1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si Amortizoare - Modificare - Inlocuire Suspensie la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de GunX, 14 Dec 2012.

  1. Matetrucker 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2014
    Locație:
    Sarmasag
    Masina:
    A4 B8, 143CP, 2012
    Va salut domnilor,
    Am un B8 Avant si un B8 Limuzina ambele din 2011, 2.0 tdi, tractiune fata.
    Avantul are suspensii originale S-line, limuzina suspensii standard..doresc sa aflu daca suspensia de pe Avant potriveste pe limuzina? Cele pentru rotile din fata trebuie sa potriveasca sigur.. insa cele din spate???
     
  2. Hategan Alin - Raul 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2016
    Locație:
    Silagiu, Timis
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2012
    Detin un Audi A4 B8 8K (CJCA) facelift model 2012.
    Pe langa arcurile Eibach Sportline, ar mai fi necesar si alte accesorii gen absorbator de socuri sau ceva adaptari datorita lungimii mai scurte a acestora ?
    Mersi.
     
  3. bobby12e2007 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2018
    Locație:
    Berceni
    Masina:
    Audi A4 B8.5 quattro 2013 2.0 TDI 177cp CGLC
    Salut,

    Am citit topicul acesta si in alte cateva locuri dar nu sunt lamurit deoarece nu am unde sa testez.
    Am achizitionat de curand un a4 avant quattro 2.0 177 cp CGLC WAUZZZ8K8DA176282, si are suspensia sport 1BE si jante pe 16. Mi se pare ca e putin prea rigida pentru drumurile noastre si pentru ce imi trebuie mie avand si copil mic.
    Avand in vedere ca un amortizor pe spate e putin scurs, as vrea sa le schimb si ma gandeam sa inlocuiesc toata suspensia cu una 1BA. Acum intrebarile:
    1. Sa inlocuiesc setul complet, sau sa pun amortizoarele stoc si niste arcuri progresive?
    2. Suspensia stoc e atat de barcuta in comparatie cu asta sport? La viteza imi place cum sta lipita de sosea si asculta orice manevra. Chiar asa rau va pierde din stabilitate daca trec la suspensie stoc?
    3. Exista posibilitatea sa se simta gropile si denivelarile atat de tare doar pentru ca e posibil sa am un amortizor putin uzat(desi nu se simte ca si cum ar fi).
    4. Exista posibilitatea sa pun arcuri progresive pe amortizoarele existente si sa devina puti mai moale suspensia, astfel incat denivelarile mici sa nu se mai simta atat de tare?
    Nu am unde sa testez niste b8 cu suspensia standard, sport sau standard cu arcuri progresive.

    Mentiinez ca o sa trec si pe jante de 17 curand.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cel mai bine ar fi sa mergi cu un Audi care are suspensia 1BA. Vad ca stai in Berceni. Ma invart prin zona aia frecvent. Daca vrei si ai timp, saptamana viitoare te poti plimba cu masina mea, este un A4 B7 la care am suspensia 1BA, ca sa iti faci o idee. Ai pus multe intrebari care unele se contrazic. Pana nu incerci sa schimbi ceva nu vei afla concret, din pacate.
    La cate combinatii de "N" luate cate "K" pot rezulta din tot ce ai intrebat, este greu de dat un raspuns punctual. Va trebui sa cheltui si sa pierzi niste bani ca sa afli exact.
     
  5. bobby12e2007 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2018
    Locație:
    Berceni
    Masina:
    Audi A4 B8.5 quattro 2013 2.0 TDI 177cp CGLC
    Merci de raspuns si de oferta. Daca imi lasi un numar de contact in privat, si esti disponibil fara sa deranjez o sa te contactez.
    Stiu ca sunt indecis, dar doar pentru ca nu am termen de comparatie. Daca as gasi vreo 2 masini cu suspensii diferite sa dau o tura doua as putea sa imi fac o parere mai pertinenta.
    Cel mai probabil a4 chiar si cu suspensia standard imi e suficient ca si stabilitate mai ales ca vreau sa trec la jante de 245/45R17.
    Cred ca totusi intrebarile mele se rezuma la doua:
    Sa trec la suspensie standard completa, sau pt un plus de stabilitate sa am amortizoare stoc si arcuri progresive?
    Pentru cine a mers sau folosit ambele suspensii pe o scara de la 1 la 10 in care 1 e rigiditatea suspensiei stoc si 10 cea a suspensiei sport, suspensia cu amortizoare stoc si arcuri progresive cam unde se incadreaza?
     
