1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Anvelope si Jante pentru A4 B6 - ce se potriveste si ce alegem

Discuție în 'Jante / Anvelope' creată de aba19, 18 Ian 2008.

  1. K3nT Gold Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 1BV
    Am inteles...acuma imi este clar ce trebuie sa aleg, am scris in acelasi timp si nu am apucat sa citesc mesajul anterior.

    Mersi
     
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Am avut Nexen Winguard 235/45/17 pe masina mea timp de 2 ierni si impresiile sunt urmatoarele :
    -aderenta uscat : buna
    -aderenta ud : decenta, insa trebuie condus prudent.
    -aderenta zapada: masina fiind quattro nu intampinam probleme la plecarea de pe loc, insa la viraje si franare erau slabe.
    -aderenta gheata : foarte slabe.Masina devine foarte nesigura in linie dreapta la peste 60 km/h.
    -zgomot : decente, cu un varf deranjant pe la 80-90 km/h.
    -rulare : atat cele de iarna cat si cele de vara ruleaza perfect, fara vibratii la franare-accelerare indiferent de viteza.
    -uzura: am parcurs 15k km maxim in 2 ierni si erau la 90% din profil.
    Am platit ~400 lei/bucata si au meritat banii, insa in 100% din timp am fost constient ca merg pe anvelope de buget.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    z1daru apreciază asta.
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu iti sugerez una din astea 3 variante:
    Dunlop SP WinterSport 4D
    Michelin Pilot Alpin 4
    Nokian WR D3
     
  4. K3nT Gold Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 1BV
    @Catalin_1987 Anvelopele folosite au fost Nexen Winguard Sport sau Nexen Winguard Sport 2?

    @ovidiutm mersi de recomandare dar nu mai vreau sa investesc sume mari pe firme, mi-a ajuns cu Dunlop-urile de vara(care s-au topit in 3 veri....25-30k km), vreau sa incerc si ceva de buget :) mai ales ca trebuie sa mai iau si un set de vara.

    Mersi
     
    Ultima editare: 24 Aug 2018
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nexen Winguard Sport.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. substrat

    substrat 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2013, 105 KW,LCJCAF1

    Salutare, ma poti ajuta si pe mine cu un sfat, te rog?
    Am un a4 b8 si jante de 17 pe ea cu ET ul de 45, si am gasit jante cu ET ul de 35, crezi ca s ar potrivi?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Crezi ca e greu de citit acest topic integral si nu doar acesta ? Asta ca sa inveti si singur. Intreb si eu pentru un prieten.
     
    substrat și AlexPTB apreciază asta.
  8. Fishuletz 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a4 1.9 2002
    Audi a4 b6 cu jante et 39....195 65 r15. . pot sa pun jante cu et 42? 205 55 r16??Poza e pt jantele pe care vreau sa le pun. . mulțumesc
     

    Fișiere atașate:

  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, fara probleme. S-a mai scris asta in topic.
     
  10. Fishuletz 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a4 1.9 2002
    Multumesc frumos. Maine le iau, 260 euro cu cauciucuri Pireli care mai merg vreo 2 ani.
     
  11. iVladBogdan

    iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    EX: A4 B7 2.0 TDI BRD 2007
    Anvelopele (mai ales cele de iarna) se cumpara NOI, si in niciun caz anvelope care "mai merg doua sezoane". De cele mai multe ori acestea sunt anvelope vechi de 10 ani, de plastic. O sa te distrezi maxim iarna cu asa ceva.
     
    z1daru apreciază asta.
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    Bine punctat. Siguranta ar trebui sa fie pe primul loc, dar unii "omit" acest aspect, la fel si in cazul altor lucruri (placute, furtune frana, etc). Sau chiar daca nu iei noi, iei sh dar cu un dot cat mai apropiat de prezent (gen vechime maxima 2 ani). Apropo de asta, am vazut anvelope dot 02 (2002, da 2002 !) pe un VW... daca mai apuc ii fac poze sa demonstrez. Of of..
     
  13. Fishuletz 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a4 1.9 2002
    Aveti dreptate in ce spuneti. Eu le-am luat pentu la vara, sunt DOT 2016. Pentru iarna am 195 65 r15 nokian noi, de 2 saptamani. Cele mentionate anterior le-am luat pentru la vara. Imi place modelul de jante. Anvelopele le pot schimba daca consider ca nu sunt bune.
     
  14. K3nT Gold Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 1BV
    Las si eu un feedback despre Nexen Winguard Sport 2(235/45/17), in postarile anterioare am avut de ales intre Nexen si BFG.

