1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Anularea EGR-ului - benefic sau nu - cum procedam ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Vlad04NOZ, 21 Aug 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    O lamurire vreau,in momentul cand anulezi EGR-ul prin scoaterea furtunului de vacuum care duce la electrovalva de comanda si obturarea acestuia cu un surbel ceva,clapeta din interiorul EGR-ului ramane inchisa permanent ma gandesc.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
  3. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Deci pe acolo nu mai circula nimic teoretic.Ma gandesc ,ca intra in motor numai aer curat,gazele nearse nu mai sunt recirculate de aici si mediatizata problema a poluarii.
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Sa nu fim snobi... daca vrei sa nu poluezi, iei bicicleta. Eu asa vad treaba. ;)
    Un dezavantaj (dealtfel singurul) la anularea egr este ca iarna motorul se va incalzi mai greu.
     
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pai tocmai asta este problema,am platit taxa de poluare(nu la actuala masina),asa ca vreau sa poluez.Statul mi-a luat bani,eu circul cu masina cum cred de cuviinta.Acuma sa fie vorba intre noi,nu cred ca motoarele astea polueaza extraordinar de nasol.
     
  6. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Care este valoarea corecta pentru reducera activitati EGR-ului, 33688 sau 33668 ? Dar cea stock ? ca nu sunt lamurit.
    Inca ceva: am observat ca EGR -ul, sub ciuperca aia are o gaurica, care la mine este infundata cu ceva, silicon cred. Ce este cu ea de fapt, ar trebuie curatata acolo ?
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Dec 2014
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Niciuna dintre variante. De unde ai luat valorile alea? Ce forumuri straine citesti, ia zi? :)
    Ca sa reduci debitul trebuie sa cresti valoarea. Daca nu stii o cresti pana nu te mai lasa sa salvezi. Insa, nu e nevoie sa ghicesti, valoarea o cresti de la 32768 (cat e stock si normal sa fie acum) la noua valoare 33768.

    https://www.youtube.com/watch?v=k3xbkRKZ-24

    P.S. De cand ti-ai luat diesel, nu te mai saturi de modificat si de intrebat toate cele. Vezi ce bun e? Iti da si ocupatie! :p
     
    Ultima editare: 18 Dec 2014
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Nu Ovidiu,la pagina 57,postul 565.Am inteles acum,dar explica-mi treaba cu gaurica aia de sub ciuperca de la EGR,care la mine este infundata.Ce este cu ea,este pentru decompresia valvei sau ce? Adaptarea se face cu motorul oprit banuiesc.Daca anulezi EGR-ul prin metoda clasica,respectiv obturare furtunului care duce la electrovalva,mai trebuie facuta si adaptarea aceasta din vag ?
     
    Ultima editare: 18 Dec 2014
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu stiu la care gaurica te referi.
    Daca anulezi egr cu saiba oarba, nu, nu mai are rost adaptarea de mai sus.
    Da, se face cu motorul oprit.
     
  10. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Am inteles,deci daca anulez EGR-ul prin obturarea furtunului care duce la N18, trebuie sa fac si adaptarea acestuia cu vag-ul.
     
  11. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Uite Ovidiu gaurile despe care vorbeam;
    La mine una era infundata cu silicon,teoretic acel silicon nu avea ce sa caute acolo.
    Inca o chestie,nu mi-a dat voie introducerea unei valori mai mari de 33638,la adaptarea EGR-ului.Posibil sa fie o valoare default peste care nu se poate rescrie nimic?
     
    Ultima editare: 24 Feb 2015
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da, gaura aia a fost astupata de catre cineva ca sa nu mai curga ulei. Evident solutie de carpeala in loc sa cumpere un EGR nou.
    Cat despre valoare, daca 33638 e maxim cat te-am lasat, asta e. Nu mai poti face nimic mai mult. Cred ca esti de acord cu mine ca oricum cu 120 de unitati mai putin, tot acolo esti.
    Oricum, ca sa nu te imbeti cu apa rece iti zic de pe acum ca reducerea debitului pe egr e insesizabila. Daca vrei sa faci treaba buna il anulezi cu saiba oarba si ai terminat discutiile.
     
  13. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ma gandeam sa incerc sa-l anulez prin deconectarea si obturarea furtunului de vacuum care duce la N18.Nu este bine si asa?Oricum m-am interesat,un Egr nou marca Pierreburg este 377 ron,nu este o avere.Dar as vrea deocamdata sa-l anulez sa vad cum merge.
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    E bine si asa.
     
  15. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Am anulat EGR-ul prin metoda sus amintita,nu stiu ce sa zic deocamdata.Nu pot spune ca am cazut pe spate,parca ar fi un pic mai fasneata masina.Totusi ma gandesc,ca masina acum merge cu aer proaspat ceva mai mult decat inainte si asta este un lucru sanatos pentru motor zic eu.
     
    Ultima editare: 22 Dec 2014
  16. bonzo69 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    passat 1,9 2001
    Gabi, ai blocat vacuumul ?
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Dec 2014
  17. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Asa spune mai sus , ca se gandeste sa anuleze vacuum.
     
  18. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Bineanteles ca am blocat vacuumul,pai cum altfel sa anulezi EGR-ul daca lasi sa ajung vacuum la el.Cititi mai atent postările pe care le fac ca sa nu transformam topicul in retea de socializare gen faceboock.
     
    Ultima editare: 28 Dec 2014
  19. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    salut, este ok cum am anulat temporar EGR-ul, sau trebuia sa "astup" teava de recirculare a gazelor de pe galerie, vreau pentru cultura mea sa vad cum se comporta cu el anulat in urmatorii 500km.
     
  20. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Astupa cumva si stutul ala de la EGR,cu un furtunas cu surub in cap,la fel cum ai procedat si cu furtunul care duce la N18..
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta