1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la Audi A4 B7 - modificare/inlocuire cu unele sport

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bogdel.david, 13 Noi 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu iti recomand Eibach Pro Kit 30/30. Restul e la alegerea ta.
     
  2. Trasca Alex

    Trasca Alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2017
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    A4 B7 2.0TDI (BRD) quattro 2007
    Multumesc. Merg pe mana ta.
     
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Fiind quattro merge la fel de jos ca una cu tractiune fata.
    Dupa 3-4 ani de Eibach si amortizoare sport m-as duce spre o reglabila de calitate buna.Eibach ofera o suspensie buna, cu look bun si tinuta de drum buna.
    De ce reglabila : aspect perfect pentru gustul fiecaruia (vs Eibach ce coboara masina cum vrea el).Stabilitate teotetic mai buna (am zis reglabila buna).Posibilitatea de a ridica masina iarna.
    Pret eibach + amortizoare noi :m-au costat cam 2300 lei la vremea respectiva.Pret reglabila : +2-300 euro probabil.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Heh, aici e cu dus-intors, un Bilstein B14 Coilover pleaca de la 1000 euro (ca majoritatea suspensiilor reglabile bune, nu foarte bune), pe cand eu am dat 150 euro acum ceva ani pe arcurile Eibach.
    Mie unul mi s-a lasat masina exact cat un S-Line. Mai mult, deja ar fi greu de folosit masina ca masina de zi cu zi. Daca o persoana normala cu un S-Line poate sa umple masina cu bagaje si sa plece in vacanta, pot si eu cu Eibach. Acum ca noi punem jante cu ET cat mai mic si ne plangem ca atinge in aripi cand sunt 2 persoane in masina, e partea a 2-a. :)
    Depinde de nevoia, gustul si dorinta de a cheltui a fiecaruia.
     
  5. Masu_1 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 2000 2005
    Am schimbat de 2 zile kitul de protecție al amortizoarelor spate și se aude un zgomot pe drum denivelat, ca o scârțâială sau cum se freacă plasticurile alea. E normal, dispare in timp sau e ceva in nereguala ?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu este in regula. Ati facut ceva gresit pe acolo.
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Poate nu ai pus kitul corespunzător tipului de suspensie.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ce legatura are Et-ul si frecatul cu ce spuneam eu?
    Eibach este o varianta super buna atunci cand vrei sa lasi masina mai jos si vrei o suspensie cu un comportament bun.
    Eu am adus in discutie reglabila nu pentru ca Eibach nu sunt ok, ci pentru ca o reglabila iti poate asigura o tinuta de drum la fel/mai buna si posibilitatea de a ridica masina iarna.Dupa atatia ani, eu am crapat doar un scut de motor din neatentie, insa circul 99% pe bulevarde mari.Eu pot sa intru pe stradute cu 1km/h pentru ca stiu clar ca nu raman impotmolit...insa unul cu Fwd ii da pedala cand are obstacol in fata.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  9. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    Salut ,
    Am montat suspensie S-line. Suspensia este de pe o masina identica ca a mea. Problema e cam asa: fata e mai ridicata decat spatele. Ce pot face ? daca comand 2 arcuri noi pentru spate se poate rezolva problema ? Inainte de a monta suspensia fata era putin mai ridicata dar nu era vizibil pentru ca toata masina statea la "inaltime". Merci,

    suspensie stock :

    FullSizeRender.jpg

    suspensie s-line:

    IMG_7797.JPG
     
    Alin 11 K.L.U apreciază asta.
  10. Str77

    Str77 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi B8 CAGA 2010 / Audi B7 BLB 2006
    Daca masori distanta de la sol nu e mai ridicata si din cate stiu eu asa sta suspensia stoc.
    Daca vrei fata mai jos ar trebui sa treci la eibach - pe epiesa costa 550 de lei toate 4.
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cele s-line sunt aceeași categorie de greutate cu ale tale? Oricum standard e mai mare diferența la roata fata decat la roata spate.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  12. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Salutare , am schimbat in 2016 amortizoarele si flansele , am ales marca KYB.
    Este posibil ca sa se auda zgomote de (frecare fier pe fier ca o bătaie de ciocan intr-o bucată de fier) de la rulmenti din capul amortizoarelor atunci când invart de volan stânga dreapta( chiar si in mers se aud aceste zgomote)
    Este posibil să fi montat gresit flansele .???
    Ati pățit asa ceva , cum se manifesta cand se strica rulmenti din capul amortizoarele!!
     
  13. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Nu ai rulmenti in capatul amortizoarelor, deoarece sistemul de suspensie este Multilink si nu McPharson
     
    Dan Costel apreciază asta.
  14. mar1us

    mar1us 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2014
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    audi a4 b7 avant , 2.0 tdi BLB , cutie multitronic cvt 7+1 !
    pt a cobora fata foloseste asta ! o va cobora 1-1.2 cm de bot ! e 165 ron /buc am intrebat eu dupa cod !
    Asta e codul ! 8D0 412 103 B

    [​IMG]

    stoch
    [​IMG]
    suporti amortizor de a4 b5
    [​IMG]

    eu am arcuri eibach pro kit 30/30mm si amortizoare stoch ! cam asa arata cu jante pe 18 -235.40

    stock
    [​IMG]

    eibach pro kit 30/30
    [​IMG]
     
    Ultima editare: 10 Mai 2017
  15. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
  16. Str77

    Str77 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi B8 CAGA 2010 / Audi B7 BLB 2006
    LESJOFORS 4204258 for vehicles with sports suspension, Incl S-Line. Spring Design Coil Spring

    E un inlocuitor bun pentru arcuri spate suspensie sport de B7 , sau dublez bugetul si iau OEM ?
     
  17. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Salutare, colegi! Revin cu o intrebare, credeti ca aș putea avea probleme pe partea de suspensie daca renunt la amortizoarele sport (rosii) si montez amortizoare kyb standard, pe arcurile sport stock care au drop -20mm ? Doresc sa fac aceasta manevra din dorinta de creste putin comfortul
     
  18. Str77

    Str77 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi B8 CAGA 2010 / Audi B7 BLB 2006
    Asa cum eibach prokit ( -30mm ) se poate monta pe amortizoare normale cred ca si reciproca este valabila.
    E ca si cum ai monta arcuri -20 mm pe amortizoarele normale, ceea ce nu prezinta nici un risc.
     
  19. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Am gasit monroe gama original si kyb xcell-g, oare sa aleg monroe? Monroe sunt cu 20 lei mai scumpe. Multumesc pt raspunsuri!
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Monroe sunt puse si de fabrica pe grupul VAG.
     

Distribuie pagina asta