1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A5 - modificare/inlocuire cu unele sport - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de padugoool, 11 Aug 2015.

  1. padugoool 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5,2.0,2010
    Salut,

    trebuie sa schimb amortizoarele pe fata și ma aflu în fata următoarei probleme :

    1. Service 1 imi cere 1.700 RON pe piese+ manopera. (piesele sunt originale Audi)
    2.Service 2 imi cere 900 RON pe piese + manopera. (amortizoarele sunt SACHS)

    Are cineva idee care sunt mai bune? merita diferența de pret?

    Piesele originale sunt marca proprie Audi ? Baiatul de la Service-ul 2 a zis ca din ce stie el Audi vin cu SACHS.

    Multumes pentru pareri.
     
  2. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Mergi liniștit pe Sachs, sunt amortizoarele cu care echipează si fabrica masina, singura diferență ar fi ca nu am inscripționate pe ele sigla vw audi.
    Bafta!
     
  3. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    amortizoarele te costa 600 RON. SACHS, asta ai din fabrica, le cumperi si eventual platesti numai manopera.
     
  4. padugoool 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5,2.0,2010
    Multumesc mult!

    Asa o sa fac,revin cu detalii daca e ceva .. sa speram ca nu :)

    Doar de bine!
     
  5. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Salutare,
    Cer si eu niste sfaturi: masina in cauza A5 3.0 tdi coupe 2008 cu suspensie normala la care initial am schimbat arcurile cu un kit de la Eibach dar ceva nu mi-a placut.
    Apoi am achizitionat kitul de la bilstein mai exact B16 magnetic ride (amortizoare cu reglaj manual pentru inaltime si control electronic pe duritate). Nu sunt deloc pe placul meu, extrem de rigide in modul dynamic si foarte moi in modul comfort.
    Masina dezvolta +350 cp deci nu pot sa optez pentru suspensia clasica
    Ma gandeam la amortizoarele S-line si arcurile H&R OE sport, nu cred ca poate fi un setup mai agresiv fata de ce am.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Noi 2015
  6. adrianc

    adrianc 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2015
    Locație:
    Rosiori de Vede
    Masina:
    A5..2.0tdi,,, 2011
    ati observat o diferenta ceva intre amortizoarele SACHS montate in reprezentatnta si cele cumparate din comert >/? sa fie oare o diferenta de calitate intre 300 ron la orice magazin pe comanda si 700 ron in service ? credeti ca e normal si corect sa schimb si flansele odata cu amortizoarele ...pe spate vorbesc ...intreb pentru ca ma gandesc ca e aceasi porcarie ca la uleiuri ...la noi un litru de ulei castrol de ex este 35 lei iar in Germania acelasi ulei este 100 :)) si acolo clar am ajuns la concluzia ca e diferenta de calitate ,pe propria piele sa zic asa.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este posibil ca produsele cumparate din reprezentanta sa treaca printr-un control al calitatii mai strict decat cele aceeasi marca dar nestantate Audi.
    Da, schimba si flansele odata cu amortizoarele, nu costa o avere.
     
  8. adrianc

    adrianc 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2015
    Locație:
    Rosiori de Vede
    Masina:
    A5..2.0tdi,,, 2011
    Merci audi66. Ma gandeam eu sa schimb si flansele. O sa optez totusi pentru cele din magazin. Sunt la jumatate din pretul celor de la reprezentanta care acolo ma costa 2000 de lei 2 telescoape pe spate cu flanse si manopera iar intr-un service autorizat RAR (adica nu chiar de duzina ) ma costa undeva la 1000 lei cu garantie la piese ca sunt montate de ei. E mai rezonabil totusi.
     
  9. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Salut baieti!

    Revin cu detalii. 113.000km am inlocuit spira volan, am pus oe, 1300 lei piesa 220 lei manopera.
    Am facut si o inspectie pentru revizie si am ramas cam neplacut surprins...toate cele 8 brate fata trebuie schimbate desi s-au schimbat acum 3 ani la 60.000 km.

    Mai e nevoie de discuri si placute fata.

