1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A4 B6 - modificare/inlocuire cu unele sport - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Bestie, 7 Noi 2008.

  1. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Nu umbli la brate. Doar dai jos puntea din prinderile fixe.
     
  2. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Pana la urma am schimbat arcurile, sunt mulțumit, am folosit o presa mai mica l-am dat jos pe ala, după care l-am presat pe ala noul și l-am legat cu sarma și l-am băgat, din cauza ca nu prea îmi încăpea presa acolo bine, după care am tăiat sarma.
    Acum mașină am impresia ca sa ma ridicat cu o idee, undeva 1cm, si sunt mulțumit deoarece era prea joasa pina acum ori din cauza ca ma obișnuisem cu arcurile rupte ori ca ale mele erau un pic obosite, dar nu se cunoaște diferența tare, sau doar eu am impresia asta.
    Eu am pe mașină suspensie sport 1be cu arcuri de culoare albastru roz roz și am luat tot de la un b7 avant cu suspensie sport și are culorile albastru 3xroz și după codul de greutate e același ca la mine adică 0Yj,
    Cred ca am luat și montat ce trebuie.
     
  3. Lucian Birsan

    Lucian Birsan 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A4,19tdi,2002
    Salut,
    Am un A4 B6 avant din 2002 1.9 tdi 96 kw si mi-au curs amortizoarele pe fata, bat si vreau sa le schimb. Ce parere aveti de marca QWP ? Sunt foarte accesibile nu stiu ce calitate au.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si de ce nu pui KYB, Sachs sau Bilstein ?
     
  5. dani3lll

    dani3lll Gold Member

    Înscris:
    24 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 2.0TDI 2008
    Mizerii...cât dai, atât ai
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Qwp e ceva ce pui cand vrei sa vinzi masina si nu te lasa mana sa cheltui pentru calitate.
     
  7. Lucian Birsan

    Lucian Birsan 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A4,19tdi,2002
    Pai de aia am intrebat un qwp e 145lei bucata si sachs e 250lei bucata si de multe ori platim doar firma....am vrut sa stiu o parere de la voi daca cumva ati avut tangente cu qwp pentru ca astea mi s-au parut accesibile la pret!

    Pe mine ma interesa ceva calitate-pret ok!
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cumpara care e mai ieftin dintre cele enumerate de colegul audi66 in postul de mai sus, unde mai adaugi si Monroe.
    Poate te va tine vreun an si qwp...in cel mai fericit caz. Nu sunt ce trebuie, ti-au spus deja cativa colegi cu experienta.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu am mai insirat si Monroe (eu asta am avut OE pe masina) din cauza ca mi s-a atras atentia de cateva ori in legatura cu ele. :)
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ca ce ? Sunt prastii sau faceai reclama ?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-au prostit. Eu am avut, pe spate, Monroe originale pe masina si le-am schimbat la 130.000 km de bune ce sunt, unul era curs si cursa ambelor amortizoare era praf. Acum am Kayaba.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, ca sunt proaste.
    Din ce am citit, Kayaba (KYB) are review-uri mai bune decat Sachs (care si ei se pare ca nu mai sunt ce au fost).
    Ca idee, ale mele Monroe nu erau curse la ~400.000km cand le-am schimbat (cel putin nu aveau urme de scursuri pe ele) dar devenisera foarte moi.
     
  13. Lucian Birsan

    Lucian Birsan 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A4,19tdi,2002
    Atunci din ce mi-ati explicat voi kayaba ar fi cele mai ok!multumesc pentru sfaturi!
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt altele si mai bune dar nu ai tu bani de ele si nu se merita pentru drumurile care le avem. :)
     
  15. PurAlex

    PurAlex 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant Quattro 2002 , 2.5 TDI swap cu 1.9 TDI .
    Buna,

    Am si eu o intrebare . Ce arcuri imi recomandati pt un audi a4 b6 avant 2.5 tdi quattro care sa aiba garda la sol cat mai inalta ? Vreau sa fie cat mai sus posibil sa nu ating nici o bordura prin oras .

    Va multumescc .
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Arcurile stock/confort.
     
  17. PurAlex

    PurAlex 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant Quattro 2002 , 2.5 TDI swap cu 1.9 TDI .
    audi66 - poti te rog sa imi dai codul cu care sa merg la magazin ? Mersi
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti trebuie o serie de sasiu de la un B6 ca al tau ce a venit cu suspensie standard din fabrica.
     
  19. MrYtip 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6, 2004 berlina, 2,5 V6 TDI , 2496 cc, 120kw, Euro 4 (BDG)
    Salut. Stie cineva daca la achizitia unor telescoape punte fata pentru masina din profil, cod suspensie 1BE (din fabrica), trebuie sa tin cont de indicele de greutate conform VIN? La mine este cod 0 J J pe fata. Sau acest indice este dat automat de programele magazinelor de piese auto? Dar in cazul in care comand online? Momentan nu mai am amortizoarele stock si nu stiu exact de care sunt puse ulterior, insa imi place tinuta si stabilitatea actuala. Multumesc. Postez si doua poze pentru edificare.
     
  20. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Am si eu nevoie de o parere...am arcuri H&R pe masina (A4 B6), care se presupune ca sunt arcuri dure, insa masina e la fel de confortabila ca si cu arcurile stock. As vrea sa schimb amortizoarele cu ceva sport (as prefera Bilstein B8, insa depasesc bugetul), dar nu am idee care ar fi potrivite ptr arcurile mele -45mm si sa fie dure, sa aiba comportament de suspensie sport. La kayaba nu gasesc nicaieri variantele sport, la Sachs am gasit cateva unde e specificat "ptr suspensie sport", dar nu stiu care ar fi mai dur dintre ele. Am fost cu masina colegului Redlife, cu arcuri Eibach si e mult mai rigida ca a mea, desi, avand in vedere arcurile, ar trebui sa fie invers. Deci... Ce parere aveti, care amortizoare ar fi potrivite ptr a "intari" suspensia si a avea un feeling sport? Merci!
     

Distribuie pagina asta