1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A4 B6 - modificare/inlocuire cu unele sport - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Bestie, 7 Noi 2008.

  1. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
  2. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Daca are aceleasi coduri de culoare si aceeasi varianta de caroserie, este ok, altfel e la risc
     
  3. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Stie cineva daca arcurile de fwd merg la quattro? inafara de spring rate, au ceva diferit la forma sa nu se poata monta? daca se pot pune, e vreun risc daca merg cu ele? multumesc.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca nu ma insel au alt indici de greutate. Dupa montaj e posibil ca masina ta sa arate a struto-camila.
     
  5. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Salutare băieți,
    Azi cred ca am avut ghinion, mi sa rupt un arc pe spate la masina din semnătura, precizez ca am suspensie 1BE.
    Spuneti-mi va rog frumos ce cod are acel arc ca sa știu ce sa caut, sa cumpăr unul sh sau nou? Dacă îl cumpăr ce firma îmi recomandați? ce sa fac sa procur ambele arcuri sau doar unu, și dacă cumpăr pe producător ce producător îmi recomandați sau ce producător e acel original?
    Menționez ca am fost la mecanic din fuga ca îmi căzuse o bucata de arc și troncane pe acolo și nustiam de la ce e sunetul ala și respectiv mia găsit bucata aia rupta acolo, va atașez poza cu ea.
    El spunea ca pot sa mai merg un timp asa ca nu e mare bucata rupta.
    Va mulțumesc anticipat.
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Postează culorile de pe arc.
    După ce identificam, trebuie sa iei un set de arcuri spate la fel cu ce ai avut. Nu merge sa pui orice oricum ca va sta mașina strâmbă.
    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  7. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Acuma am fost la masina și nu am putut sa vad culorile la arcul rupt dar am luat culorile din partea cealaltă tot pe spate bănuiesc ca sunt la fel...
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Bun, acum cauta la dezmembrări unele de avant FWD ce au culorile alea.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  9. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Cumpăr ambele sau doar unu?
    Eventual postez arcul rupt...
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ambele, sa fie pereche ca sa fie uzate egal.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  11. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Mulțumesc frumos Răzvan încerc sa caut...cind intri la fieni te aștept la bere...
     
  12. patris 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    stuttgart
    Masina:
    audi a4 b6
    Salut! Scuze ca revin pe aceeasi tema, dar inca nu mi-am rezolvat problema...pt amortizoarele mele Monroe "8EO 413 031 DF - MONROE MN2 VB7311" pot pune si altceva inafara de EIBACH PRO KIT....de exemplu EIBACH SPORT LINE ? Mii de multumiri anticipate!
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti pune linistit si Eibach Sportline.
     
    patris apreciază asta.
  14. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Ma ajuta și pe mine cineva cu demontarea arcurilor și montarea altora pe spate? Ce implica aceasta procedura? Cum se face?
    Se face cu presa pentru arcuri sau pot și asa?
    Problema sta în felul următor, ca am încercat eu sa schimb azi și nu am reușit, am dat jos roata, carinajul și șurubul de jos de la amortizor în speranța că o să se lase bratele în jos și sa scot arcul dar am scos șurubul de la amortizor și nu am putut sa dau jos amortizorul de pe tevuta aia ca sa coboare bratele. Cum fac mai departe pentru ca credeam ca amortizorul sta doar pe surub dar el sta agățat acolo.
    Orice idee e bine venita.
    Mulțumesc.
     
    Ultima editare: 2 Iul 2016
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sunt ceva tutoriale pe youtube, te poti inspira. Vad aici ca se foloseste presa.
     
  16. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Da mulțumesc, logica mea era în felul următor ca sa desfac amortizorul de jos și sa se lase toate bratele în jos eventual sa scot arcul după aia văzusem și pe YouTube la un golf 4 la fel făcea cum am vrut sa fac eu doar ca eu nu am putut desprinde amortizorul din partea de jos ca sa las bratele, iar sa scot amortizorul de sus din caroserie nu am vrut si nici la brate căci după aia trebuie sa fac unghiu.
    Nu dețin o presa, deaia am întrebat soluții alternative, cred ca pina la urma tot trebuie sa fac rost de una ca să-mi remediez problema.
    Mulțumesc.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti trebuie presa din aia mica speciala ca sa scoti arcurile. Daca nu ai asa ceva demontezi absolut tot de pe spate ca sa scoti arcul.
     
  18. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Mulțumesc frumos Cristi ca mai luminat.
    Sa fac rost de una și sa ma apuc de treaba.
    Nu prea vreau sa umblu pe la brate căci le am pe toate originale decind masina din fabrica și sunt în stare buna și nu vreau sa le dereglez de-acolo.
     
    Ultima editare: 2 Iul 2016
  19. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Desfaci amortizorul in partea de jos, daca nu se desface de pe punte bati in partea de jos cu o pana de lemn- dar bati doar in partea de jos f aproape de surub si o sa-si dea drumul.
    Acum trebuie sa desfaci bara de torsiune din bieleta de pe partea inferioara a bratului.
    Dupa ce ai reusit sa desfaci cele doua chestii bagi sub puntea spate un cric si sustii puntea cu el, dupa care desfaci cele doua suruburi mari cu care este prinsa puntea pe sasiu. Dupa ce ai desfacut suruburile cobori incet cricul pana reusesti sa scoti arcul. Montajul se faci in sens invers
    Eu asa am facut cand am schimbat arcurile pe spate si nu am avut nevoie de presa.
    Oricum pt spate iti tb o presa speciala mai mica - eu am doar presa normala de arcuri de la Yato si nu am reusit sa o bag la arcurile spate
     
  20. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Mulțumesc frumos audibv, prefer sa caut o presa decit sa umblu la brate, credeam ca e treaba mai ușoară decit sa scot amortizorul din partea jos și puntea sa se lase în jos dar vad ca nu e asa.
     

Distribuie pagina asta