1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj modele clasice 80 - 90 (B3 - B4) - probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de lucky, 1 Oct 2007.

  1. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Cilindru receptor 90% si pompa de ambreiaj 10%. Ma da mari tepari aveti acolo ce treaba are sistemul de actionare al ambriajului cu faptul ca e uzat discul sau placa. Pai sistemul asta de la audi 80 e facut sa se regleze singur. Cand e discul dus patineaza si intra greu in viteza.
    Fa o proba mergi cu masina si cand ajungi in treapa 3-a nu ii da pe a 4-a las-o pe la 50-60 la ora si tureaz0o brusc, daca se tureaza in gol, inseamna ca patineaza ambreiajul, daca te lipeste de scaun nu are nimic, inseamna ca ai ceva la pompa sau cilindru receptor.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2013
  2. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Va salut pe toti. Pana la urma a fost pompa de ambreiaj. Am schimbat-o si este ok. Acum sa vad, sper sa nu aiba dreptate mecanicii lui peste sa-mi pice si asta intr-un an daca nu schimb si kit-ul de ambreiaj :) Multumesc tuturor pentru sugestii!
     
  3. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Ca sa fie treaba buna schimba si cilindru receptor de pe cutie. Tiam spus nu tre sa scsimbi si khit ambreiaj daca nu patineaza , tu aveai bube la pompa si cilindru, ca o paranteza, eu merg cu cilindru obosit de un an si jumatate si nu tre sa schimb ambreiajul.
     
  4. Nu iti pica nici un kitt de ambreiaj... cred ca ai aceeasi problema ca si mine... Am schimbat pompa.. s-a remediat problema pt ceva timp... si trebuie schimbat si cilindru receptor :D .... dar si ala e tot vreo 60 de lei. Eu am dat 60 lei pe pompa de la ABE.
     
  5. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    eeeee, eu am dat acum 1 luna 200 de lei pe pompa, cea mai ieftina gasita la momentul respectiv, in Bucuresti...la service ca acolo s-a gandit sa ma lase :)
     
  6. i7r9i 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2009
    Locație:
    CRAIOVA
    Masina:
    AUDI 80 B4 1.9 TDI 90CP, EXIP 15"
    La tine shumy, inteleg ca se apasa relativ usor pedala. Probabil ca ai ramas fara lichid de frana sau nu-ti etanseaza o garnitura la cilindrul de ambreiaj sau chiar la pompa dar ar trebui sa vezi in vasul de lichid de frana. Oricum sunt curios varianta mecanicului tau care zicea ca dupa ce schimbi pompa, daca nu schimbi si kit-ul de ambreiaj o sa-ti oboseasca prematur pompa cea noua.
     
  7. neagulaurentiu80 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2014
    Locație:
    braşov
    Masina:
    audi 80,an de fabricaţie 1982,motor 2000,
    Cât te-a costat pompa?şi mie mia căzut pompa de ambreaj.-:):salute:mersi ast rsp.
     
  8. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    @neagulaurentiu80 : citeste cu 2 posturi inainte nu mai intreba aiureli = 200 lei l a costat pompa !?
     
  9. DeMezzo C 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2016
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi 80 1.6 td 1988
    Salut,
    Am schimbat timoneria la un audi 80 pentru ca avea joc si mi-a aerisit cineva ambreiajul. De atunci intra greu in viteze si merge singura cu ambreiajul calcat la fund in viteza. Ce sa fie daca stie cineva ? Multumesc
     
  10. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Salut colegi! Scumpa mea coaja imi face iar figuri:
    Schimbat disc ambreaj si rulment (discul avea arcuri rupte...cate odata la plecarea de pe loc imi dadea suturi in c$r :))
    Cu un drum am pus si o cutie de a4 afn ( ceva mai lunga).
    Problema e ca am o trepidatie la plecarea usoara de tot de pe loc ( treapta 1 sau in spate)...si un oarecare zgomot ciudat la cate apare cu ambreiajul debraiat la statul pe loc de exemplu.

    Trepidatiile ma omoara..verificat si shimbat suporti motor si cutie pe partea soferui (era rupt la motor).

    Astept niste sfaturi ca nu vreau sa ajung sa dau iar jos cutia f#$k!!
     
  11. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Era volanta cu probleme. Am rezolvat!
     
  12. jonny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    bihor
    Masina:
    audi 80,b4 avant tdi 90cp 1993
    Buna ziua,
    Cate odata cand o iau de pe loc imi trepideaza toata masina, in treapta 1, apas ambreiajul si pleaca normal apoi. Nu tot timpul face, cate odata doar. Sa fie discul de ambreiaj defect ? Multumesc.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta iti spune un mecanic profesionist nu cineva din fata tastaturii. Mergi la un bun mecnaic si demonteza acolo dupa mai multe verificari.
     
  14. jonny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    bihor
    Masina:
    audi 80,b4 avant tdi 90cp 1993
    Ok ms
     

Distribuie pagina asta