1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A6 C6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de FanAudi2000, 12 Mar 2012.

  1. Claudiu1978 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2016
    Locație:
    Spalding,Anglia
    Masina:
    Audi a6, 2,0 tdi, BRE, 140 cai, anul 2008, sedan
    Dar eu nu am cumparat dupa ureche, am cumparat exact ce trebuia si arcurile fiind exact la fel de unde diferenta? Ma gandeam ca poate fi de la tampoanele noi cumparate, asta ar fi singura explicatie plauzibila dar arcurile au fost comandate exclusiv pentru masina mea.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum ai cumparat exact ce trebuia daca intr-un post precedent ai zis ca ai cumparat arcuri ce au fost montate pe un A6 Avant, tu avand berlina.
    Deci second-hand, deci nu dupa seria de sasiu, deci neverificand codurile in vreun program de piese auto.

    Ne intelegem ca pe gaura cheii sau asa am eu impresia ?
     
  3. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Salut , vreau sa schimb si eu arcurile si amortizoarele fata/spate . Am un audi a6 2006 4f BLB . Seria de sasiu Wauzzz4f45N108256 . Am vazut ca sunt destule probleme si la treaba asta.. daca se poate niste coduri de piese Multumesc! ( Masina vreau sa stea la fel de joasa cum e acum nu stiu ce are acum pe ea stiu doar ca e s-line din fabrica. Update : am trimis un mail la epiesa dupa seria de sasiu . Mi-au recomandat Arcuri fata/spate LESJOFORS , Amortizoare fata KYB si spate BILSTEIN total 1664 ce ziceti?
     
    Ultima editare: 17 Aug 2018
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce umbli si la arcuri ?
     
  5. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Am calibrat azi rotile si amortizorul spate dreapta era plin de ulei si cel de pe fata la fel. Si am zis sa shimb tot. Arcurile aratau bine .. tu ce spui?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Rotile nu se calibreaza, banuiesc ca le-ai echilibrat sau ai facut geometria (unghiul de fuga).
    Lasa arcurile in pace daca nu ai vreunul rupt, pune amortizoare Sachs/Bilstein/Monroe/KYB, obligatoriu cumperi si flansele fata/spate sa nu te trezesti ca dupa montaj ai bocanituri si platesti manopera de 2 ori.
    Verifica si kit-urile de protectie praf in ce stare sunt, cele care vin peste amortizoare.

    Dupa inlocuire fa unghiul de directie, o sa ti se schimbe valorile cu amortizoare noi.
     
  7. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Echilibrat scuze :)) Poti sa-mi dai niste coduri de piese sau un link? Vreau sa le comand deja si nu stiu ce sunt alea flanse daca poti sa imi dai codurile si la astea sa stiu ce comand. Banuiesc ca si alea de pe epiesa sunt ok am vazut ca sunt KYB si Bilstein. La flanse nu stiu
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce suspensie ai, 1BE sau 1BV ?
    Vezi pe sticker-ul de la roata de rezerva.
     
  9. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Cred ca astea sunt
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai suspensie 1BV, S-Line. Iti trebuie asa:

    4F0 412 377 D - flanse fata
    4F0 413 031 AJ - amortizor fata
    8D0 412 131 F - tampon protectie
    4D0 412 137 C - capac protectie

    4F0 513 353 D - flanse spate
    4F0 513 032 AG - amortizor spate
    8E0 512 131 P - tampon protectie
    8E0 512 137 E - capac protectie

    Totul x2.
     
    DrLexic apreciază asta.
  11. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Mura in gura :)) multumesc frumos zi frumoasa sa ai!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am fost in aceeasi situatie ca tine. Vezi ca nu o sa gasesti toate 4 amortizoare acelasi brand. Nu exista corespondente.
    Pune Sachs pe fata si Bilstein pe spate.
    In cazul flanselor mergi pe Lemforder.

    N-ai pentru ce.
     
    DrLexic apreciază asta.
  13. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Ce zici se pupa toate ? Ca de exemplu la tampoane si protectie erau alte firme. Am atasat 2 poze la toata comanda. Toate produsele au codurile date de tine
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumpara conform codurilor si n-o sa ai probleme.
     
  15. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Exact asta am facut . Comanda a fosf plasata :)) Ne auzim luni dupa ce termin iti spun cum a fost
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa nu mai existe discutii faptul ca Monroe nu a pus de fabrica pe 1BE si 1BV.
     
  17. FloAlexVlad

    FloAlexVlad 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2010
    Așa cum am promis, atașez poze cu înlocuire suspensie pneumatica cu suspensie normala parte dreapta fata + spate, mâine partea stg + vcds + geometrie .
     
  18. FloAlexVlad

    FloAlexVlad 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2010
    După ceva codari cu VCDS’ul ...și eliminarea calculatorului de suspensie care este sub torpedou ...gata cu martorii :)

    Mașina se comporta impecabil !
    Sunt f mulțumit de modificare .
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu daca i-a mai dat de cap cineva, dar in cazul meu am gasit rezolvarea pentru problema garzii la sol.
    Cei carora le stau masinile ridicate de bot / lasate de spate, inlocuiti flansele arcurilor.
    Datorita vechimii, greutatii, etc. pe acestea se formeaza un cant dupa forma spirei arcului, ce influenteaza garda la sol.
    In cazul meu a fost diferenta de aproape 2 cm cu flansele noi fata de cele vechi.

    Nu pun coduri deoarece nu stiu 100% sigur daca sunt aceleasi pe toate motorizarile/caroseriile, dar preturile sunt de 10 € pentru flansa inferioara si 17 € pentru flansa superioara pentru piese OE.

    Poza 1 - flansele superioare
    Poza 2 - flansele inferioare
     
    gabitza121 apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cine si-a pus arcuri aftermarket, care se aseaza cat mai apropiat de cele OE pentru suspensia 1BE (sport) ?
    Monroe, KYB, Bilstein sau Lesjófors ?

    Trebuie sa le inlocuiesc pe cele de pe spate, unul avand o spira rupta.


    EDIT : Am dat comanda de Lesjófors, sper sa nu regret.
    Ca idee, 400 ron / buc. in Romania, 80 € setul in Germania.
    @Cristi Asta a fost influentat din partea ta. :))
     
    Ultima editare: 15 Mar 2019

Distribuie pagina asta