiaj ramana la podea si daca merg cu ea dupa ce pun lichid in borcam isi revine dupa ceva timp,problema este ca nu gasesc lichid de frana in masina ar putea fi pistonul de pe cutia de viteza sau alt ceva??
    Va multumesc anticipat
     
  5. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    este posibil sa fie pistonasul,dar s-ar putea sa pierzi lichidul pe la pompa de frana si nu ajunge in masina se opreste in chestia aia de la servo frana,sau sa pierzi lichid pe la conducta sau furtunul de la pistonas.;)
     
  6. cipiysarbu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi 80 quatro 1,6 TD
    mersi mult

    Dar ce am vreau sa te mai intreb daca pierd pe la pompa servo ar trebui sa se vada pe ea sau nu se vede daca pierde pe acolo?
    Problema este ce pierde stand pe loc fara sa fie motorul pornit sau sa merg.
     
  7. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    ai gasit ceva pete de lichid pe sub masina unde parchezi?eu am schimbat la un b3 al unui prieten garniturile de la pompa de ambreaj(la el a aparut lichidul in masina dar sub presul de cauciuc pe mochete la sofer);)
     
  8. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Din experienta proprie as zice cilindrul de actionare de pe cutie. Oricum poti sa le schimbi linistit pe amandoua ( si pompa si cilindrul ) pentru ca odata ce una dintre ele se duce nici cealalta nu o sa mai aibe o viata prea lunga. Eu initial am schimbat cilindrul de pe cutie, garniturile de la pompa ( pierdere de timp ) si apoi dupa vreo jumatate de an si pompa. Acum vreo 2 ani costau in jur de 3 mil ambele la magazinul de unde le-am achizitionat eu. Pompa in general nu ajunge sa piarda lichid pentru ca are 2 garnituri dar pierde presiunea. Acest lucru se observa cel mai bine dupa ce stai o perioada mai lunga cu ambreiajul apasat ( 10...20s). Daca pompa e defecta pedala o sa aibe cursa libera mai mare (asta presupunand ca cilindrul este bun).

    Daca problema este la pompa de frana (desi nu cred) lichidul se scurge in "tulumba" de la servofrana si nu ai cum sa il vezi pentru ca se acumuleaza in partea de jos si intr-un final distruge servofrana :D

    Ca sa verifici deca este de la cilindru trebuie sa ai acces sub masina. Exista o gaura de forma ovala in carcasa ambreiajului, in partea de jos. Daca cilindrul pierde lichid atunci acolo o sa gasesti lichid de frana (are un gust aparte in cazul in care mai curg si alte lichide pe acolo si nu poti identifica sigur sursa ( ulei din cutie sau de la servodirectie ).
     
  9. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    daca pierde pe la pompa de frana nu se vede pt ca lichidul ramane in servo
     
  10. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Cilindrul de pe cutie este mai predispus la defectare deoarece daca acel burdul de cauciuc se deterioreaza, condensul si mizeria patrund in interior si deterioreaza peretele cilindrului. In pozitie de repaus mare parte din peretele cilindrului este expus deoarece pistonul este impins de catre placa de presiune. Eu initial am vrut sa inlocuiesc garnitura dar in momentul in care l-am desfacut am costat ca era inutil, corpul fiind deteriorat foarte puternic pe o portiune de 2 cm care reprezinta cursa utila a sa.
     
    Ultima editare: 27 Noi 2008
  11. Lacoste 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi.80.b4.20vQ
    am.mecanic

    Te.rezolv.pret.bun.sunama.tel.0724292099..sau..mess..gabiby20
     
  12. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Racord flexibil ambreiaj.

    Racordul flexibil care face legatura intre cilindrul de pe cutia de viteze,si pompa de ambreiaj,s-a fisurat (l-a ros burduful planetarei).Am vrut sa dau comanda,dar nu se gaseste.
    Cu ce as putea etansa furtunul?Presiunea e destul de mare...
     
  13. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Mergi cu conducta ce se desface din pompa de ambreiaj si partea ce se infileteaza in cilindrul receptor de ambreiaj si mergi la un centru unde se sertizeaza furtune de presiune pentru partea hidraulica a camioanelor si masinilor gen excavator . sau daca nu se comanda conducta ce vine cu tot cu furtunul acela.
     
  14. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Ideea e buna,dar nu am auzit sa fie vreun astfel de centru prin Piatra...
    Am infasurat cauciuc peste zona fisurata a furtunului,si am prins totul cu doua coliere.Deocamdata tine...
    Am sa ma interesez daca se poate comanda conducta cu tot cu furtun.
     
  15. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    cODUL FURTUNULUI E 443721465D daca VIn-ul e pana la seria 4A-N-160000 si daca seria e dupa acest cod atunci codul piesei e 443721465B Sper sa-ti fie de folos.
     
  16. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    OK,multumesc mult!
     
  17. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Putin off-topic,dar tot legat de ambreiaj...
    Cum se face aerisirea?
    Dupa ce s-a fisurat furtunul,ambreiajul cupleaza sus.Cineva mi-a spus sa desurubez putin aerisitorul de langa cilindrul receptor,si sa las sa curga putin lichid de frana,si chiar sa suflu prin capacul(are un orificiu foarte mic in el) de la rezervorul cu lichid de frana.Am procedat asa,dar tot sus cupleaza ambreiajul.
    Pompa de ambreiaj are garnituri schimbate.
     
  18. radu112 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABK
    ambreiajul se aieriseste la fel ca si frana
    Trebuie sa fie cineva in masina sa apese pe ambreiaj de 3-4ori dupa care trebuie sa tina apasata pedala, atunci desfaci surubul de langa cilindru, lasi sa curga lichidul sau aierul (depinde ce iese, poate sa iasa si aer si lichid) dupa care strangi surubul si repeti operatia de cate ori este nevoie pana cand iti place cum prinde mbreiajul
     
  19. boca.ilie

    boca.ilie 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    suceava
    daca ai nevoie de furtun te pot ajuta eu ma suni pe tel 0744 555827
     
  20. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    cum afli daca ai aer pe instalatie? si la mine cupleaza cam sus, dar in afara de asta nu patineaza, nu am probleme, debraiaza bine, la o aerisire e obligatoriu sa mai coboare pedala, sa prinda mai jos?
     

Distribuie pagina asta