1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la Audi A4 B7 - modificare/inlocuire cu unele sport

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bogdel.david, 13 Noi 2010.

  1. Meianu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2016
    Locație:
    Olt
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI - BPW , 2007
    Am înțeles. Mulțumesc pentru ajutor!!
     
  2. Ionut T

    Ionut T 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 170 CP BRD QUATTRO DPF OFF 2007
    Salut! Proprietar pasionat de A4 B7 2007 2.0 BRD Quattro 170CP 235/40/ZR18, vreau să MĂRESC garda la sol și absorbția șocurilor pe drumuri mai... romînești ! Voi pune poze cu mașina, arcurile și amortizoarele mele și vă rog (în special pe Cristi și membrii veterani) să-mi spuneți recomandarea voastră cea mai bună CALITATIV! Prioritatea mea este o gardă la sol mai mare decît în prezent și apoi confortul, adică o absorbție mai mare a șocurilor... Menționez că am avut un A4 B7 1.9 TDI cu jante R17 și suspensie S-LINE și am fost mulțumit de acea suspensie iar la actuala mașină urmează să înlocuiesc jantele R18 cu R17.
    Rog răspuns la următoarele întrebări:
    1. Pentru a mări garda la sol și absorbția șocurilor, schimb ARCURI+AMORTIZOARE? Se mai adaugă ceva?
    2. Mașina fiind COMPLET S-LINE mai puțin suspensia, sînt tentat să-i pun arcuri+amortizoare S-LINE și vreau să aflu: Cu cît mărește suspensia S-LINE garda la sol față de ce am acum pe mașină?

    Vă mulțumesc!
     
  3. Radu Teo 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 combi benzina 2005 MPI 2L, 131CP
    Salut
    Eu vreau sa-i ridic garda. Periodic am treaba pe niste drumuri agricole - putini kilometrii dar drumurile sunt praf. Ceva solutii rezonabile( nu vreau neaparat sa cumpar arcuri noi si amortizoare noi). Multumesc anticipat
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si altfel cum vrei sa o ridici ? Din telecomanda ?
     
    Ionut T și Yoromica apreciază asta.
  5. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Salut, trebuie sa pun 4 amortizoare pe masina: WAUZZZ8E36A283897
    Dupa nr. sasiu am primit urmatoarele coduri: Fata: 8E0413031DF
    Spate: 8E0513036T
    Suspensii sport din fabrica. Asa se pare:o:
    Aceste amortizoare sunt pe gaz, am cautat dupa cod, alte marci ( KYB sau Monroe doresc sa cumpar) dar numai pe gaz am gasit. Practic nici nu imi da alte amortizoare decat pe gaz.
    Intrebarea mea e ca sa raman la aceste amortizoare sau sa pun ceva pe ulei?
    Ce parere aveti?
    Daca cineva poate verifica daca sunt corecte aceste coduri pt amortizoare sau nu.:friends:
    Multumesc ...:beerchug:
     
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ai suspensie 1BE de fabrica.

    Cod amortizor fata: 8E0 413 031 DF

    Cod amortizor spate: 8E0 513 036 T


    De ce trebuie sa cumperi altele? Sunt obosite? Scurse? Ai facut test pe suspensii si au zis ca necesita inlocuire?

    Depinde ce cauti.. depinde de buget..
     
  7. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Au inceput sa bata. Am fost si pe un stand pentru testat amortizoare si amortizoarele sunt de vina.
    In rest am schimbat tot kitul de brate fata, spate + rulmenti, doar astea au mai ramas. Mersi mult :beerchug:
     
  8. Ionut T

    Ionut T 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 170 CP BRD QUATTRO DPF OFF 2007
    Salut,
    Avînd garda la sol prea mică (un deget, 1.5cm între aripă și anvelopă la toate 4 roți) și rigiditatea arcurilor prea mare pe Audi A4 B7 2007 2.0TDI quattro 170CP WAUZZZ8EX8A002276, am înlocuit suspensia mașinii cu una mai ridicată (SPORT) dar SPATELE NU S-A RIDICAT. Mașina cu suspensia veche se poate viziona în postarea #206 (6 poziții mai sus), voi atașa aici poze cu suspensia nouă.

