1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj motor Diesel la A6 C6 - simptome volanta defecta - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de alin.tomescu, 8 Aug 2008.

  1. razvan33sud

    razvan33sud 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 2.0 , 2008 , cod motor BRE , 140cp, DPF OFF
    audi66 Imi poti spune te rog daca bataia la tine se simtea cand schimbai vitezele in special ? La mine cel mai bine se simte in viteza 1, 2 apoi incepe si parca se pierde la vitezele superioare. Merci frumos. :)
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sincer, nu am bagat de seama, stiu doar ca pe loc si in viteza 1, bataia era la fel.
    La rece batea mai rau, cum mergeam putin cu ea prin oras se mai diminua bataia, dar nu mult, tot ramanea enervanta. :)
     
  3. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Salut si eu am schimbat tot kitul ambreiaj pe Luk din iunie 2014 si a inceput sa se auda dimineata la rece huruitul ala care zici ca plange un copil ceva de genu si cand calc ambreiajul nu mai face , asta pana se incalzeste si dispare. Banuiesc ca tot rulmentul ar fi dar nu mai dau 400 ron sa-l dau jos ,ca rulment nou am inteles ca este undeva la 100 ron.
     
  4. ka30 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2009
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A6C6 08
    Astazi, dupa ce am fost nevoit sa tin masina mai mult timp din ambreiaj si acceleratie, in panta, a ainceput sa trepideze tare la plecarea de pe loc, iar in viteza a doua la fel, are un tremurat, mai usor totusi. Inta bine in viteze, masina trage bine, doar ca in vit.1, pe la jumatatea cursei pedalei de ambreiaj, trepideaza, iar apoi cand schimb intr-a doua trepideaza iar un pic. Trebuie sa schimb ambreiajul, volanta? Pareri?
    Merci
     
    Ultima editare: 30 Dec 2015
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stii pana nu desfaci, poate volanta, poate discul. Cel mai bine este sa schimbi tot, deoarece manopera nu este tocmai ieftina.
     
  6. ka30 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2009
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A6C6 08
    Se pare ca doar s-a incalzit discul temporar, adica problemele nu au mai persistat dupa cateva zile cat nu s-a mai folosit masina.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Strange bani sa schimbi tot kit-ul cu tot cu volanta. Nu mai trai cu speranta ca nu va mai face.
     
  8. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Din pacate cred ca ma loveste si pe mine problema kitului de ambreaj..
    Dupa ce am tinut masina in garaj 1 saptamana si am vrut sa o scot sa plec cu ea, supriza mare, cu ambreajul calcat nu am reusit nici cum sa bag in viteza.. in nici una ! Am oprit motorul si la " rece" cutia functiona perfect..
    Am pornit din nou si tot nu am reusit sa bag in viteza.. inca o oprire si pornire si cumva am reusit sa bag intr-a 1-a cam fortat si agatat...in timpul rularii din garaj inspre curte.. masina a tras un tremurat serios si motorul s-a oprit !
    Am pornit din nou si tot asa fortat am reusit sa o bag in viteza ... am iesit la plimbare cu masina... am schimbat vitezele relativ normal...agatau putin la schimb, de tremurat nu a mai tremurat si nici zgomote ciudate nu s-au mai auzit, in momentul de fata pot sa plec cu masina dar reusesc destul de greu sa o bag in viteza dupa care agata o idee.. dupa mai multi km cutia si timoneria functioneaza perfect..
    Vorbim de un A6 2.0 TDI, 170 CP, 139 000 km reali, masina a fost lovita spate la 109 000 (nu stiu daca are sau nu relevanta), pana acum 1 saptamana cand am bagat-o in garaj nu am avut simptome poate doar 1-2 ori mi s-a parut ca a mai agatat la schimbul treptelor dar am pus-o pe seama faptului ca nu am calcat ambreajul pana in capat..

    Ce sa fie dupa voi ? Rulmentul de la placa de presiune?
    Practic nu breiaza si debreiza...

    Mi-ar prinde bine niste sugestii/pareri.. sunt cam descumpanit.. chiar daca stiu ca vorbim de niste " consumabile "


    Multumesc
     
  9. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Raspund tot eu :)

    Cilindrul hidraulic care actioneaza ambreajul.. praf, a curs lichid din el.. si o bucatica de metal din placa de presiune rupta care din fericire s-a asezat jos, in carcasa cutiei de viteze si nu a distrus nimic.

    Am schimbat kitul de ambreaj si cilindrul.. totul pare ok acum, exceptand un usor zgomot de agatat cand ma aflu in treapta 3 si 4 cu motorul turat sub 2000 si accelerez, atunci de la 2500 la 4000 se aude un usor zgomot de agatat. Mi-afost explicat ca discul nu a ajuns sa se fixeze ... si sa mai merg macar 200 de km ( pana acum am facut 80 ).
     
  10. Dragos2195 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 140 CP model 2010 facelift
    Salut @audi66 . Mai ai idee cat te-a costat setul atunci si de unde l-ai comandat?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    M-a dus undeva la 500-550€ cu totul, kit ambreiaj + volanta.
    Avem motoare diferite, preturi diferite. :)
     
  12. Dragos2195 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 140 CP model 2010 facelift
    Stiu . Dar am vrut sa imi fac o idee :) . A mea e manuala si imi trepideaza rau când plec...daca nu o duc pe la 1800 rpm pleaca tremurand . Si am mai sesizat ca atunci când o pornesc la fel . Se simt vibratiile in interior foarte puternic. Din ce am auzit in stanga si dreapta multi zic ca e din cauza volantei . Eu nu stiu ce sa cred asa ca ma voi duce cu ea la doctor...
     
  13. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Salut aveti idee daca pistonasul care actioneaza ambreiajul e diferit la motorul de 170 cp fata de cel de la motorul de 143 cp ?

    O alta intrebare, am fail pe switchul pedalei de ambreaj, stiiti sa existe vreo procedura anume de montaj daca-l schimb ?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.
    Urmeaza instructiunile, il poti distruge imediat daca nu esti atent.

    P.S Cilindrul difera doar de la diesel la benzina, in rest e acelasi pe 2.0 TDI indiferent de KW/CP.
     
  15. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Multumesc
     
  16. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Kit-ul ambreiajului are cod 038 198 141 GX
    Echivalente :
    Sachs 3000 951 844
    LUK 624 3308 00

    Volanta are cod OE 03G 105 266 BH
    Echivalente :
    Sachs 2294 501 178
    LUK 415 0244 10

    Din cate vad in ETKA, volanta ta de fabrica este LUK.
     
  18. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Da, volanta originala era luk,Dar vreau sa pun sachs.Codul pentru semering palier al stie cineva? 2.0 blb.
     
  19. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    @silvio ,codul pentru "instalatia" simeringului de palier dinspre cutie pentru motor BLB, este : 038103171S .
    411534_x800.jpg 412629_x800.jpg
     
  20. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011

Distribuie pagina asta