1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj modele clasice 80 - 90 (B3 - B4) - probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de lucky, 1 Oct 2007.

  1. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Prima data te uiti la nivelul de lichid de frana. Daca e scazut te uiti la cilindrul receptor al ambreiajului sa vezi daca e ud.
    Daca nu ai pierderi inseamna ca te-au lasat garniturile din pompa de ambreiaj sau chiar kitul de ambreiaj. E nevoie de un mecanic.
     
  2. aurelvlad Guest

    Nivelul lichid frana e intre max si min.Dar spune-mi , te rog, unde se afla cilindrul receptor.?!!
     
  3. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    salza

    Ai avea 3 variante de defecte la masinuta. 1 cilindru receptor .2 pompa de ambreiaj 3 rulmentul de presiune . cilindru receptor e pe cutia de viteze in partea dreapda cum stai in botul masni campr sub caseta de directie. Pompa de ambreiaj e sub cea de frina
     
  4. americanugr 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2011
    Locație:
    Gura Râului
    Masina:
    audi 80 b3 1.6 benzina 1991
    Salutare,
    am si eu o problema, la audi 80 b3 1.6 benzina, cod motor pp. Nu mai revine pedala de la ambreaj la pozitia initiala, se opreste undeva mai sus de jumatatea cursei, in rest functioneaza. Stie cineva care ar putea fi cauza ?
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Iun 2012
  5. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Ai avea 2 variante:

    1 cilindru receptor

    2 pompa de ambreiaj
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Iun 2012
  6. americanugr 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2011
    Locație:
    Gura Râului
    Masina:
    audi 80 b3 1.6 benzina 1991
    ms, vad ca si-a revenit singur, incep sa imbatraneasca toate:)
     
  7. s.razvan

    s.razvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T BFB 2003
    stie cineva daca pot pune ambreiajul complet de pe 2.6 v6 quattro pe 1,9 tdi? si cand zic complet, ma refer si la volanta. cel de pe v6 e de 240 mm iar cel de pe 1,9 tdi este de 230 mm
     
  8. Salut. Observ ca unii au probleme cu ambreiajul dar nici unul ca a mea ... sau asa in mare parte.

    Deci:

    Am un audi 80 b3 din 1988 1.6 D clasic cod motor JK. Cand calc ambreiajul am jumatate de pedala moarta :wtf:... adik o pot calca si in mers ca tot nu se intampla nimic. Doar jumatataea cealalta cupleaza cutia(nush dak m`am exprimat corect), iar pedala uneori nu revine la punctul initial, adik jumatatea aia de cursa moarta. E destul de enervant. SI pe undeva mi se pierde lichid de frana. Adik am gasit urme pe scutul de protectie al cutiei de viteze. Si imi intra greu in viteza uneori ca si cand incerci sa bagi fara ambreiajul calcat. Ceva de genu.

    Ma poate ajuta cineva cu o idee sa stiu de ce sa ma apuc sa desfac. Precizez ca nu sunt adeptul mecanicii :readit: dar ... uneori chiar trebuie.

    Astept raspuns. sau PM
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Sep 2012
  9. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Mai intai demontezi scutul de protectie al cutiei pentru a vedea clar pe unde pierde lichid (in pincipiu ori pe la furtunul de la intrarea in cilindru, ori curge cilindrul receptor al ambreiajului). Inlocuiesti piesa sau piesele defecte si scapi de problema (furtunul sau cilinndrul ori garniturile acestuia daca te descurci cat de cat cu mecanica si vrei sa iesi mai ieftin)
     
  10. Mda, am schimbat pompa de ambreiaj. Vad ca pedala revine la locul ei dar tot este jumatate moarta si ambreiajul imi tine foarte jos si foarte putin. Sa fie placa de presiune ? sau sa incerc sa schimb si cilindrul receptor ?
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Oct 2012
  11. 14jyn

    14jyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 100 quattro 2226 mc2
    L-ai aerisit calumea?
     
  12. L-am aerisit de i-au iesit "ochii" . ma bate gandu sa schimb si cilindrul receptor
     
  13. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Am si eu o problema. De ceva vreme, dar vad ca acum face din ce in ce mai frecvent, pedala de ambreiaj nu mai revine complet in pozitie fireasca dupa ce schimb vitezele si o eliberez. Revine dorar partial, trebuie sa verific daca a revenit complet cu piciorul stang si eventual sa o ridic eu cu piciorul stang...ce poate sa fie?
     
  14. americanugr 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2011
    Locație:
    Gura Râului
    Masina:
    audi 80 b3 1.6 benzina 1991
    La mine era arcul rupt in pompa de ambreiaj, l-am schimbat si acum merge ok
     
  15. Aceeasi problema o aveam si eu . Am schimbat pompa de ambreiaj, a mers dar a revenit problema. A ramas sa schimb cilindrul receptor. Revin cu detalii.
     
  16. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    In dimineata asta am fost la service cu ea sa-mi spuna de la ce este. Nu stiu cum naiba poti sa dai un verdict fara sa te uiti ce si cum, asa...numai din simtomatologie????? Mi-au spus ca este pompa de ambreiaj dar mai mult ca sigur trebuie schimbat si kit-ul de ambreiaj.... ca de la pompa este in 90% din cazuri, ca pot schimba numai pompa, dar fara sa schimb si kit-ul in max. 1 an, problema revine, pentru ca uzura kit-ului imi va deteriora si noua pomapa...eu nu stiu ce naiba sa mai zic si ce sa fac. Maine plec la drum si sper sa nu am necazuri pe drum!
     
  17. Nu stiu ce sa zic. Eu am schimbat pompa si problema a revenit. Deci .. pierde presiune si cred ca e de la cilindrul receptor cel de pe cutia de viteze. Kit=ul de ambreiaj... hm asta pare a teapa. Cumva iti caraie cand bagi in viteza?. sau intra fffff greu cu pedala calcata la fund?. Cam astea ar fi simptomele kit-ului :-?? din ce am mai auzit si eu pe la unu la altu ...
     
  18. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Nu caraie absolut deloc!!!!! Intra bine in viteze...De apasat pedala pana la fund, eu oricum asa schimb, asa am invatat ca se schimba vitezele corect, nu? ;)
    Daca tie ti-a revenit problema...seamana cu ce mi-au spus astia in service, ca daca nu schimb tot kit-ul, acesta poate strica din nou pompa...chiar nu stiu ce sa mai zic...
     
  19. Nu.. nu seamana. Pentru ca pompa care am dat`o jos era buna :). Mi`a aerisit cineva circuitul si a mers. Apoi dupa ceva vreme a revenit. De aia zic ca 90% este cilindrul receptor.
     
  20. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Nu stiu ce sa fac, nu am bani de aruncat pe fereastra, sa ma apuc sa schimb tot pe acolo si sa fie de la ceva care era mai putin costisitor...:banghead: M-am saturat de mecanicii astia care o iau pe bajbaite si ca sa fie ei siguri ca le iese, te pun sa schimbi tot ce se poate, doar nu o faci pe banii lor :(
     

Distribuie pagina asta