1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj motor benzina la A4 B6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de gluci629, 22 Iul 2008.

  1. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    mda..
    nu stiu ce sa zic.. au incercat sa o aeriseasca.. au si tras lichidul prin cilindrul receptor..
    pompa noua a venit, e la mecanic.. alti 270 ron ..
    dar macar la partea de ampreaj o sa stau OK
     
  2. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salut,

    Ambreiaj nou - sus
    Volanta noua - sus
    pompa noua - sus

    pedala - sus.. fata de cum a mers merge mult mai usor pedala.
    se aude ceva zgomot dar foarte incet cand apas pedala.
    si..
    imi patineaza ambreiajul .. spre servici in a 5-a aprox 100km/h vrand sa fac o depasire.. (3000 rpm) a sarit acul turometrului pana la 3600 rpm dupa care a revenit la 3200 unde ii era locul, dar masina a tras..frumos..
    tind sa cred ca de astfel de patinari o sa mai am parte pana se "rodeaza" elementele..

    a mai patit cineva ..? sa ii patineze un ambreiaj nou nout?
     
  3. gigel_78

    gigel_78 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti - Germania
    Masina:
    audi A4 B7 an 2008 motor 2000 Diesel BPW. 6 Trepte
    Salut. Am si eu o problema legata de ambreiaj.La plecarea de pe loc de cele mai multe ori nu imi da voie sa bag in viteza , nu imi intra nici o treapta. daca accelerez peste 2000 de ture intra usor. in mers nu am nici o problema la schimbarea treptelor. Acum daca reusesc sa bag in viteza stand pe loc si tin apasat ambreiajul , incepe si zvagneste ca si cum ar da sa plece de pe loc , dar asta foarte rar.Azi cand am dat sa plec de pe loc , de mai multe ori se aude un scartait metalic de dedesubt de la cutie..Masina in mers trage de rupe.ce ar putea fi ?
     
  4. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Placa de presiune mai precis razele soarelui
     
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    DIY + cuplurile de strangere: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/clutch.html

     
  6. Necro77 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Slatina-Olt
    Masina:
    Audi A4-B6 1.6, 2002
    Va salut. Stie cineva daca se poate regla in vreun fel ambreiajul la A4 B6 1.6 benzina ? La mine tine sus de tot si as vrea sa il reglez sa tina la jumatatea pedalei cum este si la alte marci.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La tine fiind tot hidraulic ambreiajul nu se poate regla. A sosit timpul sa schimbi ambreiajul. Mai poti incerca sa faci o aerisire la pompa de ambreiaj dar nu cred ca te poate ajuta. Daca ma intrebi cum se face asta (sa aerisesti pompa de ambreiaj) te sfatuiesc sa mergi la un mecanic bun care stie ce are de facut in aceasta privinta. Bafta.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si mie imi tinea sus de tot, dupa schimbarea kit-ului de ambreiaj s-a injumatatit cursa pedalei.
     
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Poate cineva sa-mi spuna daca difera ambreiajele pentru 1.8T 2002 in 5 trepte (AVJ) si 1.8T 2004 in 6 trepte (BEX)? am studiat catalogul Sachs si kiturile OEM au alte coduri, dar kiturile Performance sunt la fel.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In ETKA au coduri diferite atat discul de ambreiaj cat si placa de presiune, dar ambele sunt de 228mm.
    Daca vrei iti pot da poze cu, codurile.
     
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Mersi! ma intereseaza in principal codul de volant. Daca este acelasi, inseamna ca si ambreiajele ar trebui sa aiba prinderi identice, poate cel de BEX sa fie mai solid. Corect?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Au coduri diferite.
    Volanta AVJ cutie manuala - 058 105 266 H
    Volanta BEX cutie manuala - 058 105 266 B
     
  13. bluesync 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 131cp AVF 2002 ; A4 B6 2.0 ALT 2001
    la motorul 2.0i 130 cp ALT voalanta este simpla sau cu masa dubla??
     
  14. corneldoncea

    corneldoncea 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sline 35 TFSI/2022/150CP/110KW,ST7
    Bluesync, volanta este cu masa dubla.

    Pentru ca viata este frumoasa si de plictiseala o mai condimentam, eu am zis ca e timpul sa schimb tot ansamblu ambreiaj (volanta, disc, cilindru, pompa, furca, rulment si GHIDAJ). E adevarat ca si acum 2 ani ma plictiseam la fel si am facut aceeasi operatiune, mai putin GHIDAJUL. Evident ca ghidajul este compus din surub cu cap rotund, o jmecherie de plastic si o siguranta. Totul fiind vreo 40 lei. Mecanicul de acum 2 ani l-a durut la basca de ghidaj, siguranta s-a rupt, ambreiajul s-a futut si dupa 30.000 de km a trebuit schimbat. Si totul pentru o siguranta de 7 lei. Deci ATENTIE la acest ghidaj compus din 3 piese:
    Siguranta: Cod ETKA 012141741
    Piesa plastic Cod ETKA 012141751A sau 012141751B
    Surub: Cod ETKA 012141777D
    Ghidajul se potriveste de la motorizarea 1.6 -1.8 -2.0 i cod ALT

    P.S.:

    Dati comanda inainte pentru ca dureaza 5-7 zile sa fie aduse. Nu se gasec aftermarket in tara.
     
    enevictor25 apreciază asta.
  15. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Se pare ca ma lasa ambreiajul si odata cu asta înlocuiesc tot kitul :volanta ,placa,disc,rulment.Ce vreau sa ma lămuriti chiar este necesar sa schimb ce a spus colegul de mai sus,cilindru,pompa,ghidaj,furca?
    Am fost la 2 mecanici le-am spus de astea si mi-a spus doar kitul...mai aștept păreri daca ați schimbat doar kitul sau cum a zis colegu'.Ms
     
  16. corneldoncea

    corneldoncea 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sline 35 TFSI/2022/150CP/110KW,ST7
    Daca functioneaza pompa si cilindrul nu e necesar sa le schimbi. La furca nu -ti vei da seama s-o schimbi decat in momentul in care ai acces la ea. In schimb cu ghidajul poti sa risti sau nu. Daca repeti si tu peste o perioada trista experienta a mea ? Se merita pentru 50-60 lei in functie de producator ?
     
  17. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    A sosit timpul ca masina sa beneficieze de un kit nou de ambreiaj Luk.De ce l-am înlocuit?...
    1.Tremura motorul la relanti si toată masina(bănuiam tampoanele )
    2.Ambreiajul ținea foarte sus,dar nu patina
    3.Dimineata la plecare se auzea un mic scârțâit (rulmentul/volanta).
    4.Cateodata simțeam un tremurat mic in pedala.
    Acum ce vedeți si voi din poze volanta era blocată nu mai lucra deloc,discul aproape ca ajunsese la nituri,placa de presiune cred ca e buna.
    Volanta cred ca era cea originala din fabrica sachs ,dar ambreiajul era Nexus (pus de vechiul proprietar).
    Acum cu noul ambreiaj masina se comporta total diferit,in primul rând nu mai vibrează deloc motorul,este silențioasă la turatii mari,pedala se apasă foarte usor si nu simți cand cuplează nici un șoc nimic.In treapta întâi nu mai tremura deloc cand vreau sa plec.Înlocuirea lui a durat aproximativ 4 ore .
     
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    A incercat cineva sa vada daca kitul de ambreiaj de avj merge pe bfb sau bex quattro? (As vrea sa montez cutie de bfb in 6 trepte si ambreiajul meu e aproape nou si parca nu l-as arunca)
     
    z1daru apreciază asta.
  19. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Cum se aeriseste ambreajul la masina asta ca nu ii dau de cap. Am pedala moale si tremura la debraiere, daca apas de mai multe ori pedala, se intareste
     
  20. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010

Distribuie pagina asta