    Suspensia veche: Amortizoare BILSTEIN negre (19-158945/BNE-F894 pe FAȚĂ și 19-158952/BNE-F895 pe SPATE) și arcuri H&R albastre (KBA 91053/29368-1VA pe FAȚĂ și KBA 91053/29368 HA pe SPATE).
    Suspensia nouă: Amortizoare BILSTEIN galbene (24-119818 / BE5-B981 pe FAȚĂ și 24-119825 / BE5-B982 pe SPATE) și arcuri BILSTEIN negre (36-212613 50/13 pe FAȚĂ și 36-273867 15/10 pe SPATE).
    Eu am ales pachetul Bilstein Sport motivele fiind prețul cu 3.000 lei mai mic decît S-line, echiparea Sport de fabrică, garda la sol mai mare și recomandarea directorului de service, codurile pieselor solicitate rămînînd în sarcina service-ului.

    Problemă: Fața s-a ridicat cat mi-am dorit (3 degete, 4.5 cm între aripă și anvelopă) și rigiditatea a scăzut cum mi-am dorit.
    Spatele a rămas la 2 cm între aripă și anvelopă iar rigiditatea nu a scăzut. Vreau ajutor să aflu DE CE, bănuiesc că suspensia spate NU e perechea celei de pe față.
    Lucrarea s-a făcut în service, conform facturii de peste 5.000 lei s-au schimbat și accesoriile suspensiei (flanșe, kit praf, rulmenți sarcină, consumabile, etc.) și mi s-a spus că e normal să arate așa (cu farurile prin copaci, gata de decolare :banghead:), că sunt eu prea pretențios...

    Am sunat la Bilstein Romania, duduia era paralelă la capitolul tehnic dar spune că i-a confirmat un coleg de la „tehnic” că spatele e pereche cu fața. Mi-a trimis 2 print-screen-uri cu codurile afișate de program dar FĂRĂ vreo dovadă că suspensia mea ar fi împerecheată. Rog ajutorul vostru sau îndrumare pentru a afla motivul pentru care spatele a rămas corijent la ora de suspensie. Mulțumesc.

    Coduri amortizoare.jpg Coduri arcuri.jpg 1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg
     
  9. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Pe spate sunt niste inaltatoare de plastic. Mai sunt acolo dupa tura la service?
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Hmmm...complicat la tine. Insa daca voiai rezultat 100%, trebuia sa cumperi OE, dupa seria de sasiu si in functie de clasa de greutate a masinii.
    Dar cum intotdeauna pretul e cel care conteaza...nu iese lucru bun. Si iti mai spun ceva, orice arc/amortizor AM nu va respecta intocmai specificatiile celor originale. Nu m-as grabi sa fac vinovat pe cineva, trebuie "rumegate" bine toate aspectele.
    Sunt 11 coduri de arc in Etka, pentru suspensia standard 1BA. Deci nu e super simplu de ales.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ionut trebuia sa cumperi suspensie 1BA originala chiar si SH. Sau in cel mai rau caz trebuia sa ceri o serie de sasiu de la o masina cu suspensie normala 1BA si sa iei codurile alea pentru a cumpara, conform acelor coduri, arcuri si amortizoare. Iti vand un pont pentru ca nu ai citit si nu te-ai documentat: masina nu coboara sau urca din amortizoare ci din arcuri deci tu trebuia sa cumperi doar arcuri. In al doilea rand cand ceri sfaturi atasezi ce cod ai la suspensie, seria de sasiu (asta am vazut ca ai atasat-o), cod motor, an fabricatie si asa mai departe.

    Deci cu masina ta am pierdut eu azi toata ziua. :) Am cautat eu pentru tine astazi toata ziua sa vad de unde ai problema dar nu am gasit nimic relevant pana acum.

    Tu ai suspensie 1BV adica cea S-line si iti apare in decodarea VIN inclusiv echiparea E4J si conform pozelor atasate si restrictiei data de seria ta de sasiu.
    Asta inseamna ca suspensia ta 1BV este minus 30 mm fata de 1BA si minus 10 mm fata de 1BE (suspensie sport).Tu ai suspensie S-line NU AI suspensie sport care este altceva. Invata ce ai pe masina pentru ca tot ce iti spun eu acum tu trebuia sa visezi nu sa acuzi un service foarte bun de altfel care face ce vrea clientul (ma rog, unii din ei :)) nu si eu.

