1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la Audi A4 B7 - modificare/inlocuire cu unele sport

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bogdel.david, 13 Noi 2010.

  1. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    Am si eu intrebare: as vrea sa mai las masina pentru ca este inalta. Am gasit suspensie S-line (arcuri + amortizoare) pe o masina de Anglia tractiune fata la fel ca si a mea. Am mai luat in calcul si arcuri Eibach. Intrebarea este: care merita, suspensia completa S-line sau doar arcuri Eibach ? asta luand in calcul faptul ca oricum trebuie sa schimb amortizoarele fata, fiind curse.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde cati km are suspensia aia S-Line second-hand si depinde cum a fost mers cu masina.
     
  3. dragos2015

    dragos2015 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 benzina, ALT, fabricatie 2005, webasto on board
    salut!

    stie cineva daca se potrivesc arcurile de pe audi a4 b8, motor 2.0 diesel, fabricatie 2010 la audi a4 b7 din 2005, motor 2.0 benzina?
    niciuna nu are sline

    multumesc!
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    IOAN ADRIAN-taut apreciază asta.
  5. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Daca avem Audi B7 si ajungem sa punem pana si arcurile SH...
    Daca ai rabdare sa cauti, gasesti Eibach ProKit pentru B7 benzinar si la 550 setul de 4 bucati, noi noute.
    Si nu, nu merg arcurile de la B8 la B7, nici de la diesel la benzina si invers, nici de la tractiune fata la quattro, nici invers, nici, nici, nici. Cumpara lucruri care sunt facute exact pentru modelul tau.
     
    lmdany și Glemeanu apreciază asta.
  6. dragos2015

    dragos2015 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 benzina, ALT, fabricatie 2005, webasto on board
    da, prieteni, am inteles. voi lua noi, oem
    :)
    multumesc!
     
  7. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Salutare colegi!
    Vin si eu cu o problema legata de suspensie. Masina are suspensie sport de fabrica, amortizoare rosii si arcuri o linie alb, una albastru si doua verzi. Imi place ca masina e mai joasa decat standard, sta foarte bine pe strada, dar, scutura rau de tot, deja am inceput sa am dureri de spate. Trebuie neaparat sa schimb ceva dar nu stiu ce, arcurile sau amortizoarele? ( vreau sa pastrez garda la sol, nu vreau sa o ridic.)

    205/55/16 iarna 235/45/17 vara. In postul de mai sus ma refer la cum se simte acum, cu anv de iarna. Cu alea de 17 e si mai grav
     
    Ultima editare: 3 Feb 2017
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ai cum sa pastrezi si garda la sol sa ai si confort.
    Pe cat ai jantele ?
     
  9. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Rigiditatea presupun ca arcul o dă?
    A incercat cineva combinatia de amortizoare sport cu arcuri eibach?
    A incercat cineva sa coboare cativa centimetri talerele care tin arcurile?

    Oe sunt dar nu dau semne de oboseala, nu sunt curse, nu face deloc balans cand ma las cu greutatea corpului(85kg) pe colturile masinii si din acest motiv as fi incercat doar sa pun niste arcuri mai permisive. Mi-am amintit ca are o bara de torsiune intre amortizoarele- maine o demontez poate poate se simte ceva, cu toate ca nu prea cred...multumesc pentru atentie!
     
    Ultima editare: 3 Feb 2017
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am amortizoare stock si arcuri Eibach, jante 18". Nu pot zice ca exista confort in masina, e destul de rigida.
    Rigiditatea o da atat arcul cat si amortizorul.
    Garda la sol e dependenta de arcurile folosite.
    Daca amortizoarele tale sunt OE, posibil ca le-a ajuns si lor atatia ani.
     
    P Raul apreciază asta.
  11. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Masina cu amortizoare sport si Eibach in diferite setupuri:
    -jante 16" 215/55/16 anvelope de 4 ani : dura
    -jante Am 17", 235/45/17 de 3 ani : dura.
    Jante Oem 18" 235/40/18 anvelope noi: decent.
    Jante Oem 17" 235/45/17 anvelope de iarna noi : pluteste.
    Concluzia mea : cu roti decente ca si greutate si anvelope noi masina merge mai bine pe 18" decat pe 16" cu anvelope vechi.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    B 26 VAM apreciază asta.
  12. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Am suspensie sport pe masina ca si echipare OE. Masina este destul de joasă, nu prea sunt fanul acestui tip de suspensie, insa as vrea sa schimb ceva. As vrea sa stiu daca a folosit cineva combinația dintre amortizoare sport cu arcuri de la o suspensie 1BA = confort. Ma interesează să ridic garda la sol cu câțiva cm.
     
  13. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    La un control de rutina am descoperit o spira rupta la arcul de pe stanga spate. Acum am suspensie S line Are ceva daca schimb arcurile de pe spate cu o pereche de arcuri din varianta sport OE ? Ma gandesc ca poate o mai ridic 1 cm si nu mai pare lasata de spate. Care cum vede masina ma intreaba de ce e lasata de spate. :)
     
  14. Str77

    Str77 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi B8 CAGA 2010 / Audi B7 BLB 2006
    Salutare, cum se simte suspensie s-line vs. Eibach? Dpdv garda la sol am inteles ca e pe acolo, adica -3cm, insa ma intereseaza cum este dpdv confort.
    Acelasi caz ca si colegul de mai sus, arcul de pe spate rupt 3/4 din spira si as schimba toate arcurile cu Eibach.
     
  15. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Eu am Pro-Kit cumparate noi, stau pe amortizoarele stock, urmeaza sa le schimb cu amortizoare sport.
    Masina sta mai jos o idee fata de S-line de fabrica, e o idee mai confortabila (asta pe amortizoare normale) si sta foarte bine pe drum.
     
    Marius_Aby apreciază asta.
  16. Trasca Alex

    Trasca Alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2017
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    A4 B7 2.0TDI (BRD) quattro 2007
    Salutare tuturor. Sunt nou in grupul VAG, am un B7 quattro. Sunt foarte nehotarat in ceea ce priveste suspensia sport.
    1. Nu vreau sa dau 3500RON pe Bilstein B12
    2. Garda la sol este relativ mare si Eibach mi.au spus ca pt modelul meu nu au decat de -30mm...ceea ce ar fi destul de putin.
    3. Rulez cu 225/45/17 (asa am cumparat-o)
    Pentru vara vreau 245/40/18.
    4. Intrebarea e...daca ii pun acest setup si arcurile Eibach care ma vor duce in 800RON ar fi un compromis bun calitate-pret-garda la sol?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    3cm e putin ? Pai S-Line tot -3cm fata de suspensia stock este. Daca nu iti convine, pune H&R care sunt -40mm dar si mai rigide decat Eibach.
     
  18. Trasca Alex

    Trasca Alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2017
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    A4 B7 2.0TDI (BRD) quattro 2007
    Nu m.ar deranja atat de tare rigiditate putin sporita. Banuiesc ca nu ma vor durea rinichii.:)
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eibach Sportline nu ai gasit ? Sunt mai joase decat Pro Kit.
     
  20. Trasca Alex

    Trasca Alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2017
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    A4 B7 2.0TDI (BRD) quattro 2007
    Fiind quattro cica nu merge mai jos de 30 fara sa afecteze amortizoarele...as vrea sa comand azi pentry ca sunt in criza de timp. Ce recomandati?
     

Distribuie pagina asta