1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la Audi A4 B7 - modificare/inlocuire cu unele sport

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bogdel.david, 13 Noi 2010.

  1. Andrei Robert

    Andrei Robert 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Vulcan Hunedoara
    Masina:
    A4 b7 1.8t 2007
    Ma poate ajuta cineva cu un raspuns concret, se pot monta un kit de arcuri eibach sportline 45/35 pe un b7 fara sa necestie si schimbarea flanselor?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da.
     
    Andrei Robert apreciază asta.
  3. Andrei Robert

    Andrei Robert 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Vulcan Hunedoara
    Masina:
    A4 b7 1.8t 2007
    Mersi mult audi66
    O zi bună sa ai!
     
  4. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    Salutare,
    Tampoanele de pe amortizoarele spate sunt praf, sau protectii praf cum se mai numesc. Pot cumpara doar tamponul amortizor (pare din spuma poliuretanica) sau trebuie sa cumpar si burduful (protectia din plastic al tamponului) ?

    tampon

    [​IMG]

    burduf

    [​IMG]

    - am vazut scris in acest topic cand schimbi un brat si/sau amortizor trebuie neaparat ca masina sa fie pe roti? asa e?
     
    Ultima editare: 6 Sep 2018
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Doar tamponul este suficient in conditia in care suportul ala de plastic nu este spart. Suporturile de plastic, cele originale, au alta textura si nu sunt asa casante ca cele AM. In concluzie trebuie pastrate ale masinii. Intai demontezi si pe urma cumperi. Nu invers. Bafta.

    Referitor la ce ai intrebat ultima data. Nu trebuie sa fie masina pe roti ca sa schimbi piese.
    Bratele le demontezi pe elevator si le strangi jos cu masina pe roti sau imiti asezarea masinii pe roti cu ajutorul unui lift hidraulic pentru demontat cutia.

    Amortizoarele spate se schimba pe elevator si se strang tot pe elevator fara a fi nevoie sa fie masina pe roti la fel se procedeaza si cu amortizoarele de pe fata.

    Referitor la intrebarea legata de brate data viitoare, te rog, intreaba in topic dedicat nu aici unde se discuta despre altceva. Acum am facut o exceptie si ti-am raspuns dar sa stii ca mesajele care nu au nici o legatura cu titlul topicului sau subiectul topicul sunt sterse direct si fara explicatii din varii motive. Bafta.
     
    lupascu iulian apreciază asta.
  6. Poleuca

    Poleuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Franţa
    Masina:
    Audi a4 B8 break an 2011 2.0 tdi 170cv quattro cod motor CAHA serie sasiu WAUZZZ8K7BA165111
    buna ziua am o intrebare vreau sa schimb arcurile si amortizatoarele dar vreau sa micsorez si garda la sol.dak pun amortizatoare KYB si arcuri eibach pro kit 30/30 se pierde mult din confortul masini.pt k as vrea sa pastrez cat my mult din confort.am suspensie normala pe masina nu sport.deci ce ma sfatuiti.va multumesc
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca vrei sa pastrezi cat mai mult confort, ramai la suspensia actuala.

    Cat de mult iti afecteaza arcurile Eibach confortul, tine si de jante.

    P.S Data viitoare nu mai scrie ca si cum ai fi pe mIRC, s-au dus demult vremurile alea.
     
    Poleuca apreciază asta.
  8. Poleuca

    Poleuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Franţa
    Masina:
    Audi a4 B8 break an 2011 2.0 tdi 170cv quattro cod motor CAHA serie sasiu WAUZZZ8K7BA165111
    Ok iti multumesc pentru raspuns. Eu am jantele pe 17. Deci, ce ma sfatuiesti sa fac ? Nu vreau sa imi pun ceva sa simt fiecare gaurica de pe strada cand merg, vreau cat de cat sa fie ok ca si confort. Multumesc
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt ok, nu o sa te zgaltaie prea tare.
     
    Poleuca apreciază asta.
  10. Poleuca

    Poleuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Franţa
    Masina:
    Audi a4 B8 break an 2011 2.0 tdi 170cv quattro cod motor CAHA serie sasiu WAUZZZ8K7BA165111
    Bine, multumesc mult pentru raspuns si ajutor.
     