    -zapada:-slab, la franare se duc sanie..in viraje tot asa slab
    prima zapada, in jur de 20-25cm relativ "proaspata" la iesirea de pe o strada adiacenta neasfaltata pe strada principala am ramas blocat, manevre fata/spate..ok..am zis asta este anvelopele mari/ late...urmele altor masini, se formasera deja gropi..etc am zis asta este se intampla (traiasca lopata :) )
    Tot in aceeasi zi..la intoarcere dau sa intru pe locul de parcare..nu vrea, intra ESP....interesant, erau deja urme ..deci nu aveam 25cm zapada in fata rotilor..spate/fata reusesc sa intru..inclinatia sa zic asa este de maxim 1%.In ambele cazuri nu exista geata sub zapada.
    Ok si de data astia zic..am fost eu prea agresiv,am asteptari prea mari de la aceste anvelope.

    Ieri, zapada de 2-3cm max..tot asa proaspata, nu inghetata sau altceva. am zis sa le mai fac o proba...cam aceeasi chestie, ESP intra foarte repede cam pe la 1700/1800 turare(nu codus agresiv)..lafel si in treapta a 2-a intra usor ESP.Aici nu cred ca mai au legatura anvelopele mari/late.Tinanad cont ca am mers si pe un drum neasfaltat unde mai existau pietricele..ma asteptam sa prinda mai bine .

    Viteza nu a fost mai mare de 50km/h in "teste"

    -gheata:nu am prins dar daca pe zapada nu sunt grozave nu ma astept ca aici sa faca minuni..valabil pt orice anvelopa cred..
    -uscat:ok..nu conduc agresiv asa ca nu pot spune foarte multe
    -zgomot: aici le dau un mare plus .. in ciuda celor 72db sunt destul de silentioase, atat la viteze pana in 80km cat si peste.

    Posibil nici eu nu sunt cel mai bun sofer pe zapada sau am prea multe pretentii de la niste anvelope de buget(care totusi costa 400ron buc..nu sunt chiar asa ieftine) dar mi se pare ca s-au descurcat lafel sau chiar mai bine vechile anvelope(din 2012) Matador.
    Cu vechile anvelope am avut curaj si am mers la munte unde zapada a fost mai mare/mai inghetata si nu intra ESP asa usor..cu Nexen nu am curaj fara lanturi.

    Daca ar fii sa le mai cumpar si alta data, momentan as zice nu, acuma ma gandesc daca pt. vara sa aleg tot Nexen :)

    Bafta
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Vechile "matadoare" au fost aceeasi dimensiune? Eu in locul tau as trece pe jante mai mici cu anvelope de top, mai ales ca nu esti "racer" iarna.
     
  16. K3nT Gold Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 1BV
    Nu , au fost pe 15''(195/65/15)...da stiu, nu vorbim despre aceeasi talon dar aici iau in calcul doar varianta zapada mare,fara sa fie batatorita de ale masini..ceea ce la mine nu a fost cazul.
    Dupa logica mea in zapada mica(2-3cm) sau deja batatorita de alte masini avand o anvelopa mai lata => o aderenta mai buna.

    Jantele mici iarna(le-am folosit 4 ani) cu suspenisa sport nu fac casa buna dpmdv...vb. strict pe partea de inaltime.
     
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cu cat urci in inch scazi din talon si ar trebui sa fie aceeasi inaltime. Sa zicem ca ai 1cm in plus , nu-l vad ca un avantaj daca ramai cu cauciucuri noi in intersectie sau nu poti iesii din parcare. :) Am rulat vara asta cu 225 50 17 si da se simte diferenta de nivel fata de 195/65/15 dar daca erau 45 nu era asa sesizabil.
    Eu prefer siguranta iarna decat aspectul.:hi:
     
  18. K3nT Gold Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 1BV
    Exact, diferenta este de ~1cm..dar este suficient cat sa nu o atingi pe sub tot timpul.
    Atata timp cat 4 ani am mers cu jante pe 15...clar nu caut aspect ci o anvelopa calitate/pret buna.

    15"..17"..nu cred ca de aici este problema ci de calitatea anvelopei si bineinteles mai intervine si "factorul" dintre volan si scaun :)
    Una peste alta sunt pe masina, isi fac treaba atata cat pot si oricum alegerea a fost facuta 90% cu gandul ca la noi zapada a devenit o raritate, daca as fi dorit aderenta f. buna pe zapda as fi ales BFG care sta foarte bine in teste(locul 2) sau alte anvelope de top.

    P.S. acuma sa nu te gandesti ca sunt ca si cele de vara :)) .......probabil asteptarile mele au fost mai mari de la aceste anvelope.
     

Distribuie pagina asta