1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A3 8P - Modificare / Inlocuire suspensie

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de bogdan_lupu, 5 Apr 2009.

  1. kimson

    kimson 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2014
    Locație:
    Austria
    Masina:
    A6 C6 avant 2,7 TDI (cu DPF)
    Masoara adancimea benzii de rulare,daca au 4mm este indicat sa le inlocuesti.Comparatia de care ai vorbit nu are nici o relevanta.
     
  2. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    cauciucuriile pe spate sunt noi, pe fata mai am aprox 6mm, de asta intreb ca nustiu, de la cauciucuri nu este sunt sigur deoarece ele au aderenta, cand virez putin masina se balanseaza putin dupa care se simte ca se stabilizeaza si in final daca mai continua o curba derapeaza.
    Am avut si cauciucuri cu 1mm sau poate si 0 dar nu se prezenta asa, de asta zic ca nu e o simpla derapare, e ceva mai ciudat ca derapeaza intro veselie, cauciucuriile deja sunt de aproape o luna in rulaj.
     
  3. bc74abs

    bc74abs Bronze Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    Onești - Bacău
    Masina:
    audi A3 8P, 1.9 TDI bkc, 2005
    Nu ti-a curs vreun amortizor pe spate ?
     
  4. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Nu a curs, in schimb cand am timp vreau sa verific deoarece am senzatia ca se aude ceva cand trece pe la o denivelare. E posibil sa fi ramas blocat vreun amortizor ? (la inceput de an le-am schimbat toate cu unele marca Sachs).
     
  5. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Cred ca am amortizorul stanga spate blocat, deoarece nu imi cedeaza in jos, in schimb partea dreapta cedeaza, si cand virez dreapta atuncti se aude un zgomot de tabla.
    Ma bate gandul sa schmb toata spuspensia cu alta sport. Ce parere aveti despre suspensia sport JOM ? din cate am auzit e mai buna decat TA TECHNIX.
     
  6. Cypher 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8PA 1.4TFSI CAXC 2008
    Vin si eu cu o intrebare daca stie cineva:
    Am instalat un kit Eibach Sportline toate bune si frumoase dar:

    1.Fata este mai ridicata decat spatele,am vazut ca deobicei este asa dar la mine diferenta e foarte notabila.
    2.Pe spate,comparativ stanga dreapta,e o diferenta mica (de ex, intra un deget cu spatiu pe dreapta,iar stanga intra un deget fix).

    Punctul 2 nu e asa de important dar problema 1 e cea mai deranjanta.
    Exista vreo solutie sa cobor fata sau sa ridic spatele 1 cm macar?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    O sa se mai lase si fata dupa cateva sute de km. Inca trebuie sa se obisnuiasca cu greutatea motorului. :)

    Eu am Eibach Prokit pe 2 masini si dupa 5-600 km situatia era total diferita fata de cand am iesit pe poarta service-ului.
     
  8. Cypher 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8PA 1.4TFSI CAXC 2008
    Deja au cateva sute de km..
    O teorie desi stiu ca nu ele regleaza inaltimea, ar fi fost ca poate amortizoarele spate s-au uzat si trebuie unele noi (unul singur am vazut o urma de umed pe el)
     
  9. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Pana la urma am montat o suspensie KITT, deocamdata foarte multumit, in afara de faptul ca (sparge pietrele la rinichi ), sunt multe avantaje, masina inainte imi derapa foarte usor fara sa vreau, in schimb acum chiar daca vreau eu nu prea derapeaza, franarea e mult mai ok, si pornirea mai agresiva de pe loc s-a schimbat, in curbe la fel stabilitate de raman impresionat.
    La mine fata e mai jos ca spatele, nu doar de la suspensiile astea reglabine, inainte imi erau maxim sus si fata si spatele si totusi fata era mai jos ca spatele.
     
    bc74abs apreciază asta.
  10. Cypher 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8PA 1.4TFSI CAXC 2008
    Eu pe stoc nu aveam fata mai jos decât spatele,eu aveam Ambition deci nu erau standard cele standard.

