1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj motor benzina la A4 B6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de gluci629, 22 Iul 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    annabudala am mutat mesajele tale in topic potrivit discutiei. Nu mai scrie mesaje in topicuri care nu privesc tipul tau de motorizare. Ai pus intrebari intr-un topic despre motoare diesel.

    Data viitoare te rog foloseste functia Cauta a forumului si scrie mesajele in topicurile potrivite, conform tipului tau de masina si motorizarii pe care o ai la masina. Multumesc pentru intelegere.

    campary OEM pe masina poate fi si LUK poate fi si SACHS. Iti spun asta in mod sigur. Si scrie inclusiv producatorul pe ambreiaj si intradevar in plus are sigla VW-AUDI plus codul de piesa dupa care se identifica piesa respectiva.


    O seara buna
     
  2. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Nu inteleg ce am gresit. Am spus "de regula cele originale sunt Sachs", nu am exclus faptul ca vin si cu Luk, tocmai de aceea am spus ca ambele sunt la fel de bune, insa personal recomand Sachs pentru ca am mai multa incredere in ele si din practica am observat ca tin ceva mai mult.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai gresit cu nimic, dar a sunat prea categorica afirmatia ta si altcineva, care nu cunoste prea bine, ramanea cu impresia ca exista numai modelul acela de ambreiaj pus in mod exclusiv pe masina . :)

    O noapte buna
     
  4. tot_io

    tot_io 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2012
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 1.6 2002
    Salu,
    Am si eu o noua problema: cand schimb vitezele si apas ambreajul aud o bubuitura undeva sub schimbator. Chestia e ca nu o am tot timpul ci doar cand sunt mai violent cu pedala de ambreaj si nu e atunci cand dau drumul pedalei ci cand o apas. Imi puteti spune care ar fi problema ? Ambreajul a fost schimbat de curand.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Noi 2012
  5. AudiA4B6

    AudiA4B6 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2012
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi a4, 1.6,2002
    In legatura cu ambreajul care tine sus, spre uimirea mea dupa ce am schimbat kitul de ambreaj 700 ron , ambreajul tinea foarte jos , pana m-am obisnuit mi s-a oprit de cateva ori motoru si o turam in nebunie;:)).
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  7. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    LUK sau SACHS este egal la calitate.Ambele au echipat Audi-VW in fabrica din cele mai vechi timpuri.Faptul ca Luk fabrica ambreiaje la Brasov nu e un lucru rau.Romanii au dat calitate intotdeauna.Frica sa ne fie de imitatiile din China!Aici avem o problema.Deci combinati-le cum credeti ca iesiti mai ieftin.Cea mai buna varianta ,in opinia mea este cea de revenire la vechiul sistem fara volanta cu masa dubla.Aceasta volanta a fost inventata din cauza ca ambreiajele clasice nu se stricau decat foarte rar,iar aceste gaselnite tin exact cat masina sa iasa din garantie(3-4 ani).Economic vorbind pentru ei e foarte bine.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Mar 2014
  8. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Aleg Sachs pentru ca este mai scump si le confera unor cumparatori un plus de incredere, nimic mai mult!
     
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Ambreiaj cu stanta Luk Bühl cand se fabricau odata in Germania pentru Audi doar pentru fabrica de la Ingolstadt.
     
    Ultima editare: 6 Mar 2014
  10. vw buggy 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2013
    Locație:
    Mediaş, jud. Sibiu
    Masina:
    Audi A 4, 1600 cmc, 2002
    Cursa pedala ambreiaj

    Buna ziua! Detin un Audi a4 b6 /1600 cc/benzina/2002. De citeva zile, pedala de ambreiaj are o cursa libera anormal de mare, cam trei sferturi din cursa totala. Debreierea/ambreierea se petrec in ultimul sfert de cursa al pedalei. Nu se aud zgomote, ambreiajul functioneaza normal, dar totul se intimpla la capatul cursei pedalei, in timp ce inainte pedala avea o cursa libera normala. Care ar putea fi cauza? Astept pareri si va multumesc anticipat pentru ajutor!
     
    Banda apreciază asta.
  11. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    trebuie kit de ambreiaj nou :)
     
    myrcya apreciază asta.
  12. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    in special rulmentul e dus la tine
     
  13. vw buggy 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2013
    Locație:
    Mediaş, jud. Sibiu
    Masina:
    Audi A 4, 1600 cmc, 2002
    Imi poate spune cineva cum se aeriseste circuitul de ambreiaj?
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ca și la frâne. Cilindrul de ambreiaj are aerisitor. La asta cred Ca chiar e necesara o pompa sa bagi presiune în vas pentru a ieși treaba bună.

    Problema ta e ca s-a uzat kitul de ambreiaj. Nu rezolvi cu aerisirea. Oricum plăcile de presiune au autoreglare dar spre final nu mai au ce sa regleze.
     
  15. vw buggy 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2013
    Locație:
    Mediaş, jud. Sibiu
    Masina:
    Audi A 4, 1600 cmc, 2002
    Aerisire circuit ambreiaj

    Am incercat sa aerisesc dar nu vine nici un strop de lichid, doar aer. Care ar putea fi cauza, atita timp cit lichidul este la nivel? Am folosit un dispozitiv de inlocuire a lichidului de frina din instalatie, din cite stiu, alimentarea circuitelor de frina si ambreiaj se face din acelasi rezervor de lichid. Multumesc, astept ajutor in continuare.
     
  16. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Depinde in ce a constat dispozitivul de inlocuire a lichidului de frana din instalatie si cum a fost folosit.
    Daca la incercarea de aerisire a circuitului de ambreiaj vine aer, e ceva promitator, inseamna ca pompa baga si tu trebuie sa continui cu aerisirea pana o sa vina lichid. Pentru inceput poti incerca sa lasi aerisitorul slabit pentru cateva minute (2 - 3), in mod normal ar trebui sa curga lichid in timpul asta. Dupa aceea reiei procedura de aerisire.
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ca sa curga singur lichidul trebuie scos si dopul de la vas.
     
  18. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Ai intalnit vreun caz de vid in vasul pompei de frana? Eu sigur nu am intalnit.
     
  19. corneldoncea

    corneldoncea 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 Sline 35 TFSI/2022/150CP/110KW,ST7
    Stie cineva din colegii daca masina din semnatura are volanta dubla?Ma refer la faptul ca doresc sa schimb ansamblul ambreiaj,si as dori sa stiu daca trebuie schimbata si volanta? Multumesc.
     
    Ultima editare: 1 Aug 2014
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Are masă dublă. După 95 nu au mai fost motoare cu masa simpla excepție făcând cele eu 90cp TDI. Dacă nu ai vibrații și alte simptome specifice volantelor defecte nu ai de ce sa îți faci griji.
     

Distribuie pagina asta