1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A6 C6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de FanAudi2000, 12 Mar 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru ca la mine au fost flanse diferite ptr. amortizoare standard si sport.
    Oricum, la cat costa o flansa e si pacat sa nu pui noi.
     
  2. Ungur Andrei

    Ungur Andrei 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.0 TDI Quattro - DDDA - 2018
    @audi66 Cum ai aflat ca trebuie alte flanse ? Intreb deoarce eu am descifrat singur din Etka ce fel de piese am nevoie pentru ca si eu am trecut de la suspensie standard la suspensie S-line si nu am vazut ca ar fi flansele diferite.
    As vrea sa stiu daca am uitat sa schimb ceva.
    Eu am schimbat doar arcuri + amortizoare + protectiile de praf.
     
  3. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    exact ca si mine, dar la protectiile de praf am mai schimbat chestiile alea in guma (paracolpi in italiana).
     
    Ultima editare: 11 Mar 2015
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ti am mai zis cum am aflat, locul de unde le-am cumparat aveau amortizoare normale si flanse ptr. ele, ptr. amortizoarele sport, aveau alte flanse un pic mai scumpe, flansele atat cele normale cat si cele sport fiind aceeasi marca.
     
  5. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Salutare,
    Vreau sa iau si eu niste arcuri Eibach pentru 2.0 TFSI (in ultimul link de ebay, de pe pag. anterioara, nu am vazut si motorizarea mea).
    Ce vreau de fapt e sa mai umplu spatiul gol dintre roata si aripa.
    Arcurile sunt suficiente, sau sa ma bag si la amortizoare / flanse / kit protectie? Mentionez ca am totul standard pe masina acum.
    Mersi.
     
  6. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    daca schimbi arcurile , schimba si amortizatoarele, pentru ca cu arcurile -30 amortizatorul o sa fie tot timpul in tensiune, adica in sarcina. o sa te tina , dar scurtezi drastic viata amortizatorului. eu flansele nu le-am schimbat ca erau ca noi. restul tot. bafta
     
    gl10cyp apreciază asta.
  7. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Si ce amortizoare ar fi mai ok sa iau, care sa si "tina" la arcurile alea :) ?
     
  8. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Roger, in prima faza poti sa iei doar arcurile, sunt multi care merg doar cu arcuri eibach pe amortizoare standard la masini cu 4-5 ani mai vechi decat a ta, fara probleme.
    Cazul ideal este un kit bilstein, amortizoare b8 + arcuri eibach, pt 2.0 tfsi e la vreo 650e parca. Adaugi flanse, protectii + manopera si iesi pe la vreo 850-900e. Eu ti-as recomanda insa sa mergi doar pe arcuri pt inceput ;)
     
  9. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Pai mai bine imi fac totu stas, de la inceput.. decat sa mi se duca mai repede amortizoarele astea.. :)
    Ceva surse de unde pot cumpara piesele respective? Sau daca mai comanda de pe ebay careva de pe aici, sa facem comanda impreuna..

    Thanks.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Uite aici o oferta buna. E 15€ transportu, chiar trebuie sa il imparti cu cineva ?
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    de la el am cumparat kit-ul. 15 e p/u italia, nustiu pentro RO.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am uitat ca am eBay-ul setat pe Italia. :)
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stie cineva diferentele in mm intre suspensia standard/sport/s-line ?

    Initial am avut suspensia standard, acum vreau sa fac unghiul de directie, avand puse arcurile Eibach 30/30mm, cum il fac ? Sa selecteze in calculator S-Line ?

    L.E : Am gasit, suspensia sport este cu 20mm mai lasata decat standard, si cea S-Line cu 30mm. Adevarat ?
     
    Ultima editare: 17 Mai 2015
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este adevarat.
    Suspensia Normala / Standard / Comfort cat este ca si nivel depinde de modelul masinii (berlina sau avant, etc., etc.).
    Suspensia Sport este cu - (minus) 20 mm fata de suspensia normala
    Suspensia S-Line este cu - (minus) 30 mm fata de suspensia normala.
     
    Ultima editare: 17 Mai 2015
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mersi de confirmare, deci este corect ce gasisem. O sa fac unghiul ptr. S-Line atunci. Ma gandesc ca s-a schimbat unghiul de cadere dupa montarea arcurilor Eibach si trebuie refacut, cu toate ca volanul este drept, nu imi toceste cauciucurile si nici nu trage stanga/dreapta.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da trebuie refacuta directia in functie de suspensie, felul arcurilor si mai ales daca se desface arcul sau amortizorul de pe pozitie. Bafta.
     
  17. Pitic 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2007
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A6 4f 2005
    A inlocuit cineva amortizoarele spate suspensie pneumatica cu amortizoare normale?un amortizor ptr suspensie pe perne este 3000 ron si nu as da.as monta amortizoare normale si sa ii pacalesc senzorul ala cumva.
     
  18. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Salutare,

    Am pe A6 2.0tdi de 1 an arcuri H&R 40/40mm cu amortizoare stock. Sunt super pe autostrada,DN, simti ca masina este lipita de sosea, se duce unde ii spui tu fara sa ezite, indiferent de viteza, si asta cu 225/50R17.
    Problema este ca traim in Romania si nu peste tot sunt drumuri bune, si incepe sa te zgaltaie la denivemari mai puternice.
    Aceeasi problema o aveti si voi cu Eibach 30/30mm? Ma batea un gand sa incerc sa schimb H&R cu Eibach tind cont ca peste cateva luni o sa incep sa plimb copilul in masina, sau sa pun arcurile stock inapoi cele 1BA?

    Voi ce ziceti, se merita Eibach in detrimentul H&R? Se pierde prea mult din stabilitate? Se castiga mult mai mult pe confort?

    Asa arata masina cu H&R cu jante 17 si 18.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa stii ca nu o sa vezi o diferenta sesizabila intre Eibach si H&R. Daca vrei confort treci la arcurile stock.
    Sunt un pic mai moi Eibach, la mine cu jante pe 18 zici ca e cutremur. :)
     
  20. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Iti toceste interiorul si cu EIBACH? La mine unghiul de cadere pe fata e pe rosu, deoarece nu poate sa ii regleze decat pe spate unghiul de cadere :(
    Am avut 18 pe ea, statea ca trenul pe sine in curbe, dar pe drumuri denivelate imi rupea organele in mine, asa ca am trecut pe 245/45 R17.
     

Distribuie pagina asta