1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la Audi A4 B7 - modificare/inlocuire cu unele sport

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bogdel.david, 13 Noi 2010.

  1. razvan-bologa 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4 2.0,2007
    In miscare
     
  2. ram_ryder06 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI ( caha ) 170 CP 2011
    Eu primul lucru care as verifica ar fi planetarele. Cand rezolvi nu uita sa ne spui ce a fost....
     
  3. razvan-bologa 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4 2.0,2007
    Buna ziua,
    Am ajuns la mecanic mi-a facut o revizie si mi-a spus ca nu e nimica. sincer am dat cu el o tura in zona si nu s-a mai simtit nimica . Problema aia meri la doctor si nu te mia doare nimica....
     
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    La demaraj de pe loc sau la o franare mai brusca (gen 30-0km/h) se aude ceva? Verifici capetii de planetara spre cutie.
    Urmareste cand mai apare zgomotul si verifica ce ti-am spus. Asa a patit un prieten, trece peste denivelari si se auzea tronc tronc, directia noua, totul strans si verificat si reverificat. S-a bagat in canal si a luat totul iar la verificat. A verificat capetii si a gasit unul cu joc.
     
  5. razvan-bologa 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4 2.0,2007
    Nu am incercat. O sa incerc saptamana viitoare. O sa revin cu informatii dupa ce o verific. O sa merg special la mecanic sa ii zic sa verifice capetele de planetara spre cutie Multumesc.
     
  6. Musteata 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2016
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 B7 avant 2.0 TDI 103kw/140cp, cod BLB, an fabricatie 2005.
    Salutare colegii, tot am cautat pe forum si nu am gasit nimic concret, ma intereseaza daca suspensia de b6 merge pe b7, am gasit o reglabila la cineva dar a avut-o pe un b6 din 2003, si nu stii daca sa o iau sau nu, daca se potriveste. Multumesc!
     
  7. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salut. Merge suspensia de pe B6 pe B7 și invers.
     
  8. Musteata 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2016
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 B7 avant 2.0 TDI 103kw/140cp, cod BLB, an fabricatie 2005.
    Multumesc frumos zamolxez
     
    zamolxez apreciază asta.
  9. Alin800

    Alin800 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 2008 CAGA 2.0 TDI
    Salut ,am nevoie de un sfat va rog! Am suspensia standard pe masina iar mecanicul mi a spus că trebuiesc schimbate amortizoarele fata.

    Am buget pentru asta de aprox. 1200 lei și as vrea cu ocazia asta sa schimb si arcurile pt a lasa masina mai jos, inițial ma hotărâsem sa cumpăr o suspensie sport TA Technix sau FK dar dupa ce am citit parerile celor care au, m-am răzgândit și m-am hotărât să cumpăr arcuri Eibach Sportline .
    1. Ce amortizoare imi recomandați sa cumpăr in cazul acesta ?
    2. Sa schimb doar amortizoarele de pe fata cu probleme?
     
  10. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    S-a mai discutat, dar in fine.
    Din punctul meu de vedere ai doua variante:
    1. 4 amortizoare sport noi OEM + 4 arcuri noi Eibach Pro-kit/Sportline sau H&R.
    2. 4 amortizoare KYB Excel-G + 4 arcuri noi Eibach Pro-kit.
    Elementele de suspensie, la fel ca si cele de directie si franare se cumpara obligatoriu noi si atunci cand schimbi setup-ul suspensiei (lasi mai jos, urci, cresti duritate, etc), il faci identic pe toate cele 4 roti, nu ciorba.
    Cele doua variante de mai sus sunt doua variante bune ca si raport calitate-pret. Mai ai si variante scumpe, dar care ies din discutie din moment ce ai pus problema de a schimba doar doua amortizoare.
    Succes!
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Alin800 Cumpara-ti omule linistit 2 amortizoare stock Sachs / Kyb / Monroe si un set de arcuri Eibach si bucura-te linistit de masina.
     