    Tu de fapt nu ai facut nimic. Ai incurcat borcanele pentru ca nu asa "ridici" masina.:)

    Ti s-a raspuns corect si intemeiat. Nu mai lua lucrurile altfel decat sunt. S-a facut treaba de calitate (stiu ce face si cum lucreaza Catalin) si asa a iesit lucrarea conform pieselor cumparate de tine.
    Cand vrei sa faci ceva te documentezi luni de zile si iei deciziile dupa o lunga documentare asupra a ceea ce vrei sa faci. Nu este de vina cel ce monteaza pentru ca cel care face asta nu fabrica el piesele ci doar le monteaza pe masina.

    Pana mai sap, pentru ca tu nu vad sa faci un efort, citeste acest articol despre ce inseamna suspensia si invata-l pe de rost: http://www.turbosfax.ro/stire.php?categorie=5&articol=27

    Inca ceva: cand vrei sa ridici o masina nu cumperi suspensii (arcuri si amortizoare) de la niste companii / firme care fac / produc suspensii sport si dedicate motorsportului. Tu trebuia sa cumperi in baza codurilor de la o masina cu suspensie 1BA (cum am eu de exemplu) arcuri si atat in prima faza.

    Tot ce am scris eu acum in acest mesaj am mai scris de zeci de ori pe forum in diverse alte topicuri dar voi nu cititi nimic si nu vreti sa invatati.
     
  12. Ionut T

    Ionut T 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 170 CP BRD QUATTRO DPF OFF 2007
    Salut, Cristi! Scopul meu NU e căutarea unui țap ispășitor ci ridicarea spatelui mașinii! Iată cum arată emailul trimis service-ului pentru a programa lucrarea:
    ***Bună ziua! Sînt fan pasionat AUDI, membru al Club Audi (așa am aflat de dvs.), fost client al dvs. în 2017, foarte mulțumit de atmosfera, implicarea mecanicilor și reparațiile făcute la un A4 1.9 prin schimbarea capacului culbutori.
    Intenționez să revin la dvs. pentru înlocuirea integrală a suspensiei la mașina mea actuală AUDI A4 B7 2007 2.0 170CP BRD QUATTRO 235/40/ZR18 WAUZZZ8EX8A002276 motivul fiind garda la sol PREA JOASĂ și RIGIDITATE PREA MARE, adică o lovesc des pe dedesubt și-mi clănțăne dinții în gură pe drumurile romînești.
    Voi atașa poze cu mașina și suspensia din prezent și vă rog să-mi recomandați cea mai CALITATIVĂ variantă pentru a mări garda la sol și absorbția șocurilor. Ținînd cont că mașina este S-LINE interior-exterior, sînt tentat să-i pun suspensie S-LINE dacă îmi ridică mașina cu MINIM 2cm față de prezent.
    Înainte de schimbarea suspensiei voi înlocui 235/40/ZR18 cu 235/45/R17.
    Reprezentanța Audi Brăila mi-a comunicat că mașina mea a plecat din fabrică cu suspensie SPORT.
    1.Pentru a mări garda la sol și absorbția șocurilor, schimb ARCURI+AMORTIZOARE? Se mai adaugă ceva?
    2.Putem afla cu cît mărește suspensia S-LINE garda la sol față de ce am acum pe mașină?
    3.Cînd se mărește/scade considerabil garda la sol, trebuie schimbate planetarele? Mărirea/scăderea considerabilă a gărzii la sol afectează planetarele?
    4.În urma pachetului suspensiei recomandat de dvs., vă rog să-mi comunicați un cost informativ al pieselor și manoperei!
    Vă mulțumesc! 074... în caz de nevoie.***
    Acest email avea atașate OPT poze cu mașina și codurile suspensiei existente pe mașină. A se observa întrebarea nr. 1 din email! Este acest email suficient de detaliat încît să primesc SOLUȚIA CORECTĂ?

    -„Ionut trebuia sa cumperi suspensie 1BA originala” - Cum pot face acest lucru dacă reprezentanța AUDI Brăila și service-ul mi-au comunicat la unison că mașina mea indică suspensie SPORT conform seriei de șasiu?
    „1BA = Confort = referinta = 0
    1BE = Sport = minus 20 mm fata de confort
    1BV = S-Line = minus 30 mm fata de confort.” Corect ? Bun! Ce aveam eu pe mașină era SUB S-line, adică minus 35-40mm față de confort, acesta fiind unul din motivele alegerii Sport, adică ridicare suficientă dar nu inestetic de mare ca în cazul Confort... Mai ales cînd ești informat că din fabrică a plecat cu Sport...

