1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la Audi A4 B5 - Marcaje culori arcuri - modificari suspensie - probleme

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de click, 12 Sep 2007.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stii ca toate modificarile + kit-ul de suspensie pe perne de aer te va duce undeva la 2000-2500€.
    Ce amortizoare Sachs ai avut ? Ce inseamna ca sunt varza acum ? Au curs, ai facut test de amortizoare ?
    Mult depinde si in ce conditii a fost masina folosita.
    In ziua de azi, pe mai mult de jumatate din piata pieselor auto gasesti piese contrafacute. Ti-am atasat poze cu Sachs Made in Turkey, si cum ar trebui sa arate un Sachs original, cu holograma.
    Eu am Sachs de 1 an, le-am comandat direct din Germania ce-i drept, dar nu am probleme cu ele, si fac 40-50mii km/an.
     
  2. dani3lll

    dani3lll Gold Member

    Înscris:
    24 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 2.0TDI 2008
    audi66

    chestia asta cu made in turcia, germania, romania si etc...nu este relevanta..
    sunt o gramada de produse facute in china si stantate/branduite in tarile precum germania sau franta...iar chestia ca alea de turcia sau de china nu sunt ok este alta vrajala...:))
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e relevanta pentru unii, cum se face ca unii pun Made in Turkey si ba au defecte de fabricatie, ba pica, ba incompatibilitati, si altii Made in Germany si merg mult si bine cu ele. :)
    Nu mai dau nume, dar tot pe un forum, cineva a luat 2 amorizoare Sachs Made in Turkey, unul din ele avea defect de fabricatie vizibil, neputand fi montat pe masina.
    Prefer sa evit decat sa ma doara capul sau sa platesc de 2 ori aceleasi piese dar la calitati diferite.
     
  4. dani3lll

    dani3lll Gold Member

    Înscris:
    24 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 2.0TDI 2008
    eu am bielete made in turcia pe masina, pe suspensia mea sport, si merg fara probleme cu ele, cu standa de vw/audi si codul OE polizate, cum fac cei de la vw/audi si uite ca nu am probleme..

    tu spui din ce auzi, eu iti spun din ceea ce vad si din ceea ce vand in fiecare zi...cu asta ma cam ocup.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu am zis ca este un fapt general, de fapt, tu ai generalizat. Nu e nevoie sa ma certi.
    Da, stiu ca si Lemforder se fabrica in Turcia.
    Problema nu sunt piesele X, Y care au fabrici in Turcia, problema sunt piesele CONTRAFACUTE.
     
  6. dani3lll

    dani3lll Gold Member

    Înscris:
    24 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 2.0TDI 2008
    audi66

    nu, nu te cert, nu ma intelege gresit dar NOI romanii prea avem impresia ca la noi totul este de o calitate slaba, ca totul este facut la norma pentru noi iar daca i se intampla unuia ceva, gata e nebunie, totul este contrafacut si totul este made in china, turcia si etc...

    de fapt noi vrem ieftin, asta e principala noastra problema (ieftin si bun), noi vrem sa le montam si gratis, fiindca la service autorizat R.A.R este scump si pe langa asta ne place sa ne si vaietam ca pica repede dar nu spunem ca avem niste drumuri de kkt si ca luam 100 de gropi in 200 de km...exista si exceptii, exista si defect de fabricatie, ca in orice domeniu, nu are cum sa fie totul perfect dar noi prea dramatizam...
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai asta e marea problema, din cauza ca romanul vrea marca buna si ieftina, aici au intrat in joc marcile bune contrafacute.
    Orice persoana ce schimba ceva la masina, ori sa o faca la reprezentanta, ori sa aibe 1-2 furnizori de incredere, ca altfel, in ziua de azi nu stii ce mai cumperi si pe ce vapor sunt facute si puse stante Lemforder, SKF, etc.
     
  8. rdspike

    rdspike 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2012
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B5 Berlina , 1.9TDI , 2001, motor AJM 155 Hp
    arcurile au fost cumparate de la o firma mare de piese auto din România cu factura si garantie am vorbit si se pot schimba in garantie fara problema, au fost verificate pe tester de suspensii dar nu mai conteaza. As vrea sa primesc ceva raspunsuri pentru urmatoarele doua tipuri de suspensii de la persoane care au deja montat unul din ele:
    1. Suspensie cu telescoape si perne de aer ( am primit orferta de 1500 de euro kit complet plus montaj, insa am auzit ca nu se poate circula cu ele in orice conditii adica daca e urat afara sau frig)
    2. recomandari pentru un kit suspensie complet nereglabil care sa imi coboare garda la sol cu pana in 4 centimetri si sa duca fara probleme mai mult se un an roti pe 18 ( in conditiile in care am grija foarte mare de masina si de locurile pe unde merg cu ea deci nu se pune problema asta )
     
  9. dani3lll

    dani3lll Gold Member

    Înscris:
    24 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 2.0TDI 2008
    rdspike

    1. la banii aia cumperi una facuta, cum sunt baietii de la bucuresti, nu una dedicata pentru masina ta. Deci se adapteaza...
    2. sub pretul acestui airride, cumperi fixa gen: h&r cupkit, bilstein b12, kituri fixe care sunt consacrate si cu care te vei duce mult si bine.
     
