1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A6 C7 - modificare/inlocuire suspensie - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Rares Miu, 23 Feb 2016.

  1. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Si la mine cel de pe stanga spate are scurgeri. 145k km. :(
    Pe partea dreapta inca nu am observat. Imi trimiti si mie te rog mesaj cu "sursa" cu 520e nou din afara? Multumesc!
     
  2. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    “Sursa” este cea oficiala, de la dealerul Audi din DE. Daca ai pe cineva afara roaga sa iti verifice/confirme/comande. Cumva si la noi poti beneficia de -20%, daca masina este mai veche de 3 ani daca nu ma insel. La Midocar pretul de lista este ceva mai mic fata de Porsche.
     
  3. Catalinstr

    Catalinstr 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2019
    Locație:
    Strasbourg
    Masina:
    A6 3.0 2012 204 cp
    Salut,
    Imi poate spune și mie cineva dacă este normal sa am o distanță mare intre roată și caroserie ? Am luat și jante pe 19" dar tot mare este distanta. Exista ceva să o pot lăsa mai în jos ? Mașina este un A6 C7 cu suspensie normala, nu pe aer. Mulțumesc.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    "Acel ceva" este o suspensie sport. Despre ce inseamna o suspensie sport citesti toate topicurile existente pe forum despre arcuri si amortizoare si inveti pe de rost articolul asta: http://www.turbosfax.ro/stire.php?categorie=5&articol=27

    Dupa ce o sa citesti acest articol mentionat si dupa ce citesti tot ce ti-am spus eu, o sa stii sigur ce ai de facut. Avem o regula aici pe acest forum: nu punem niciodata intrebari care s-au mai pus si nu ne repetam cu aceleasi intrebi pentru ca aceste mesaje sunt sterse direct si fara explicatii. Acum am facut o exceptie. Bafta.
     
    Catalinstr apreciază asta.
  5. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Ți s-a mai raspuns, nu te supara.
    Trebuie să pui anvelope 255/40 r19. Tu ai alta mărime acolo, din cauza asta ai distanta mare.
     
    Catalinstr apreciază asta.
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce ma distreaza persoanele care au impresia ca punand jante mai mari se micsoreaza distanta dintre aripa si anvelopa. :))

    Lucrul acesta il faci din arcuri sau montand anvelope cu alte caracteristici.
     
    Catalinstr, Yoromica și gabitza121 apreciază asta.
  7. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Intrebare de "incepator", la C7 cu AAS, amortizoarele comandate electronic declanseaza pe bord ceva martor cand le-a sosit vremea..gen martor schimbare placuțe de frana?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu.
     
    Oudi apreciază asta.
  9. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Un coleg dacă ma poate ajuta să-mi spună dacă se potrivesc amortizoarele de pe spate la c7 suspensie pneumatică cu codul 4G0616031AC eu având pe mașină codul 4g0 616 031 L.
    Mulțumesc.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fara probleme. Varianta cu AC la final este ultima versiune disponibila. Deci, da-i bataie.
     
  11. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Stie cineva un site unde as putea sa gasesc inaltatoare arcuri pentru puntea spate? Intreb, poate a montat cineva intre timp, as vrea sa le cumpar direct fara sa mai stau sa demontez, masor sa le fac din nou la strung si la masina asta. Am suspensie normala (arc/amortizor) - sport (1BV) .
     
    Buie Gabriel apreciază asta.
  12. a6jii 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2015
    Locație:
    targu-jiu
    Masina:
    a6 c7 4g 2.0tdi 190cp quattro 2016 / a6 4f 2.7tdi quattro 2006
    Salut,
    Pana la urma ai reusit sa inmoi cumva suspensia ? sunt in aceeasi situatie, cu o suspensie sport foarte rigida pe un A6 C7 4G Avant Quattro 2.0 tdi din 2016 si caut solutii. Ma bate gandul sa desfac de tot amortizoarele si sa fac un test fara ele sa vad daca rigiditatea provine de la ele sau de la arcuri.
     
  13. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Nu am rezolvat nimic in sensul acesta. Voi schimba masina in curand si o sa fiu atent sa imi iau cu suspensie pneumatica


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. a6jii 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2015
    Locație:
    targu-jiu
    Masina:
    a6 c7 4g 2.0tdi 190cp quattro 2016 / a6 4f 2.7tdi quattro 2006
    Audi_MST cam radicala solutia. Eu incerc sa merg intai fara amortizoare. Am condus recent un A6 identic ca ani km dotari cu al meu, dar cu suspensie standard si tinuta la drum era muult mai moale, chiar prea moale, exact ce caut eu. Dar culmea, inaltimea, garda la sol la A6-le ala cu suspensie standard, era cu cativa mm mai joasa decat la A6-le meu cu suspensie sport. Inca nu am ridicat niciuna din masini sa vad ce e sub ele, eventual vreun marcaj pe arcuri sau amortizoare.
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ce incerci sa faci? :laugh:
     
  16. a6jii 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2015
    Locație:
    targu-jiu
    Masina:
    a6 c7 4g 2.0tdi 190cp quattro 2016 / a6 4f 2.7tdi quattro 2006
    Incerc sa imi fac suspensia mai moale. Ideal doar pentru micile denivelari. Am mai studiat problema si tipurile de amortizoare disponibile, si sunt unele care au 2 feluri de amortizari.. una care reactioneaza imediat la micile denivelari si una care reactioneaza la un obstacol mare, atunci cand prima ajunge la capatul ei de rulare, un fel de dublu artizor. Practic ce-a dea doua nu intra in actiune mai deloc pe un drum drept fara denivelari, curbe, etc..
    Problema mea este ca am deja pe masina suspensia standard, cel putin asa scrie in dotarea masinii, si este prea rigida.
    Nu stiu daca rigiditatea vine doar din amortizoare sau si arcuri, si cam in ce procent .
    De aia as fi fost curios sa vad cum se comporta masina fara amortizor. Cele pe spate sunt foarte usor de dat jos.Inca nu m-am uitat sub masina sa vad daca fizic gasesc tot supensia standard, sau o fi fost inlocuita de proprietarul dinainte cu ceva mai rigid.

