1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la Audi A4 B7 - modificare/inlocuire cu unele sport

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bogdel.david, 13 Noi 2010.

  1. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
  2. danike 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A5 F5 2.0 TDI 2019 DETA 140KW
    A4 B7 1.9 TDI, ce amortizoare pentru suspensie standard sunt recomandate, gaz/ulei, sachs/kyb?

    Dar arcuri? Exista vreun producator mai de top?

    Multumesc.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si nu ai gasit raspunsul asta aici in topic ?
     
  4. danike 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A5 F5 2.0 TDI 2019 DETA 140KW
    Nu. Am citit doar despre suspensii modificate, sport sau alte fantezii de genul asta. Daca intr-adevar s-a discutat si nu am remarcat, imi asum eroarea.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai tu bani de producatori de top. :) Cumpara in ordinea asta arcuri: Lesjöfors, Eibach, H&R, Sachs conform codului tau de culoare (ai niste buline colorate pe arcuri) iar amortizoare cumperi Lesjöfors, Sachs, Kayaba, Monroe. Amortizoarele le demontezi si daca sunt cele originale (sunt Monroe cele originale) o sa gasesti un cod scris pe ele. Bafta
     
    Scorpyon și danike apreciază asta.
  6. danike 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A5 F5 2.0 TDI 2019 DETA 140KW
    Depinde ce intelegi tu prin sintagma "nu ai bani". Daca te referi la bani pentru modificat masina, tuninguri sau alte chestii din astea, nu am bani. Pentru buna functionare a masinii, te asigur ca dispun de fondurile necesare, altfel nu achizitionam marca Audi ...
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai bani de Ohlins, de KW si de alte marci si iti garantez eu asta ca tu nu vei da bani pe 2/4 arcuri/amortizoare care pot valora cat masina ta sau chiar mai mult decat masina ta. :)
    Asa ca stiu bine ce spun si fac afirmatii in cunostinta de cauza. Bafta.
     
    letkuteb apreciază asta.
  8. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    salut!

    am o bataie/un zgomot la roata fata dreapta la denivelari mici si repetate...
    mentionez ca toate bratele sun schimbate recent (trw), la fel si bieletele antiruliu (trw) si bucse bara stabilizatoare (oem),si fuzetele (oem), directia este si ea facuta...
    anul trecut am schimbat amortizoarele + flanse + kit praf (monroe)...
    am fost la 5 service-uri si mecanici toti zic ca masina e beton, nu are joc....

    eu cred ca ar putea fi flansele sau amortizoarele (chiar daca au 20 000 km), voi ce parere aveti?

    multumesc!
     
  9. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    B7 are flanse cu rol de prindere al amortizorului(nu cu rulment, pentru ca amortizorul nu se roteste).Si eu le-am schimbat in urma cu ceva ani, insa cele de pe masina erau in stare perfecta!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    am schimbat pana la urma flansa de pe dr, am dat amortizorul jos sa ma uit la piulita daca nu cumva era slabita, dar nu... totul era ok, flansa era noua, dar tot am pus alta, degeaba, bataia se aude, am foat la un alt sevice in bucuresti crezand ca este caseta de directie dar mi-ai zis ca am bucsele de la suportul/jugul motor duse si de acolo ar veni bataia...
     
  11. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Am o problema.
    Pe spate la o roata, cand trec peste ceva denivelari, gropi, se aude un zgomot (am impresia, ca se aude ca la colegul de mai sus, doar ca nu este pe fata).
    Cand am schimbat discurile si placutele in service acum cateva saptamani, au fost verificate toate bratele si nu are niciunul joc. Doar ca am uitat atunci sa le zic si de zgomot si nici nu aveam timp sa mai stau.
    Are cineva idee de la ce ar putea fi ? Amortizoarele au fost schimbate de cateva luni.
    Am impresia ca ceva nu e strans cum trebuie si are joc.

    Ceva pareri ?
     
  12. Artem 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 2.0 TDI 2005
    Buna seara, as vrea sa imi schimb suspensia la masina sa pun amortizoare s-line sau sport + arcuri eibach pro kit ,ma poate ajuta cinva va rog cu ceva coduri pentru aceste amortizoare? Mentionez ca eu am in momentul de fata suspensie normala.
     
  13. Summy94 comman

    Summy94 comman 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 C6 Quattro 171 km 2383ps
    Buna seara tuturor. Am o intrebare la care as fi recuniscator daca asi primi un raspuns. Am observat ca suspensiile spate imi sunt lasate foarte jos de o perioada de timp. Nustiu cauza. Trebuie inlocuite cu altele noi?, sau e alta problema acolo? Multumesc frumos
     
  14. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Salut. arcuri obosite sau rupte cel mai probabil. Daca e stanga/dreapta sau ambele se verifica masurand distanta dintre aripa si cauciuc, insa cred cu tarie ca se schimba stanga dreapta si astea. Si daca umbli la ele, cred ca ar fi bine sa schimbi si amortizoarele, presupun ca le-au dat capat suficient arcurile banuite rupte.

    LE: Din ce am auzit partea de sus a acestora este predispusa ruperii.
    Mergi la un service cu elevator si ar trebui sa-si dea seama acolo.
     
    Ultima editare: 26 Dec 2017
  15. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    remix sa stii ca nu e o regula unde se rupe. eu am avut jumate de spira rupta in partea de jos (arc spate sdreapta), iar la alta masina tot partea de jos am avut arcul rupt.
     
  16. razvan-bologa 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4 2.0,2007
    Buna ziua,
    Dețin și eu un audi A4 b7 ieri la o întoarcere viraj maxim stânga am simțit undeva la roata din dreapta un zgomot.mai bine zis cu ar trece peste o piatra bonc,bonc, se simțea și pe mașina mișcarea .am făcut viraj maxim dreapta și am simțit aceeași mișcare. A-ți avut careva aceste simptome?
    Cu respect
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Inainte sa scrii pe forum ai avut bunavointa sa o ridici pe un elevator sau sa mergi la o rampa si sa te uit pe sub masina ? Inainte sa scrii pe forum asta trebuia sa faci. Nu stie nimeni, din fata calculatorului = tastei, de unde ai probleme.
     
    Alin800 apreciază asta.
  18. razvan-bologa 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4 2.0,2007
    Nu am ridicat-o că nu am unde .am vb și joi o să merg la mecanic.ma gândeam dacă careva a mai avut aceste simptome.as vrea sa știu dacă pot merge cu mașina până joi.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni. Sfatul meu este sa te bagi pe sub ea acum, nu sa astepti. Poate nu este nimc grav dar poate s-a rupt, desprins ceva.
     
  20. ram_ryder06 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI ( caha ) 170 CP 2011
    Sal in miscare ai facut viraj sau pe loc??
     

Distribuie pagina asta