  10. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Salut colegi! As vrea vrea sa-mi spuneti o parere daca amortizoarele mele mai sunt capabile... (fara raspunsuri gen... dute la service sa le verifici, altfel nu va intrebam)
    Deci.. La amortizoarele pe fata cand apas de 3-4 ori, deja din a 2-a apasare incep sa scoata un fasait scurt (ceea ce cred eu ca e bine), iar dupa ce termin de apasat a 4-a oara masina ramane fixa fara sa mai faca balans in continuare. Curs nu e nici unul din cele doua. Eu zic ca sunt ok cele pe fatza tzinand cont ca e si motorul in calcul si garda la sol e buna cred eu. Ar mai fi vreo metoda de verificat?
    Acum la cele pe spate... cand apas de 3-4 ori, nu mai scot aceste amortizoare nici un fasait (precum scoteau cele pe fatza), iar dupa ce termin de apasat a 4-a oara, parca mai continua 1-2 sec balansul, cred. capacul de plastic la cel de pe stanga e lasat in jos, nu prezinta urme ca ar fi curs, celalalt e ok cu plasticul, la fel, nu prezinta urme de curs. Daca pun 3 persoane in spate circa 80-90 kg fiecare, amortizoarele nu mai au putere (garda la sol scade).
    La 100-120 km/h cu masina goala (mai tare nu am mers niciodata :) ) si daca bate vantul mai tare simt ca trebuie sa tzin bine de volan. Ce spuneti? Sa pun poze cu garda la sol?
     
  11. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Spatele tau se comporta normal, avand in vedere ca la B5 e punte fixa si arcul vine peste amortizor. Asa e ca atunci cand ai bagaje sau pe cineva in spate merge mai bine masina? Asta e din cauza ca garda pe spate scade si ai distributia maselor mai apropiata de 50- 50.
    Daca vrei sa simti o imbunataire nu ai treaba cu amortizoarele, ci cu arcurile
     
  12. dani3lll

    dani3lll Gold Member

    Înscris:
    24 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 2.0TDI 2008
    pana la urma iei in calcul, cati ani au amortizoarele, cati ani au arcurile de cand nu au fost schimbate ? sau au fost schimbate vreodata? cati km au fost facuti cu acestea?
     
  13. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Ok, multumesc Stefan! Face mult sfatul tau! Ma duceam la mecanicii.... nu spun mai departe (schimbam tot pana sa primesc sfatul tau) :)
    Cand am bagaje sau persoane in spate... ce sa spun... Cand merg pe un drum nou, (cum e cel pana la Suceava) e stas, perfect. Cand merg la bunici pe un drum oarecum bun sa zic, dar cu denivelari (nu gropi) si am vreo 80km/h masina face balans aparoape continu, de zici ca sunt cu barca :)
    Daniel... Eu masina o am din 2011 si am cumparat-o la 253 mii si ceva de km, nu imi amintesc exact, si acum are 294002 km si nu i-am schimbat arcurile. Zic ca la aspect se prezinta bine, in rest nu stiu.... Cand merg doar eu in masina cu sotia, cand mai dau peste denivelari se aude un scartait, nu stiu daca e de la arc sau de la flansa, sau poate amandoua, sau poate de la amortizoare... Un lucru e sigur cu scartaitul, se aude din spate :)
     
    Ultima editare: 29 Iun 2015
  14. dani3lll

    dani3lll Gold Member

    Înscris:
    24 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 2.0TDI 2008
    Pai, ai facut 40 de mii si nu ai schimbat nimic. Poate si cel care a avut-o inainte tot asa a mers sau poate masina e venita de "afara" acolo unde aia nu schimba amortizoare nici la 300 mii km, deci eu zic ca ii ajunge pentru Romania. Adica un amortizor daca nu e curs, nu inseamna ca si functioneaza, un arc daca nu e rupt nu inseamna ca e in mintile lui. Chestiile astea nici nu trebuie sa ti le spuna un mecanic, trebuie sa le cam stii singur, pana la urma iti pui viata singur in pericol.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Iun 2015
  15. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Multumesc Daniel! Nu am schimbat amortizoarele si arcurile! De asta m-am referit exclusiv in aceasta arie... Ma gandeam ca poate o mai duc anul acesta cu ele :)
    De schimbat la masina am schimbat de la discuri si placute, brate,pana la motorul refacut ca a ajuns ulei in antigel :)
    Doar arcurile si amortizoarele nu le-am schimbat :P
     
  16. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Ca sa dormi linistit mergi totusi la o statie ITP sa vezi in ce stare sunt amortizoarele.
    Eu le-am schimbat anul trecut si nu pot sa zic ca am sesizat mare diferenta, dar uzura era mare la cele originale, mai ales ca erau ruginite la exterior
    Asa cum a zis si Daniel sunt totusi elemente de siguranta si e bine sa le stii ca sunt in regula
     
  17. efilip 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2014
    Locație:
    tarnaveni
    Masina:
    a4, 1896, 2000
    suspensie a4b5

    am pe puntea spate la un a4b5 avant din 2000 arcuri cu 1 bulina verde si doua argintii
    imi poate spune cineva ce tip de arcuri sunt?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    efilip tabelul in format PDF (se regaseste in mai multe mesaje atasat) de la pagina 7, din acest topic, l-ai citit ?
     
  19. Xhizors 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5,1.9 TDI (AJM), 2000
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca nu te apuci sa folosesti masina pe post de remorcuta, o sa te tina destul. Arcurile H&R le poti folosi si cu amortizoare standard, nu este neaparat sa le pui sport.
    Da, gasesti si amortizoare sport reglabile separat. Daca nu vrei reglabile mergi pe Sachs, KYB, Bilstein.
     

Distribuie pagina asta