1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Apa - in masina / sub mocheta la A6 C5 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Soto, 15 Feb 2008.

  1. CristyX

    CristyX 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B5 Pro line style, 1.8T AWT, 2001
    Am citit acest topic integral, am gasit rezolvarea problemei cu apa si cu condensul de la clima in masina dar nu am gasit o rezolvare daca in masina baga solutie de parbriz, dupa cum se vede in poze la mine pare a fi solutie de parbriz, folosesc albastra.
     
  2. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Conducta de alimentare a lunetei cu lichid de spalat trece prin compartimentul pasageri, ca sa rezolvi asta ai nevoie de O zi, sau 15 min. In 15 min decuplezi de langa rezervor conducta ce duce in spate si gata sau aia de o zi in care dai scaunele afara - toate - si mocheta repari conducta si pui tot la loc. Daca tot ajungi aici, spala bine mocheta... macar o ai super curata - oricum este plina de detergent din lichidul de parbriz :)
     
  3. CristyX

    CristyX 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B5 Pro line style, 1.8T AWT, 2001
    Salut si mersi de sfaturi. Dar e posibil sa bage solutie de parbriz in spate chiar daca nu am folosit sprituitorul spate de 2 ani? Cand speli in fata parbrizul baga presiune si pe circuitul de la luneta?
     
  4. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Nu este sub presiune dar are tot timpul apa in circuit si daca ai vreun cot sau furtun spart = apa in masina
     
  5. andrei delescu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 Allroad 2.7T (2001)
    Salut. Nu am probleme cu apa de la condens, doar cand ploua am apa pe locul din spatele șoferului. Am curățat gaurile de sub baterie dar n-am scăpat. In continuare apa...
    Am înțeles ca e posibil sa intre prin filtrul de polen. Am gasit apa pe langa el dar nu in el. Idei despre ce as putea face?
    Vazusem undeva ca ar trebuii sa scot tot plasticul care e sub ștergătoare si sa ii pun silicon, cica ala cu timpul se contracta si nu mai sta fix. E posibil? Vad ceva picături intre masca de la stergator si masca de la baterie.
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Este o scurgere si in zona ECU. Ai curatat si acolo ? Apa cred ca intra prin acea zona, din partea stanga. Acolo trebuie sa insisti cu cautarile. Chiar sa iei pe cineva care sa toarne apa in respectiva zona si tu sa stai inauntru, cu plasticul din zona releelor desfacut, sa urmaresti atent.
     
  7. andrei delescu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 Allroad 2.7T (2001)
    A turnat omul 2 galeti de apa si totul s-a scurs pe sub motor. stiu ca sunt fante, una sub baterie si una sub servo frana. am avut infundat acolo dar acum e ok...si totuși continua sa ploua...
     
  8. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Apa de pe parbriz ti se scurge pe sub plasticul in care sunt montate bratele stergatoarelor direct in filtrul de habitaclu.
    De acolo o ia pe traseul de aerisire si iti ajunge in spate prin gurile de ventilatie pentru picioare, cele doua de sub scaunul pasagerului.
    Scapi daca lipesti bine plasticul de sub parbriz, dar nu cu silicon, fie el si de exterior, pentru ca tine cam o iarna, asta daca ai noroc.
     
  9. CristyX

    CristyX 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B5 Pro line style, 1.8T AWT, 2001
    Am anulat furtunul de solutie parbriz care merge la luneta si problemele au disparut, multumesc.
     
  10. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut, si eu am problema cu apa in dreapta spate,(5 litri, la curbe face valuri :) ) ciudat ca e doar acolo , in fata nimic.Am ridicat capota am dat plasticul jos de la baterie si acolo era lac , aproape de jumatea bateriei, am bagat mana prin spatele motorului am dat de un furtun, am tras de el s-a desfundat si a curs tot. Din ce au scris colegii mei pe acest topic trebuie sa rezol 3 situatii:
    1. Scurgerile de sub baterie si plosca frana,
    2. Conducta de condens, preventiv , in fata nu e ud
    3. Etansarea de la filtrul de polen , asa cum a explicat boresque, cea mai probabila cauza pentru ca filtrul e umed si odata scos se vad picaturi de apa acolo. Totodata din explicatiile date de el doar prin acele canale de aer poate ajunge apa in spate
    sambata sunt liber si o sa ma apuc de treaba. O sa revin cu informatii daca am rezolvat sau nu.
    Oare cand o sa se termine problemele la masina asta :(.
     
  11. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut. Sambata am facut toate cele 3 operatiuni dupa cum urmeaza:
    1. Am desfundat scurgerile de sub baterie si plosca . Scos bornele de la baterie, bateri, suportul de baterie si cu o carpa umeda am scos mizeria, teava de drenaj din cauciuc de sub baterie am taiat un pic din ea sa evit sper pe viitor infundarea.

    IMG_20170513_105926.jpg IMG_20170513_111310.jpg IMG_20170513_111540.jpg

    2. Conducta de condens de sub torpedou.
    Am desfacut plasticurile de protectie, am scos mocheta si cu o sarma de 6 am racait pe mustiucul ala de plastic unde intra plosca de scurgere, spre surprinderea mea era infundata, imediat ce am scobit acolo a inceput sa picure sub masina . Am mers cu masina pe un drum cu noroi vreo 7 km, cred ca deacolo.