  11. Poleuca

    Poleuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Franţa
    Masina:
    Audi a4 B8 break an 2011 2.0 tdi 170cv quattro cod motor CAHA serie sasiu WAUZZZ8K7BA165111
    Imi cer scuze daca deranjez din nou.Am masurat distanta dintre roata si aripa,pe fata am 5,5 cm iar pe spate 3,5 cm.Intrebarea ar fi dupa ce schimb amortizatoarele si arcurile cum fac sa am aceasi distanta si in fata si in spate?Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat.Amortizatoarele o sa le pun sachs,pentru ca asa am pe masina si arcuri eibach pro-kit
     
  12. Cocolino88

    Cocolino88 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a3 1.6 2008
    Salut baieti....
    Detin un a4 b7 2.0 tdi BPW...acum 2 luni am schimbate amortizoarele toate 4 marca kyb...am lasat masina la service iar dupa 5.6 ore m.au sunat am fost sa o iau cei de acolo mi.au zis ca am suruburile in care vin bratele superioare blocate si au desfacut fuzetele ca sa poata schimba telescoapele si flansele pe fata....
    Problema este ca masina este foarte ridicata de fata cred ca sunt vreo 7..8 cm de la cauciuc la aripa in cazul in care am jante r17 cand ma las pe aripa are balans ca barca...iar pe spate sa ridicat putin este ok si foarte rigida.
    Aveti idee...
     
    cris_rcc apreciază asta.
  13. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Salutare,

    Am reusit performanta de a face un amortizor spate praf. As avea cateva intrebari pentru cei mai priceputi.

    Schimb doar cel spart sau ambele ? (asta daca optez pe identic la ce am acum)
    Am varianta H&R Street performance, si ma gandeam sa cumpar doua diferite, dar sa pastrez rigiditatea. Ce credeti ca ar fi compatibil cu ce am acum pe masina?

    IMG_1970.JPG
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumpara un set (indiferent de marca si inlocuieste-le pe amandoua). Un amortizor nou si unul uzat iti va face probleme la unghiul de directie, trust me.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Hilfiger cumperi 2 amortizoare noi si le montezi pe masina. Dureaza maxim 1 ora toata treaba.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Problema lui este ca acel amortizor care il are montat pe masina costa 136€/bucata si il gasesti doar intr-un singur magazin on-line din Germania. :)
    TecDoc si Google sunt inutile dupa codul inscriptionat pe amortizor, pentru a cauta echivalente la alte marci.

    Deci ori da in jur de 300€ pe alte amortizoare identice, ori cumpara alt brand riscand sa aibe diferente de rigiditate intre puntea fata/spate.

    Daca le cumpara prea moi pe spate, fata de actualele, o sa le distruga si pe cele de pe puntea fata deoarece acestea vor prelua mare parte din sarcina.
     
  17. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Da, vreau doar compatibile sau identice.
    Eu am cautat pe net si nu am gasit decat kit-ul complet, de la 1200 euroi in sus.
    Am trimis email celor doi furnizori H&R din RO.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  19. Meianu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2016
    Locație:
    Olt
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI - BPW , 2007
    Salutare tuturor! Vreau să schimb amortizoarele plus arcurile și flanșele pentru o ținută mai sport. Actualmente am suspensia normală pe mașina (1BA). Ideea este că nu stiu exact ce să aleg. Am două variante. Amortizoare Sachs + flanșe Sachs/Lemforder + arcuri Eibach Pro Kit sau un set Eibach B12 Pro-Kit (Bilstein + Eibach). Diferența de preț ar fi de aproximativ 1000 lei între cele două variante, fiind mai scump B12 Pro. L-am găsit pe AutoDoc la aproximativ 2600 lei.Nu vreau arcuri Sport Line. Coboară prea mult mașina. Se justifică prin performanță această sumă față de varianta cu amortizoare normale si arcuri sport? Flansele standard sunt compatibile cu kitul B12 Pro? Mulțumesc!!
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mergi linistit pe amortizoare Sachs, flanse Lemforder (o sa fie cu sigla Audi polizata) si arcuri Eibach ProKit.
     

Distribuie pagina asta