1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj motorizare Diesel la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mari_guw, 3 Feb 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Volantul se pune nou, nu vechi. Acum mai plateste odata manopera. Asta patesti daca nu asculti ce se spune pe-aici.
     
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cine iti garanteaza ca volantul sh original nu bate? Parerea mea ca ai aruncat 65% dintr-un volant nou cu garantie..:bye:
     
  3. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Nu imi garanteza nimeni. Oricum daca mergea bine cu cel nou nu aveam de gand sa-l schimb. Un kit professional e 1.200 de euro de la Sachs Performance nu 400 de euro cum e luk. Mergi 25.000 km poate un pic mai mult. Volantu meu de pe masina cand o las in ralanti zici ca se rupe masina, trepideaza exagerat si scade in ture.
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Razvan, prea usor trecem de la un kit SH la un kit performance. Tu dupa cum vad, nu prea stii ce vrei cu adevarat.
    La ce-ti trebuie performance la o masina stock ? Daca vrei putere mare, atunci se schimba total datele problemei, nu numai kit-ul performance.
     
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ori ne spui tot ori nustii despre ce vorbesti. Ce treaba are kitul performance cu kitul stock? Tu crezi ca ai luat kit performance sh de pe un awx stock de fabrica?
    Ai motorul stock?
    Injectoarele ti-s inregula? Tampoanele la fel?

    Am vrut sa trimit in garantie un kit fe volanta plus ambreiaj si mi s-a cerut test la injectoare , test tampoane motor si alte lucruri. O volanta amortizeaza vibratiile dar daca tu ai injector care are 2.99 si motorul tremura in draci nu e normal sa se uzeze mai repede volanta?
     
  6. ryoraul

    ryoraul Bronze Member

    Înscris:
    8 Feb 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B5 2001 AVANT 1.9 TDI AJM
    Nu are 400 euro pt o volanta noua si el vorbeste de 1200 de euro.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Gata. V-ati mentionat punctul de vedere. Vad ca o dam in diverse si nu asta este scopul, obiectul si subiectul topicului. Daca nu intelege sa fie sanatos si sa faca el ce vrea.
    ryoraul a punctat cel mai bine si cu asta incheiem subiectul. Oricum mesajele vor fi sterse ca nu discutam si nu accept sa discutam pe forum toate tampeniile = prostiile si de unde cumparam piese noi de la gunoi.
     
    alanb1 apreciază asta.
  8. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Imi poate spune cineva, doar din poza, singura pe care am facut-o inaintea montajului, ca volantul asta e de 1.9Tdi AWX?
    E pusa sus si nu invarte, nu nimic.
    Posibil sa fi gresit cei de la Atix si sa imi trimita alta, sau montjul? Mie imi pare de 2.0TDI

    [​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ataseaza si tu niste coduri de pe piese...asa la ochi e greu.
     
  10. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Doar asta la placa o am, erau montate in colet. Nu am facut altele, nu ma gandeam sa fie probleme. Chestia e ca mi-au trimis si alt rulment de presiune, KM, pe cod 069 0456.

    [​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Din ce vad pe coduri, e pentru motor 1,9 tdi cod AJM care are cutie in 6 trepte, electromotor diferit.
    La tine la AWX e cutia in 5 trepte , volantul are mai putini dinti si cred ca asta este cauza.
     
  12. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Si inseamna ca nu e bun nici kit-ul de ambreiaj si nici volanta?
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Exista o probabilitate sa nu fie bune, cu toate ca si pentru AJM dimensiunea este de 228 mm ca si pentru AWX.
    Dar trebuie vazut exact dupa coduri. Nu putem face doar presupuneri, nu te-ar ajuta cu nimic.
     
  14. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Atunci se demonteaza maine iarasi si revin cu codurile. Am sa le compar oricum si cu vechile piese.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Codul de pe cutia volant-ului e 2294 000 285. Din ce am cautat mi-a reiesit ca e cod de BKE, la AWX ultimele 3 cifre trebuind sa fie 453.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sachs 2294 000 285 este compatibila doar cu cod OE 03G 105 266 P (cod ce a fost pus doar pe A4 B6 2004+ si B7).

    Pe AWX s-a montat doar volanta 038 105 266 AN, echivalent cu Sachs 2294 000 453.
     
  17. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Am inteles. O sa iau legatura cu cei de la Atix Racing sa remedieze problema. Multumesc!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Am primit intr-un final alta volanta de la cei de la Atix, de data asta SACHS 2294 000 453, kitul a ramas acelasi.

    Ieri s-a pus sus kit-ul, acum masina a pornit, dar am niste nelamuriri. Cand au dat masina jos de pe elevator, am urcat la volan sa o testez, prima pedala de ambreiaj a ramas jos, mecanicul a venit si i-a facut pedata manual sa se aeriseasca (:-??), am plecat din servis, ambreiajul prindea jos jos. La 2km in timpul testului am oprit pentru o groapa si cand sa o bag in tr1, pauza, am tras-o deoparte, am sunat la mecanic, i-am facut cateva pedale manual, si a pornit. Am ajuns inapoi in servis si au zis ca trebuie aerisit. Au aerisit, si am plecat iarasi la test, doar ca de data asta ambreiajul cupleaza la undeva la 30-40% din cursa, si daca vreau sa plec de pe loc (tr1 sau R) doar cu ambreiajul, mi se rupe masina in doua de la smucit.

    Acum ce are?

    Suportii motor au un an marca AVON, cel de cutie Lemforder are 4 luni.
     
  19. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Ca sa revin cu un feedback dupa ~500km: aceeasi treaba daca vreau sa plec doar din ambreiaj, smuceste.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Aceeasi problema o am si eu, tot cu un kit Sachs. Am schimbat volant-ul pe garantie si degeaba, cand se incalzeste trepideaza tare la plecarea de pe loc.
    Se pare ca e o problema cu Sachs-ul pe modelul asta, cunosc pe cineva care si-a schimbat, la reprezentanta, kit-ul si abia al 3-lea a fost cu noroc.
    Eu o sa merg pe LuK, iau varianta pentru BKE ca e acelasi motor si aceeasi dimensiune. Cred ca se potriveste si la tine.
    Te sfatuiesc sa mergi la service si sa ceri inlocuirea kit-ului (volant+ambreiaj) pe garantie. Sa nu faci ca mine (inlocuire doar volant) ca nu rezolvi nimic.
     

Distribuie pagina asta