    IMG_20170513_123709.jpg IMG_20170513_134735.jpg IMG_20170513_140537.jpg

    3. Etansarea pe la parbriz.
    Plasticul care se lipeste pe parbriz era dezlipit si filtrul uned. Am trasat cu banda izoliera pe parbriz si plastic si intre benzile tratate exact unde era lipit am aplicat un silicon tip elastosil, chiar daca e alb transparent e un izolant fantastic, recomand, il folosesc la sevici in industria alimentara, wacker silicone elastosile e43.

    IMG_20170513_104837.jpg IMG_20170513_105231.jpg IMG_20170513_105231.jpg IMG_20170513_120416.jpg

    Acum astept rezultatele, sper sa fie bine, si sa se usuce mocheta , dupa 5 zile cu ea ridicata si usile deschise e inca umeda.
     
  12. aetohnadgob

    aetohnadgob 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 2001
    Buna seara,
    Imi intră apa prin partea stângă la roata de rezerva. Intrebarea mea este de unde trebuie sa incep sa desfac capitonajul din partea stângă (pas cu pas dacă se poate), că sa vad pe unde intră apa ?
     
  13. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Salut!
    Intra pe la imbinarea dintre panoul din spate si aripa stanga.
    Imbinarea se poate vedea fara sa demontezi nimic, este expusa (vezi foto).
    Pentru remediere insa, trebuie demontate bara si plasticul negru de pe interiorul portbagajului, cel in care ai lumina de jos.
    Este o problema care apare de la calitatea slaba a masticului folosit de fabrica in acea zona, care in timp se intareste si crapa lasand apa in panoul metalic din care se scurge printr-o fanta pe sub mocheta. Cand iti intra mai multa, cum e cazul jetului cu presiune din spalatorii, se umple tot santul dintre roata de rezerva si aripa stanga, iar la frana iti ajunge pe sub bancheta direct sub mocheta masinii.
    Trebuie curatat masticul vechi, aplicat altul nou si revopsit santul respectiv pe toata lungimea lui, nu doar cat este la vedere.
     
    aetohnadgob apreciază asta.
  14. aetohnadgob

    aetohnadgob 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 2001
    Mulțumesc pentru răspuns și plasarea comentariului unde trebuia prima data, sunt nou pe grup și nu știam că această problema a mai fost dezbătut în alt parte (adică aici).
     
  15. adi1982

    adi1982 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2017
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a6 1896 2002
    Buna ziua,
    La fel am patit si eu de 2 zile am observat ca am apa in spatele soferului inclusiv si la sofer. Am verificat acele doua scurgeri erau infundate. Am desfundat acele gauri dar ce fac cu mocheta sa o usuc, se poate sa mai fie apa pe dedesubt ? Multumesc
     
  16. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Trebuie ridicată mocheta și uscat buretele de pe interior, altfel nu mai scapi de mirosul de mucegai.
    Se demontează torpedoul de sub volan, capitonajele de plastic de la baza stâlpilor A, B, C și prag, după care scoți scaunul șoferului, ridici mocheta și bagi uscătorul.
     
  17. adi1982

    adi1982 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2017
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a6 1896 2002
    ok ms cred ca o sa merg la un specialist ms pt ajutor
     
  18. andrei delescu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 Allroad 2.7T (2001)
    Ce faci cu mana ta, e lucru bun. La "specialistii" la care am fost, habar nu aveau pe unde poate intra apa. Si nu i-as lasa pe ei sa faca treaba, ori rup vreun plastic, ori nu usuca bine. Nu este greu, am rezolvat si eu prin aceeasi metoda, si pot sa iti spun ca am scos 2 galeti de apa numai cat am stors buretele, apoi am lasat o aeroterma sa functioneze timp de 2 zile cate 4-5 ore. Acum totul este okay, doar ca trebuie sa schimb calculatorul de comfort, care s-a stricat si merg luminile numai cand vor ele...accelerez brutal si se aprind luminele in habitaclu.
     
  19. cypitala_cyp 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    pascani
    Masina:
    audi a6
    salut,poti sa dai o poza unde este scurgerea de la condensul de la clima te rog ca eu nu o gasesc,ms
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vezi ca userul caruia i te-ai adresat nu a mai intrat pe forum de peste 3 (trei) ani. Crezi ca iti va raspunde acum ? Verifica intotdeauna de cand userii, carora le adresezi intrebari, au accesat forumul ultima oara. Gasesti poze pe net cate vrei cu scurgerea condensului de la clima din masina si de sub masina.
    Ridici masina pe elevator, indepartezi protectia de aluminiu din preajma esapamentului (pe la mijloc) si o sa vezi scurgerea de condens a climei mai precis furtunul. In masina este sub clima dar trebuie sa demontezi cate ceva pe acolo asa cum este mentionat chiar in mesajul citat de tine si nu numai acolo.
     

Distribuie pagina asta