  12. Alin800

    Alin800 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 2008 CAGA 2.0 TDI
    Nu fac de o ciorba cum zice colegul mai sus?
     
  13. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Da, cumpara Monroe, dinalea BUNE si bucura-te de masina doua luni, pana incep sa bata si trebuie inlocuite.
    Amortizoarele tale au o anumita vechime, in timp isi pierd din proprietati, ele fiind si mai chinuite dupa ce pui arcurile sport.
    Odata cu 4 arcuri noi si tinand cont ca doua amortizoare de pe masina se cer schimbate, mi se pare logic si de bun simt sa le inlocuiesti pe toate 4.
    Tu citeste informatii pe net, cantaresti, apoi iei o decizie.
    Eu te invat cum sa faci sa nu platesti manopera de doua ori, ca te trezesti dupa cateva luni ca pica si celelalte doua amortizoare, altii te invata cum stiu ei.
    Eu unul am incheiat aici.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Amortizoarele mele OE au fost Monroe, si au tinut cam 10-11 ani, nu 2 luni.

    Pe fata este normal sa pice mai repede, ai greutatea motorului care influenteaza uzura. Nu vad de ce le-ar schimba si pe cele din spate daca sunt ok.

    P.S Pe spate scapi ieftin cu manopera, putin de demontat, amortizoarele si arcurile sunt separat, nu impreuna.
     
  15. Alin800

    Alin800 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 2008 CAGA 2.0 TDI
    Va mulțumesc pentru informații si timpul acordat colegii!
     
  16. Str77

    Str77 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi B8 CAGA 2010 / Audi B7 BLB 2006
    Dupa un studiu indelungat am schimbar arcurile de S-line cu eibach prokit la audi b7.
    Mentionez ca ambele arcuri de pe spate erau putin rupte, 1/4 din spira din capat, nu era foarte vizibil insa masina era destul de dezechilibrata.

    Vreau sa scriu un versus pentru ca n-am gasit nimic pe forumurile din romania pe subiectul eibach vs. s-line:
    Prima impresia:
    • Spatele e cam tot acolo - probabil coboara 1 cm mai jos daca arcurile erau intregi.
    • Fata e aprox 1.5 cm mai jos si a ajuns la acelasi nivel cu spatele. Arata cum trebuie.
    Test de drum:
    • Hopurile nu se mai simt atat de tare in caroserie, efectiv simt suspensia cum lucreaza, fapt ce nu se intampla cu arcurile de s-line.
    • Masina este mult mai predictibila si sta mai bine pe drum ( pare mai echilibrata). Daca inainte ma luptam sa tin fata pe trasa din volan si acceleratie, acum la aceeasi viteza nici nu intra panica in pasageri.
    Pro si contra:
    • Arata genial asa lasata, salivez de fiecare data cand o inchid. Imi place ca e capota putin mai jos si parca s-a schimba toata linia.
    • Scutul e la destul de aproape de asfalt, am incercat un drum forestier denivelat si am sters de cateva ori cu el. Vedem cum mergem la iarna.
    Concluzie: Overall sunt multumit de rezultat si astept primul drum extern fara pasageri sa vad ce poate.
     
    Bradu Cristi și Glemeanu apreciază asta.
  17. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    Chiar asteptam o recomandare , am avut s line si asectul era superb dar foarte rigida asa ca am trecut la suspensia normala , fiind mai ridicata de fata si nu stiam sigur daca eibach prokit rezolva problema si lasa masina in linie sa fie egala fata cu spatele.
     
  18. Datcu Nicolae 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4 B7, 2.0 TDI, BRE, 2007
  19. Emi07

    Emi07 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2018
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI BKE 2005
    Cat ar costa amortizoarele si arcurile pe original oare?

    wauzzz8e75a417244
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Puntea fata : ~ 170 euro /bucata amortizorul si 100 euro un arc.
    Puntea spate : ~ 160 euro/bucata amortizorul si 100 euro un arc.
    Ai si codurile atasat in imagini.
     

Distribuie pagina asta