    Ce parere aveti de amortizoare, cum le pot verifica daca trebuie schimbate? La masina asta eu nu stiu daca sunt bune sau nu deoarece nu am termen de comparatie. Sunt cele de noi pe masina , 2008 productie, km reali.

    Am facut un drum prin tara si m-am distrat teribil cu acest Audi. Sta extraordinar la drum, pur si simplu nu ii inteleg limitele. Ma cam forta la drum un Jeep Grand Cherokee, cred ca era ceva SRT ca in acceleratie plina era foooooarte putin sub asta dar Audi e incredibil pe curbe. El iesea pe contrasens in curbe la 130 kmh , audi se tinea fara probleme pe banda sa :D

    Nu a putut fugi. Dupa 20 km de mers serios a cedat :D
     
  10. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Pentru amortizoare exista banc special de testare, costa pana in 100 lei un test.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sau poti incerca la orice stand ITP sa faci test pentru amortizoare si te costa o suma modica.
     
  12. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Bun. Facem si revin ca habar n-am la ce sa ma uit. Banuiesc ca imi da niste procente de functionare.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti da niste valori in procente pentru uzura. O sa vezi dupa ce faci testul.
     
  14. 89saf

    89saf 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2017
    Locație:
    Viena
    Masina:
    Audi S5 sportback 3.0 TFSI V6
    Va salut,
    Intrebarea mea este : Pot monta arcuri H&R 35mm pe telescoapele masinii (audi a5 sportback 2013 3.0tdi quattro) ? Din ce stiam asa cu povestea ca pe amortizoare normale nu sunt indicate ca nu isi mai fac cursa si se duc in timp . Dar intreb asa pt cine cunoaste mai bine legat de asta deoarece am vazut ca la eibach pro kit cele de 25 de mm zic ca se pot monta cu amortizoarele stock , si ma gandeam ca poate nici la astea nu ar fi o diferenta enorma ...Astept raspunsurile voastre !
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti monta linistit arcurile H&R pe amortizoarele stock.
    Evident ca se duc in timp, chiar si cu arcurile stock se duc in timp. Sunt consumabile.
     
  16. hentflavius

    hentflavius 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2015
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    A7
    Salut ! Mi sau cam dus amortizoarele si as dori sa o mai cobor putin masina pe sosea cat de cat.. am tot cautat ce ar fi mai ok sa pun dar numai porcarii aud gen arcuri sport si amortizoare stock alti invers .. ceva ideei?! Am gasit pe ebay aici on germania de la TA Technix sport la 300€ tot fata spate arcuri ,amortizoare..
    https://www.ebay.de/itm/222595692350
    Se merita ? sau cum ar fi mai bine? Precizez ca am jenti pe 19 zoll.astept pareri! Ms mult !!
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Colegii care au cumparat firma care zici tu nu au fost multumiti de produse. Daca te uiti la pret, e si normal.
    Si nu sunt porcarii arcuri de un fel pe amortizoare stock sau alte combinatii deja probate, consacrate.
    Si da, masina are nevoie de ceva care "sa o coboare din pod" :thumbs-up:
     
  18. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Din auzite stiu ca este o mega porcarie TA Technix, masina devine f rigida si la orice denivelare te arunca, ori nu asta e rolul suspensiei. Ca sa fie mai joasa, pune arcuri S-line sau Eibach, ca sa fie mai dura pune amortizoare mai tari: Bilstein B6, B8. E o suspensie SH S-line la vanzare aici pe forum, sau mai e @dani3lll care vinde componente de suspensie si te poate ajuta.
     
  19. hentflavius

    hentflavius 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2015
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    A7
    Salut revin cu detalii, am gasit pe net aici in germania kit h&r (arcuri +amortizoare)la pret acceptabil cu 35/35 ,25/25 sau 30/20 mm.acuma problema e la contraaripa fata, eu am jenti pe 19 si distanta de 40mm intre roata si caroserie.. Eu as lua pe 35mm dar mie frica ca agata la viraje gropi etc.. vreo idee? Ms mult!
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce ET au jantele ?
     

Distribuie pagina asta