    -„nu ai citit si nu te-ai documentat: masina nu coboara sau urca din amortizoare ci din arcuri” - În postarea #206 din 3 AUGUST 2019 cer ajutor informațional cu aproape 3 LUNI înaintea schimbării suspensiei din 30.10.2019, am citit INTEGRAL secțiunea „Arcuri și amortizoare la A4 B7” de 3 ori în 2019 și dacă am ratat vreo postare în care se explică „masina nu coboara sau urca din amortizoare ci din arcuri” îmi asum asta și rog precizarea numărului postării! Dacă-mi răspundea cineva la postarea #206 din 3 AUGUST 2019...

    -„In al doilea rand cand ceri sfaturi atasezi ce cod ai la suspensie, seria de sasiu (asta am vazut ca ai atasat-o), cod motor, an fabricatie si asa mai departe.” - Ce nu am atașat? Atașînd seria șasiu și poze cu suspensia existentă pe mașină, sînt implicit atașate toate celelalte detalii, inclusiv în avatarul meu, corect?

    -„Tu ai suspensie S-line NU AI suspensie sport” - deci reprezentanța AUDI Brăila și service-ul greșesc cînd spun că VIN-ul meu indică SPORT, corect?

    -„pentru ca tu nu vad sa faci un efort” DE CE îmi este IGNORATĂ postarea #206 din 3 AUGUST 2019?

    -„nu cumperi suspensii (arcuri si amortizoare) de la niste companii” - Om bun, am cumpărat pachet suspensie SPORT BILSTEIN la RECOMANDAREA SERVICE-ULUI!

    Pe scurt: Suspensie prea joasă - solicitare ajutor informativ pe Club Audi în 03.08.2019 - solicitare lucrare de ridicare a mașinii în 08.08.2019 precum și RECOMANDAREA pieselor de către SERVICE - efectuare lucrare de ridicare în 30.10.2019 cu piesele recomandate de service - fața mașinii ridicate, spatele NU! Vinovat - proprietarul mașinii pentru că nu deține cunoștințe mai avansate decît service-ul?! Rog încă o dată OBIECTIVITATE și AJUTOR INFORMATIV pentru remediere! Mulțumesc!
    P.S. pentru cititori: Vînd suspensia veche.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Deci, tu conform seriei de sasiu ai avut din fabrica suspensie sport, 1BE.

    Dar in posturile precedente vad ca suspensia 1BE originala a masinii numai exista si ai arcuri H&R si amortizoare Bilstein.

    Ulterior ai pus arcuri Bilstein impreuna cu amortizoare Bilstein galbene.

    Tu in prima faza, cere codurile OE (conform VIN-ului) pentru amortizoare si arcuri in topicul dedicat, dupa care vedem daca piesele ce le-ai cumparat au echivalenta 1BA, 1BE sau 1BV.

    Din cate vad pe tine te interesa sa aibe echivalenta 1BA.

    Tu trebuia sa cauti un B7 cu aceeasi motorizare si transmisie ca a ta si sa comanzi piesele dupa VIN-ul respectivului. Asa aveai certitudinea ca piesele sunt 100% ce trebuie.

    Dupa ce elimini aspectul pieselor (stii sigur ca sunt ce trebuie), investighezi mai departe.

    Hai ca am cautat eu in locul tau.

    Amortizoarele ce le-ai pus, sunt Bilstein B8 (adica varianta sport).
    Arcurile ce le-ai pus sunt Bilstein B3 reinforced (varianta sport).
     
  14. Ionut T

    Ionut T 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 170 CP BRD QUATTRO DPF OFF 2007
    Bun, mulțumesc! Ajută-mă să aflu CAUZA cauzatoare de NEridicarea spatelui, te rog! Ce s-a OMIS? Ce să caut pentru a ridica spatele la nivelul feței? Suspensia față nu se ÎMPERECHEAZĂ prin CODURI cu suspensia spate?
    Uite, arcurile H&R erau ÎMPERECHEATE prin CODURI - „91053/29368-1VA (F)” F-FRONT și „91053/29368 HA (R)” R-REAR, au ACELAȘI COD DE BAZĂ, diferă doar extensia față-spate și mașina era PERFECT DREAPTĂ... Înțelege cineva unde bat eu?
    Uite, pînă și amortizoarele NOI au ÎMPERECHERE prin CODURI „24-119818 / BE5-B981 pe FAȚĂ și 24-119825 / BE5-B982 pe SPATE”, aproape ACELEAȘI CIFRE!
    Eh, ia uite ce avem la ARCURI (unde bănuiesc că e CAUZA!): „36-212613 50/13 pe FAȚĂ și 36-273867 15/10 pe SPATE”!

