1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj modele clasice 80 - 90 (B3 - B4) - probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de lucky, 1 Oct 2007.

  1. Bogdan205 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.8T AEB / Audi A2 1.4 TDI AMF
    salut, problema asemanatoare

    Salut , patesc si eu din cand in cand ca pedala de ambreaj sa nu se ridice complet iar debreierea se face foarte jos .(trebuie sa o trag eu cu piciorul ca sa revina).
    A patit cineva asa ceva ?daca da cum se rezolva ?
    Multumesc !!!
     
  2. marian c4

    marian c4 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6.quattro 2.6
    si eu am patit ceva asemanator adica sa spart furtunul si am ramas cu pedala de la ambreiaj lipita de podea.rezolvarea am cumparat furtun nou pe comanda si am gasit doar in reteaua porshe comanda a venit in 5 zile.si eu am incercat sal sertizez dar nu sa putut.aerisirea este simplu de facut ca la frane 2-3 pedale dupa care tragi pedala de ambreiaj in pozitia nr si astepti cam 15 min.bafta.
     
  3. radu112 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABK
    adrian25 din cate stiu eu nu ai cum sa aflii daca ai aier in instalatie, numai daca te apuci si aierisesti.
     
  4. radu112 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABK
    Salut , patesc si eu din cand in cand ca pedala de ambreaj sa nu se ridice complet iar debreierea se face foarte jos .(trebuie sa o trag eu cu piciorul ca sa revina).
    A patit cineva asa ceva ?daca da cum se rezolva ?
    Multumesc !!!
    Reply With Quote

    vezi sa nu ai furtunu fisurat...uitate in borcanul de la lichidul de frana si verifica nivelul
     
  5. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Cu aerisirea am rezolvat.Am procedat asa cum mi-ati spus,si acum ambreiajul cupleaza in prima jumatate de cursa a pedalei.
    Multumesc.
     
  6. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Pentru Adrian25 si Bogdan205...
    Aerisiti sistemul hidraulic al ambreiajului,procedand asa cum au explicat baietii mai sus.Daca nu e nicio diferenta in comportamentul pedalei de ambreiaj,atunci mai pot fi de vina urmatoarele:
    - pompa de ambreiaj (se pot inlocui garniturile);
    - cilindrul receptor (de pe cutia de viteze);
    - neetanseitatea traseului prin care circula lichid de frana. (pedala ramane la podea,posibil conducta/racord fisurat)
     
  7. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    trebuie sa aerisesti si se rezolva problema
     
  8. boca.ilie

    boca.ilie 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    suceava
    la tine adriane din ce spui tu ai discul subtire si de asta iti prinde sus daca e gros in ferodo sau nou cupleaza imediat ce ridici pedala de ambreiaj(acest simtom a fost testat se mine pe mai multe tipuri de masini inclusiv camioane), si mai ai varianta sa aerisesti ambreiajul dac e la fel sigur e discul uzat chiar daca nu patineaza.
     
  9. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Problema rezolvata prin inlocuirea racordului.
    Nu am gasit nou,dar s-a potrivit de la Audi 80.
     
  10. zlaty

    zlaty 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2008
    Locație:
    dr.tr.severin
    Masina:
    audi 100 2,5 TDI Motor AAT 116CP
    salut,
    o intrebare am si eu,unde se afla acel cilindru de care zici ca se aieriseste ambreiajul?
    multumesc
     
  11. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    E vorba despre slave cilinder,si se afla pe cutia de viteze.Intra un racord in el,iar deasupra acelui racord se afla un aerisitor (surub).
     
  12. zlaty

    zlaty 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2008
    Locație:
    dr.tr.severin
    Masina:
    audi 100 2,5 TDI Motor AAT 116CP
    multumesc!!
     
  13. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Imi poate spune cineva cum se demonteaza cilindrul de ambreiaj de pe cutie (slave cilinder)?
     
  14. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Are un surub in partea din spate (langa conducta) cu care se fixeaza de cutie.
     
  15. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Dupa detasarea de pe cutie,se poate dezasambla si cilindrul in sine,in vederea curatarii?
    Am schimbat de curand ambreiajul,iar dupa remontarea cutiei,si aerisirea circuitului hidraulic al ambreiajului,pedala o puteam apasa foarte usor.Dar,dupa o vreme,apasarea pedalei a devenit mai greoaie si,la plecarea de pe loc,smunceste si se simte ca si cum ar cupla cu intreruperi.
    Am reaerisit ambreiajul de nenumarate ori si,dupa fiecare aceasta operatiune,ambreiajul lucreaza mai bine si nu se mai simt la fel de tare vibratiile la punerea in miscare.
    Precizez ca vibratiile se simt cel mai mult dupa ce se incalzeste motorul.
    Master cylinder-ul e ok,i-am schimbat garniturile recent.
    De aceea as incerca sa curat,daca se poate,cilindrul de pe cutie.
    Ce alte componente ar mai putea cauza o astfel de manifestare?
    Multumesc.
     
  16. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Poţi dezasambla cilindrul (există şi kit de reparaţie). Dacă după fiecare operaţie de dezaerisire funcţionarea ambreiajului reintră în normal, este limpede că pe undeva aerul pătrunde din nou în circuit. Ar trebui să găseşti zone umezite cu lichid în interiorul carcasei ambreiajului. Probabil şi garniturile de la cilindrul receptor necesită înlocuire. Mai uită-te şi la pompa de sub bord, în special la racordurile acesteia cu conductele.
    Pe de altă parte, şi garniturile pe care spui că le-ai înlocuit, pot fi o cauză de funcţionare pulsatorie a ambreiajului. Dacă au interacţionat (chimic) cu lichidul, s-au umflat şi culisează greu.
    Lichidul s-a înnegrit?
     
  17. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Lichidul e curat.Cand am curatat master cylinder-ul,lichidul din interiorul acestuia era maroniu si amestecat cu depuneri vascoase.
    M-am uitat dupa urme de lichid pe langa pompa,dar e uscata.
     
  18. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Ce te-a determinat să intervii acolo?
    Ce ai schimbat la ambreiaj? Discul, placa, rulmentul de presiune?
     
  19. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Nu mai puteam cupla nicio viteza si,fiindca schimbasem cu aproximativ un an si jumatate kit-ul de transmisie (ambreiaj,placa presiune si rulment presiune),am suspectat pompa de ambreiaj.Din acest motiv am demontat-o si i-am schimbat garniturile.Dar si dupa aceasta lucrare tot nu puteam cupla in nicio viteza.Am demontat cutia,si am constatat ca se rupsese un arc de la discul de ambreiaj,si bloca o parte din lamelele placii de presiune.Am schimbat ambreiajul,am montat cutia,si totul a fost ok.
     
  20. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Arcul ăla rupt, n-a mai stricat şi altceva (alinierea vârfurilor "razelor" diafragmei)? Arcurile de amortizare a şocurilor, pe care le are discul, dacă sunt parţial comprimate de oboseală, provoacă debreierea cu "tremurături"
     

Distribuie pagina asta