    Poti sa mai dai niste detalii ? ce amortizoare aveai pe masina ? eventual poze coduri ? ce tip de amortizoare ai pus dupa ? la fel coduri etc. Eu am pus poze cu ce am acum pe masina. Incerc sa aflu daca sunt standard asa cum reiese teoretic din dotarile masinii sau le-o fi montat ulterior proprietarul dinaintea mea.

    20200125_131245.jpg 20200125_131418.jpg
     
  17. johnro 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2016
    Locație:
    Londra
    Masina:
    A6 2.0 2013 C7
    Buna ziua,
    Deranjez si eu cu o problema daca se poate. Tot citesc peste tot pe unde gasesc si nu reusesc sa inteleg.
    Am a6 c7 berlina cu suspensie 1BE. Recent mi-am inlocuit cateva brate si toate 4 amortizoare.
    Dupa ce am luat masina din service, am condus putin si am observat ca ma arunca din stanga in dreapta foarte des. Am dus masina inapoi, le-am spus ca am suspensie sport si mi-au spus ca au pus amortizoare pentru suspensie normala pe fata.
    au comandat amortizoare noi si mi le-au remontat pe cele de pe fata.
    Am mers iar cativa km buni si acum suspensia este foarte rigida, iar la viteze mici 30-50 km/h parca merg cu tancul. Urca si coboara orice denivelare (toata masina), cand lovesc o denivelare cat de cat mica, se aude ca si cum ar lovi niste arcuri uzate/moarte
    Nu are absorbtie foarte mare (cursa mica cred)

    La viteza e 50-90 km/h masina tremura (stanga/dreapta) cand merge peste drumuri proaste. Nu are balans sus jos. e foarte stabila/solida
    Nu se aude niciun sunet cand trec peste hopuri de la arcuri iar cand iau cateva canale/gropi (10 cm adancime) se aude un impact cat de cat solid si zgomotos. Am verificat directia si este in parametrii.
    Am citit codurile de pe arcurile noi:

    fata: bilstein 19226903

    spate: sachs 313366 814902002958

    De cateva zile vreau sa gasesc caracteristici tehnice ca sa ma lamuresc si eu daca ce mi-au montat sant corecte pentru modelul de suspensie pe care-l am eu.

    Ma poate ajuta cineva cumva cu ceva informatii ?
     
  18. johnro 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2016
    Locație:
    Londra
    Masina:
    A6 2.0 2013 C7
    mi-am rezolvat problemele. am gasit si un catalog util aici: catalog sachs
     
  19. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Vreau să cumpăr amortizoare pentru spate cod după VIN 4G9 513 035 - 4G9 513 035 F suspensie normală.

    Ca de obicei mă lovesc de o problemă; nu găsesc pe Monroe cu 4G9 513 035 F, doar pe Sachs, Blistein, Kyb, Meyle și alte pocnitori.

    După ETKA codul 4G9 513 035 F e echivalent și cu 4G5 513 035, ceea ce se vede și la Sachs și Blistein, îndeplinesc ambele coduri 4G9 513 035 F și 4G5 513 035.

    Găsesc Monroe OESpectrum (376025sp) cu 4G5 513 035, dar toate magazinele de piese online îmi indică că nu merg la avant, ci doar pe limuzină.

    Dacă aleg ca ex. Sachs 315 090 ce îndeplinește și codul Monroe și cel OE de pe amortizor, e ok.

    Ca să fie tacâmul complet, toate site-urile de profil îmi dau ca echivalent pe cod OE 4G9 513 035, Monroe 376213sp, deși din catalogul Monroe și restul codurilor OE arată că e pentru Audi C6 4F.

    Nedumerirea mea e; pot pune Monroe 376025sp cod OE 4G5 513 035 (echivalent OE de pe amortizor) chiar dacă site-urile de profil îmi dau că se potrivește doar pe sedan?

    Vreau să cumpăr tot Monroe că sunt mulțumit de suspensia OE care se pare că e Monroe (fabrica in Polonia) deja am cumpărate amortizoarele față și nu vreau să fac circ cu mașina și să pun suspensii diferite pe punți, ca ex. Monroe pe față și Kyb, Sachs, Blistein pe spate.

    Orice sfat e binevenit.
     
  20. a6jii 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2015
    Locație:
    targu-jiu
    Masina:
    a6 c7 4g 2.0tdi 190cp quattro 2016 / a6 4f 2.7tdi quattro 2006
    eu am o masina aproape identica cu a ta cu exact acele amortizoare 4G9 513 035 F . La micile denivelari sunt dezastroase, simti absolut tot, parca nici n-as avea amortizoare. Pe o sosea care nu e perfecta aproape ca nu pot tine capul pe tetiera. Paradoxal la gropi mari, borduri, etc se comporta foarte bine, asa cum ar trebui sa se comporete un amortizor. Caut o solutie de cateva luni dar nu am gasit pe nimeni sa stie prea multe despre suspensia asta.. toti dau cu presupusu, experienta zero inclusiv la reprezentanta. refuz sa cred ca asta sunt cele mai moi amortizoare disponibile pt modelul meu.. Tu de ce le schimbi?
     

Distribuie pagina asta