    Repet, pe scurt:
    Amortizoarele VECHI - aproape același cod de bază față-spate, doar extensia diferită, deci ÎMPERECHEATE.
    Arcurile VECHI - aproape același cod de bază față-spate, doar extensia diferită, deci ÎMPERECHEATE.
    Amortizoarele NOI - aproape același cod de bază față-spate, doar extensia diferită, deci ÎMPERECHEATE.
    Arcurile NOI - aproape DELOC același cod de bază față-spate, posibil DIVORȚATE și certate între ele!

    Scopul meu nu este nominalizarea vinovatului ci identificarea OMISIUNII, informației LIPSĂ din ecuație spre a putea remedia problema pentru a avea SIMETRIE în suspensie! Promit să devin mai cunoscător decît service-urile auto și să nu-mi mai fie jenă să semnalez o DISCREPANȚĂ în timpul efectuării lucrărilor, chiar dacă asta atrage ironia mecanicilor... Văzusem că ceva nu e în regulă chiar cînd se schimbau arcurile spate dar... „cine-s io să le spun lor că mi se pare că asta nu-i în regulă, o să rîdă de mine”...
    Așa cum copiii noștri ne roagă ÎNDREPTĂȚIT să-i ajutăm la teme, așa vă rog eu să-mi acordați din timpul și cunoștințele voastre pentru a afla elementul lipsă din ecuația de ridicare a spatelui mașinii mele DE SUFLET! Rog ajutor și îndrumare cu OBIECTIVITATE! Vă mulțumesc!
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai e clar 100% ca problema ta e din arcuri.

    Acum problema este ca nu poti pune arcuri 1BA pe amortizoarele Bilstein B8 deoarece le vei distruge prematur.

    Sfatul meu ar fi sa returnezi arcurile actuale si sa iei un set de Eibach ProKit.

    Daca tu o voiai mai ridicata si ai decis sa nu inlocuiesti doar arcurile, ci tot ansamblul arc+amortizor, de ce ai mers tot pe varianta sport ?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    audi66 el a avut conform seriei de sasiu din fabrica suspensie S-line adica 1BV. Mai departe ce a gasit el pe masina a fost o struto camila si o suspensie montata amestecat. El a continuat sa persiste in greseala / prostie si in loc sa faca ce am spus eu si a cautat sa monteze tot ceva aiurea fara sa se documenteze.

    Ionut
    Ti s-a ingnorat mesajul pentru ca nu avem obligatia sa scriem sau sa raspundem pe forum pentru ca nu suntem platiti pentru asta.
    Raspundem si scriem cand vrem si cand avem chef sau nu si mai ales nu scriem nimic daca nu stim sau nu cunoastem exact raspunsul.

    Te-ai grabit cu retrofitul = modificarea suspensiei. Un retrofit se face in multe luni de zile chiar si ani asta pentru a aduna toate informatiile de care avem nevoie pentru ca altfel patim ce ai patit tu.

    Ti s-a raspuns corect pentru ca fabrica = reprezentanta nu face deosebire intre suspensia S-line = 1BV (minus 30 mm fata de 1BA = suspensia confort) si suspensia Sport = 1BE (minus 20 mm fata de 1BA = suspensia confort), care pentru ei este una si aceeasi suspensie.
    Aici tu trebuia sa inveti singur si sa te interesezi singur pentru diferente si sa nu iei de buna o informatie care pana la urnma s-a dovedit gresita.
    Ca si in medicina cerem o a doua opinie. Tu ai cumparat aiurea niste suspensii fara sa te pricepi asa cum ti-a spus si audi66.
    Ai un stil foarte obositor in exprimare si nu esti deloc coeerent in limbaj plus ca nu te pricepi si esti foarte greu de urmarit asa cum scrii mesajele.

    In matematica si fizica (daca stii si ti-a placut asta la scoala) exista un asa punct de referinta adica o cota 0. Tu nu ai avut acea cota zero si sau acel punct de referinta la care sa te raportezi.

