1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Anularea EGR-ului - benefic sau nu - cum procedam ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Vlad04NOZ, 21 Aug 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    EGR log setari default 32678

    Am o intrebare in special pentru Nelu:
    Daca fac modificarea din postul #44 cea cu filtrul sport, este posibil ca de exemplu in viteza a 4-a la mers normal la deal, atunci cand turbina are boost aprox 300 mbar si EGR deschis 60% sa iasa aer din admisie prin filtrul sport?
    Multumesc!

    Atasez si logul cu mersul motorului in regim normal la panta usor inclinata la deal.

    La relantiu, croaziera teren drept sau la vale in frana de motor desi EGR este deschis pana la 95% nu exista boost deci nu va aparea problema.
    Oare o supapa unisens ar ajuta?

    Am calculat cantitatea totala de gaze recirculate de EGR atunci cand acesta este deschis 95% la 30% din totalul amestecului intrat in admisie si 17% la mers in viteza de croaziera.
    Va las pe voi sa judecati :)
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Mai 2015
    TheNillah apreciază asta.
  2. Laurik03 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P(BMN) 2.0TDI 170 CP 2006
    Am egr anulat doar din soft dar se pare ca uneori acesta tot se activeaza si as vrea sa l anulez si mecanic. Am citit si stiu ca se pune o saiba oarba/bucata de tabla dar nu vreau sa ma bag,sa nu stric ceva.Cine ma poate ajuta cu acest demers?
    Am atasat doua log uri sa vedeti cand intra egr ul de capul lui.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauta in aria de prestari servicii, nu intrebi aici cine te ajuta pentru ca aici se discuta doar cum procedam ca sa-l anulam si atat. Multumesc pentru intelegere.
     
  4. oviR182.0tdci 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Ford mondeo mk3 2.0 tdci 2003
    Radu, cand clapeta este deschisa 95%, te referi la turatii joase si ralanti, sti in ce ture exact functioneaza egr-ul, el funcationeaza pe toata plaja de turatii ? Daca da, atunci nu vad ce imbunatatiri aduce egr-ul strict perfomantei, si la fel cum a spus cineva, imbunatateste consumul recirculand gazele arse incalzeste motorul mai repede, dar stai asa putin, daca motorul se incalzeste mai repede sau mai incet el tot acelasi combustibil consuma, si atunci unde este scaderea consumului ?. Sistemul asta face mai mult rau deca bine, deci in concluzie ce **** mea face e egr-ul practic ? nimic. Bravo celor care l-au dar jos, planuiesc sa o fac si eu in curand.
     
    Ultima editare: 9 Mai 2016
    allexallex apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact asta a si scris.
     
    Radu83B apreciază asta.
  6. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Laurik03, daca EGR-ul ar fi fost inchis corect din soft nu avea voie sa se mai "activeze". Daca ai facut-o tu, mai cauta cum se face corect la tipul tau de motor, daca ti-a facut cineva si ti-a mai luat si bani, mergi si ia-ti banii inapoi sau pune-l sa ti-l faca corect, nu in bataie de joc.
     
    FLORIN `86 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta