1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A6 C6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de FanAudi2000, 12 Mar 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu imi toceste deloc, unghiul a fost facut corect, fara probleme.
    Si pe mine ma zgaltaie rau, dar stau majoritatea timpului in Italia, unde sunt strazi mai bune decat in Romania asa ca nu prea ma deranjeaza.
    Problema ta cu unghiul poate fi din alte cauze, un joc la roata, etc. Verifica capetele de bara si bieletele de directie.
     
  2. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Poti sa imi spui unde ai facut tu unghiul? Eu am fost la EKA Trust in Ploiesti de 3 ori si tot nu l-au "nimerit".
    Ma tot intrebau cum sa mi-l faca pentru suspensie Normala, Sport sau S6, le-a incercat pe toate si tot imi toceste, mai ales spatele pe interior.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La Autosoft Bucuresti. Iti recomand sa mergi in Militari (iesirea spre Autostrada A1) la Autosoft.
     
  4. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Am fost la Autosoft Militari, a costat 176 Ron(100fata+76 spate), cam scumpi fata de ceilalti(EkaTrust Ploiesti 80Ron), dar a meritat fiecare banut, mi-a facut geometria si cu arcuri H&R sport, si a iesit totul pe verde. Spatele era praf, imi tocea in nebunie pe interior pentru ca era foarte dereglat, dar l-au rezolvat.
    Ms mult!
     
    Grizly1973 apreciază asta.
  5. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    A mai pus cineva suspensie de S6 pe A6 normal? Am aflat o suspensie de S6 berlina, are 100.000km, si ma intrebam daca potriveste pe A6 3.0TDI 2010 berlina.

    Multumesc.
     
  6. cosmin.racautanu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2009 2.7 tdi quattro
    Salut,

    Trimit un six pack prin curier cui ma ajuta cu problema mea. Am un a6 4f din 2009 2.7 quattro cu suspensie sport si toate cele si...e faina dar e prea joasa pentru ce o sa am eu nevoie (ma apuc de construit casa pe un deal in Rasnov). Ideea e ca nu ma intereseaza cum arata daca o inalt sau cat de tare e suspensia(scot untul din ea si cu jeleuri) dar imi doresc tare mult 3 cm in plus ca ma pot bucura de masina pe toate drumurile. Imi poate spune cineva codurile pentru o suspensie normala si ce mai trebuie pe langa amortizoare si arcuri? Sau alte variante daca am...
    Partea cu schimbatul masinii iese din ecuatie. O iubesc!

    Multam in avans
     
  7. Ungur Andrei

    Ungur Andrei 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.0 TDI Quattro - DDDA - 2018
    Din ce se vede in poza, pare ca masina ta sa aiba suspensie sport si nu s-line, de aici rezulta ca vei castiga doar 2cm in inaltime dupa ce pui suspensia normala. Ca sa iti putem spune codurile necesare, pune te rog o poza cu eticheta cu dotari din portbagajul masinii sau afla indicele de greutate pentru fata si spate. Vei avea nevoie doar de arcuri, amortizoare si protectiile de praf pentru amortizoare. Poti sa incerci si sa faci schimb cu cineva care are suspensie normala si doreste sa aiba sport, doar sa gasesti pe cineva cu motor si caroserie ca si a ta.
     
  8. cosmin.racautanu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2009 2.7 tdi quattro
    Am inteles ca ar trebui schimbat si kitul de brate de la un tip care vinde piese. Am reusit sa o ridic 4-5 cm altfel: am pus anvelope 245/45/18 in loc de 235/40/18 si am castigat 2 cm conform unui calculator online ptr anvelope. Incepusera si flansele fata sa imi bubuie la viraje iar botul era mai lasat ca spatele asa ca am schimbat si suspensia cu piese om sachs si am mai castigat 2 cm...Am pus si scut metalic ca ala de plastic l-am facut franjuri. E super mega ok acum chit ca arata caun allroad...
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu ai toate marimile gresite.
    Pe A6 C6 masura omologata este 245 40 18.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  10. cosmin.racautanu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2009 2.7 tdi quattro
    Salut,

    Stiu ca sunt gresite si am 245/40/18 in talon... Cand am luat anvelopele de vara am prins pret foarte bun la cele cu latimea 235 si m-am gandit ca nu are nimic daca le pun mai inguste...Dupa aia am aflat ca imi scade si diametrul...Acum, dupa ce am facut franjuri jumate de scut mi-am tot facut calculele si le-am pus mai mari intentionat pentru confort si garda la sol. Ideea e ca s-a inaltat aproape 2 cm de la cauciucuri si 2cm dupa ce am schimbat si arcurile si merg linistit pe drumuri cu denivelari mari / borduri... Plus ca acum pot sa merg cu presiune 2.2 nu 3.0 iar balonul e mai mare si mai moale deci mult mai confortabil...Sincer nu inteleg de ce majoritatea vor sa le coboare/intareasca. Aaa, si am uitat sa mentionez, am fortat masina putin prin giratorii cu 5 pasageri si nu atinge nimic :)
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Eu de ex. cu arcuri EIBACK PROKIT -30MM am pus din greseala 245/45/18 si imi atingea sub aripi la denivelari mai mari, am ET35, dupa ce am trecut la 245/40/18 totul a revenit la normal.
     
  12. silvyu

    silvyu 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2012
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Avant, 2.0TDI, cod CAHA, 170CP, manual.
    Buna ziua.
    Imi poate spune cineva la masina din semnatura cu VIN: WAUZZZ4F3AN040042
    Ce suspensie am, ma intereseaza daca e sport sau nu, mi se pare un pic cam rigida.
    Multumesc!
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Silviu, ai suspensie sport cod PR 1BE.
     
    silvyu apreciază asta.
  14. silvyu

    silvyu 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2012
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Avant, 2.0TDI, cod CAHA, 170CP, manual.
    In cazul asta trebuie sa schimb doar arcurile sau totul inclusiv amortizoare ca sa fie suspensie normala?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ambele, cumperi pentru suspensie 1BA.
     
    silvyu apreciază asta.
  16. silvyu

    silvyu 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2012
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Avant, 2.0TDI, cod CAHA, 170CP, manual.
    Ok multumesc mult de ajutor!
     
    crystyano apreciază asta.
  17. itCustomer

    itCustomer 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 C6, 2.0 Tdi, cod BRE, an 07/2006
    Salut,
    Am achiziționat un A6 C6 acum câteva zile și are suspensie sport, (amortizoare sport galbene) si ma deranjează ca este foarte joasa. Cat ar costa sa ii pun suspensie normala ?
     
  18. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Pai este simplu, cauti si vezi cat te costa 4 amortizoare noi pentru masina ta si 4 arcuri fie ele si sh,dar bune.
    Asta daca nu cumva vrei sa iti facem vreunul din noi calcule plus tva
     
  19. itCustomer

    itCustomer 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 C6, 2.0 Tdi, cod BRE, an 07/2006
    Da. Pai am cumpărat arcuri SH 400 lei și amortizoare monroe reflex 800 lei pe care ulterior a trebuit sa le dau retur. Nu am putut sa schimb suspensia datorită brațelor ce s-au "sudat" pe fuzeta și nu le puteam demonta decât stricand-ule. Deci pana la achiziționarea bratelor care sunt in stare excepțională momentan o las așa.
     
  20. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Exista scule de demontat,in caz ca ai incercat tu sau nea Gica in parcare e normal sa nu le poti desface.
     

Distribuie pagina asta