    Asta trebuia sa faci si sau ce ti-am spus eu anterior si acum mai jos in mesaj.

    De asta "ti-a dat cu virgula" cand ai montat suspensia ce o ai acum pe masina. Incheiem aici dezbaterea subiectului si tu trebuie sa arunci = demontezi tot ce ai acum pe masina si montezi 1BA sau echivalent daca vrei masina mai inalta si de acolo incepi raportarea.
    Ai cheltuit niste bani aiurea si vei mai cheltui, din pacate, iar asta este cel mai trist.
     
  17. Ionut T

    Ionut T 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 170 CP BRD QUATTRO DPF OFF 2007
    Un om apelează la un service:
    -Bună ziua! Vreau, vă rog, să înalț mașina cu vreo 2cm, e prea joasă și prea rigidă, uitați aici ce mașină și suspensie am! Pentru asta trebuie schimbată toată suspensia? Ce-mi recomandați?
    Service-ul răspunde:
    -Bună ziua! Da, vă rezolvăm cu drag, seria mașinii dvs. indică suspensie sport, vă recomand cu încredere suspensia Sport de la Bilstein, costă 5100 lei.
    Omul, văzîndu-și spatele mașinii coborît, anunță service-ul acolo PE LOC, service-ul spune că NU are nici o problemă mașina, omul pleacă trist după lucrare, cere ajutor informativ pe forumuri, i se spune că el e vinovat că nu s-a informat cîteva luni sau ani zile... Ca și cum un bolnav trebuie să-și dedice o parte din viață să devină neoficial doctor pentru a se vindeca... Să facă Medicina vreo 6 ani pentru a se vindeca de o boală relativ ușoară... Este natural imposibil să devii avansat în toate domeniile! Am vrut doar să-mi fie ridicată mașina cu 2 cm rămînînd dreaptă...
    Voi supăra cu încă 2 întrebări:
    -Este chiar imposibil să găsesc 2 arcuri de pus pe spate care să-mi ridice spatele la nivel cu fața?
    -Ce consecințe vor fi dacă merg cu mașina așa, cu spatele mai jos cu 2 cm decît fața? Mulțumesc!
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Omule, cand ti-au zis ca masina ta are suspensie sport, de ce ai acceptat sa pui alta suspensie sport daca tu voiai sa o ridici 2-3 ?

    De ce n-ai intrat pe forum inainte sa faci toate astea si intri acum sa te plangi ?
    De ce cand ai vazut ca a iesit o strutzo-camila nu ai returnat piesele, sau nu ai facut o reclamatie daca ai fost refuzat ?

    De ce nu accepti ideea ca trebuie sa gasesti un B7 fix cu aceeasi motorizare si transmisie ca al tau pentru a comanda cele necesare ?

    Sau, cheltuie iar 150€ si pune-ti arcuri Eibach.
    Pe astea actuale ori le returnezi ori le pui bibelou langa canapea.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Masina are un dezechlibru pentru ca nu ai punct de referinta si acum este imposibil sa cumperi ceva pentru ca nu poti stii ce sa cumperi deoarece nu ai un reper de la ce sa pleci.

    Ori faci asta
    ori asta
    Da sunt probleme si nu le enumeram aici (incepand de la sistemul de directie, faruri si asa mai departe). Nu vrei sa citesti nimic, te plangi pe forum de parca putem noi sa iti aducem masina la stadiul pe care il vrei si tot intrebi aiurea fara sa te informezi.

    Este ultima oara cand primesti raspuns pe acest subiect si cu asta incheiem aceasta dezbatere pentru ca altfel o inchei eu oricum.
     
  20. Dragos Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 2.0TDI BPW 2007
    Salutare,

    Pe un A4 B7 S Line cu suspensia cod 1BV ce tip de arcuri/amortizoare (kit) imi recomandati ? Am citit toate postarile, am tot verificat pe net, m-a luat durerea de cap. Codurile amortiozarelor si arcurilor:

    Amortizoare

    Fata 8E0413031CN
    Spate 8E0513036AB

    Arcuri

    Fata 8E0411105EJ
    Spate 8E0511115FK

    Mi-ar conveni un set complet (B12 sportline / B12 pro kit)

    Cei de la reprezentanta Audi mi-au dat codul flanselor (8E0412391C) dar nu gasesc piesele decat pe original. Ma gandeam sa schimb doar cauciucul flansei, oare se poate ?

    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta