1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A3 8P - Modificare / Inlocuire suspensie

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de bogdan_lupu, 5 Apr 2009.

  1. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    din cate stiu, coboara cu 30mm suspensia fata de cea din fabrica..
     
  2. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Da, dar suspensia ambition este mai coborata decat cea normala...
    Si de asta nu stiu diferentele...
     
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Silviu fata de una stoc cam 4 cm, cred ca la ambition nu va fi mai mult de 3.
    Mie pe fata cu telescoapele de s-line cam 2,7 poate cand se va mai aseza va ajunge spre 3. Pe spate e ok.
    Oricum peste borduri sau guri de canal iesite nu mai treci ca inainte :p
    Si imi pare foarte rigida cu jante mai mari de 17
    Am in plan sa trec pe Koni FSD fiind mult mai confortabila
     
    Ultima editare: 10 Noi 2009
  4. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Pai daca treci pe ele in curand, sa zici si tu cateva impresii, am mai citit la cineva care isi pusese Koni, si era foarte multumit,insa nu stiu cum reactioneaza la un comportament mai sportiv..
     
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Astept intai sa vina primavara, avand in vedere starea actuala a drumurilor iti bati joc de masina de bani de tot.
    Drumul pe care circul zilnic imi reaminteste de diferenta imensa intre noi si alte tari unde cand faci o investitie de genul excluzi din start gropile,craterele terenul minat pe care circulam zilnic.
    Pot sa fac pariu ca nu ajungi sa faci un tur al romaniei complet cu o suspensie sport si niste jante pe 18' ...

    Sa ne intoarcem la titlu.
    FSD este compromisul intre sportivitate si confort.:friends:
     
  6. #Laurentiu

    #Laurentiu 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportsback, 2.0 TDI, 2005
    Salutari.
    Postez aici pentru ca ma adresez detinatorilor de A3 si are legatura, oarecum, cu elemente exterioare.

    A3-ul meu are suspensie stock si e ridicata destul de mult si arata dubios. Ma poate ajuta cineva care are un A3 8P 2.0 TDi S-Line cu niste coduri pentru arcurile OEM S-Line?
    Mi se par suficient de coborata cat sa arata bine, dar sa nu rupa spatele.

    Multumesc!
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca pui arcuri de S-line trebuie si amortizoarele. Nu iti trebuie coduri (lumea nu stie ce coduri are daca nu le-a schimbat) ci doar vin-ul.
    De curiozitate, cam cati cm vrei tu sa o mai lasi?
     
  8. #Laurentiu

    #Laurentiu 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportsback, 2.0 TDI, 2005
    Multumesc pentru raspuns, Ovidiutm.
    Deci, ma ajuta cineva cu un VIN de A3 8P 2.0 TDI?

    Maxim 2-3 cm.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ptr. 3cm poti folosi un set de arcuri Eibach Pro Kit care se poate monta pe amortizoarele standard, eu asa am facut. Ca pret, iesi mult mai ieftin decat daca ai pune arcuri+amortizoare S-Line.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Exact asta am vreut sa spun si eu, deaia te-am intrebat at vrei sa o lasi mai jos. Si eu am Eibach.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ovidiu, arcurile au un "up", "down" sa zic asa, la montaj ? Sau se monteaza astfel incat sa vina bine urechea arcului in flansa de cauciuc ?
     
  12. #Laurentiu

    #Laurentiu 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportsback, 2.0 TDI, 2005
    Am inteles. Multumesc pentru sfat!
    Ce s-a modificat in ce priveste confortul? N-as vrea sa-mi rup spatele.
     
  13. max44 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A3, 1.9 TDI, 2006
    A3 8p scutura, suspensie tare ?!

    Salut,

    De ceva timp folosesc un audi A3 8P 1.9 TDI. Mi se pare suspensia destul de tare, se simt denivelarile gropile in caroserie (pedale, scaun, volan nu prea). Chiar si unele drumuri care par ok simt usor vibratii in podea scaun pedale. Mentionez ca inainte foloseam o skoda octavia. Audi ul a fost pus de 2 ori pe stand de itp (nimic nu bate), schimbat discuri fata, amortizoare fata, si ceva bucsi. Tampoanele sunt ok (asa mi s-a zis), am fost si la test drive cu niste persoane care se ocupa de mecanica si au zis ca nu pare sa fie nimic in neregula. Am jante pe 16 (una din spate e usor lovita, se vede usor cand invarti roata dar mi s-a zis ca nu ar trebui sa se simta), cauciucuri noi 2.2 pe fata 2 pe spate.

    Poate cineva care are asa ceva ma poate lamuri si pe mine sa mai caut defecte (da am ajuns sa le caut eu) sau asa este normal si ma impac cu ideea :)
    Merci
     
  14. Florin Toma 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A3, 1.9 TDI,2005
    Salut. Am si eu o intrebare, se potrivesc arcurile spate/fata de pe Audi A3 sportback(8p) 2005 pe un A3 8P (in 3 usi) 2005 ? Daca ma poate lamuri si pe mine cineva? Multumesc mult!
     
    Ultima editare: 19 Sep 2015
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    In romania, da.
    In Germania nu iei TUV-ul, iti garantez.
    Daca nu ai inteles ce am vrut sa spun, e ca romanul zice "merge si asa", pe cand producatorul iti va spune ca sunt arcuri diferite cu specificatii diferite.
     
  16. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Salutare,

    Am nevoie de schimbat protectiile acelea de praf ale amortizoarelor, la mine sunt lipsa si efectiv se vede tija amortizorului ... Acum iarna nu e ok, ca imi e sa nu intre apa si sa inghete acolo.

    La magazinele de piese auto, m-au intrebat de are puffere am, ovale sau rotunde. Am inteles ca se refera la miezul acela care imbraca amortizorul, si peste care trece mansonul acela de plastic negru. Practic, sunt ceva din spuma care vin in contact direct cu tija de la amortizor. Eu neavand nici stanga nici dreapta, nu imi dau seama de care am nevoie.

    Stie careva la ce ma refer, respectiv de care am nevoie ? Ovale sau rotunde ? :|

    Multumesc,
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lasa-i pe cei care ai fost si da comanda la un magazin auto capabil sa iti filtreze dupa seria de sasiu. Protectiile acelea se cumpara in functie de tipul suspensiei de pe masina.
     
  18. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    masina mea din semnatura are 81.000 km facuti prin germania. cum a venit iarna sau doar ca am facut km la o denivelare mai profunda sau gura de canal aud plasticele de pe usi sau bor dar mai rar. este ca si cand sasiul ar fi foarte rigid si s-ar torsiona... tind sa cred ca amortizoarele sunt de vina voi ce ma sfatuiti? merg sa fac un test de amortizoare?

    Ma poate ajuta si pe mine cineva cu codurile amortizoare fata, spate(de preferat pe ulei cred avand in vedere ca conduc zilnic 80-90km si multi zic ca ar fi mai confortabile. acuma cred ca am pe gaz se auzea acel fasit asta vara cand dadeam peste denivelari acum nu se mai aude probabil de la frig sau ca sunt spre moarte...)
    serie: WAUZZZ8P0CA103143
    Multumesc anticipat
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sunt mai multe optiuni. Daca ai fisierul txt posteaza-l aici sa iti spun exact. Daca nu, uita-te in pdf-ul cu dotarile sau pe stiker-ul cu codurile PR ce cod ai pentru suspensia fata dintre astea : G20, G22,G35,G31,G32,G23,G37, etc...
     
  20. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    UA0 spate si G17 fata, se poate si pentru antiroliu? multumesc mult
     

Distribuie pagina asta