    Cred ca am văzut care e de fapt ce ma deranjează si problema (efectul) cauza tot nu am aflat-o. Partea stânga spate (prima poza) este mai lăsată decât dreapta (a doua poza). Ceva idei de ce ar fi asta?
    5D6EA3AB-7D12-417A-8987-D06CCDD845F0.jpeg F6463126-1331-403C-BED9-43428AE3DF42.jpeg
     
  11. Cypher 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8PA 1.4TFSI CAXC 2008
    Nu mai pot edita:

    Din cate vad pe siteul celor de la Eibach:
    OE spring isolator pads are crucial in isolating road noise from the passenger compartment. If your car has more than 50K miles, it may be necessary to replace the worn-out OE isolators. If your isolator pad has worn thin or through, it must be replaced before installing the Eibach springs. All Eibach springs are designed for use with new isolator pads. Failure to replace worn pads may result in excessive noise and improper ride height.

    Dar nu imi dau exact care pot fi,am reusit sa gasesc saiba arc (suport cauciuc) dar nu imi dau seama. Masina are mult mai mult de 50k mile deci probabil ar trebui schimbate.

    Deasemenea:
    Properly index your springs. If your suspension does not specify the clocking of the springs, be sure to index the spring, both left and right, in the same direction. This will ensure the car's ride height will be even left to right.
    Are idee ce inseamna? Cum se face indexarea? Ma gandesc ca poate au gresit ceva la montaj.
     
  12. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Daca te referi la gumele alea de la arcuriile spate, eu momentan nu le am deloc :p
    Erau rupte si nu avea rost sa le pun, intentiinez sa imi iau si sa le pun sunt 43lei buc, vreau sa le schimb ca face galagie mai ales la denivelari :p
     
    Cypher apreciază asta.
  13. Cypher 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8PA 1.4TFSI CAXC 2008
    Cred ca la asta se referă,și eu am observat ca pare un pic mai zgomotoasă. O sa le schimb și o sa văd ce se întâmpla.

    Nu are nimeni idee la ce sa referă indexing?
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Indexing cred ca se refera la poziția arcului, mai precis capătul spirei. Sa fie pus în aceeași poziție fata de aceeași axa, considerând 360 grade în jurul lor și le stanga și pe dreapta.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  15. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Acum ca zici, imi amintesc ceva de la mine, gumele alea au un punct care intra in gaura de la brat, si daca pui guma asa la loc, spira de la arc are un loc unde sa stea in guma aia, si practic daca pui guma la loc, spira de la arc la locu ei ar trebui sa fie la locul lui arcul.
    Probabil nu m-am exprimat bine.
    Pe guma este asa ca un bolț de guma care are locul lui pe bratul suspensiei, iar in guma este o urma unde se aseaza sprira de la arc, altceva nu cred ca s-ar putea regla.
     
    Cypher apreciază asta.
  16. Cypher 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8PA 1.4TFSI CAXC 2008
    Multumesc amandurora,o sa verific sa vad cum e asezat arcul si eventual o sa schimb cauciucurile alea sa fiu sigur.
     
  17. Florea Vlad

    Florea Vlad 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2019
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a3 8p 1.6 2003
    Salut! La un a3 8p din 2003 motor 1.6 benzina stie cineva ce diametru are amirtizorul in locul care intra in fuzeta? Multumesc anticipat!
     
  18. Pulitrikk 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2017
    Locație:
    Câmpulung
    Masina:
    Audi a3 8p
    Si pe mine ma intereseaza asta si nu am posibilitatea sa masor acuma! Unde putem gasi acest raspuns? Al meu e a3 8p 2004 2.0 tdi bkd
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    De ce ar trebui sa va intereseze asta ? Comandati la un magazin serios dupa seria de sasiu si gata.
     
  20. RazvanU

    RazvanU 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8p, 2.0 TDI BKD, 2005
    Salut. Vreau sa imi cumpăr 2 arcuri pe față pt ca sunt rupte ambele. Nu vreau sa fac nici o modificare de înălțime sau ceva. Vreau sa cumpăr exact ce am pe ea.

    Cod culoare arc: 1x rosu 1x alb 2x roz
    Front G38
    Rear UA1
    L51

    WAUZZZ8PX5A116727

    Puteti sa ma ajutati va rog? Care ar fi arcul identic conform specificațiilor de mai sus. Multumesc frumos!
     

Distribuie pagina asta