  6. Daniel Moldovan

    Daniel Moldovan 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2017
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    A4 b8 2.0 177 cai quattro an 2014 cod motor-cglc
    Am facut eu exact ce vrei tu sa faci cu codurile luate de la colegul Nucu. Daca citesti mai in urma am luat tot pe original. Isi pierde din stabilitate adevarat dar nu foarte mult. Imediat cum am montat-o la prima impresie am fost foarte dezamagit dar s-a mai intarit dupa un timp pentru ca s-au mai amorsat amortizoarele
    Nu iti recomand Sachs sunt foarte moi. Mie mi-a venit cu Monroe pe fata si Sachs pe spate care sunts mai moi. Iti recomant Monroe sau Kkayaba si arcuri pe original. Sincer acum nu regret. S-a mai ridicat vreo 4 cm si e mai confortabila. Nu o sa regreti mai ales ca esti familist. O sa castigi stabilitate si din cauciucuri pe 17 " sau 18". Bafta
     
    Ultima editare: 13 Aug 2018
  7. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    Arcurile și amortizoarele de la 2.0 tfsi 2010 s-line pot înlocui piesele de pe mașina mea? 2.0tdi 2009 (suspensie sport) ?

    Ambele mașini sunt avant.

    Dacă nu cer prea mult.. . Ce aplicație /soft conține baza de date cu piese vag care sa ma poata ajuta sa verific compatibilitatea?
     
    Ultima editare: 16 Aug 2018
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posibil sa aibe alta clasa de greutate si masina ta sa arate ca o struzo-camila dupa inlocuire.
    ETKA se numeste.
     
  9. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Salutare, a inceput sa bata un telescop pe fata si sa scârțâie la viraje arcul. Se poate schimba doar telescopul defect sau trebe ambele? Si la arc mia zis un mecanic ca doar flansele se schimba ca is cu rulmenti. Miar trebui ceva coduri pentru CaGa. Multumesc anticipat
     
  10. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Se schimba in pereche.
     
  11. alexey1809 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 Avant 2011 2.0TDI CAGA
    Vreau si eu sa fac trecerea de la 1BE la 1BA la un Avant din 2011.
    Daca un coleg binevoitor ma poate ajuta cu codurile pentru arcuri + amortizoare, as fi recunoscator.
    Multumesc anticipat!

    WAUZZZ8K3BA082758
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ne ajuta VIN-ul tau, fa rost de un VIN al unei masini cu aceeasi motorizare si aceeasi caroserie ca a ta, dar cu suspensie 1BA.
     
  13. alexey1809 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 Avant 2011 2.0TDI CAGA
    Daca colegul Kosmyn nu se supara, o sa folosesc ca exemplu VIN-ul lui. Acelasi motor (CAGA) si caroserie, suspensie 1BA, dar din 2008.
    VIN: WAUZZZ8KX9A155554

    Merci.
     
    Kosmyn apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    8K0 413 031 CH - amortizoare fata Monroe
    8K0 411 105 DF - arcuri fata
    8K0 412 131 E - tampon protectie praf amortizor

    Pentru puntea spate imi da 2 variante :

    8K0 513 035 K - amortizor Sachs
    sau
    8K0 513 035 AJ - amortizor Monroe

    8K0 511 115 DG - arcuri spate
    8K0 512 131 - tampon protectie praf amortizor

    Flansele sunt aceleasi, manta de plastic care vine peste tamponul de protectie praf este aceeasi.
     
    lowlife apreciază asta.
  15. alexey1809 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 Avant 2011 2.0TDI CAGA
    Multumesc frumos.
    Ma duc la shopping :)
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    N-ai pentru ce, spor la treaba.
    Nu uita sa faci unghiul de directie dupa ce termini cu montarea noilor amortizoare/arcuri.
     
    lowlife apreciază asta.
  17. ionutkir

    ionutkir 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A4. B8. 2.0 TDI S-Line 2012 / Audi A7. 4G. 3.0 TDI S-Line 2016
    Salutare,
    Dețin un A4 B8 (CAGA) S-Line ce a avut inițial suspensie 1BV. Datorită faptului ca era prea joasa și aveam un telescop scurs pe spate am înlocuit suspensia 1BV cu cea confort 1BA (cu tot cu telescoape Sachs, arcuri, flanse). Problema e ca s-a înălțat cam rau, in jur de 4-5cm iar cu jantele de 18 imi pare cam ciudat acum. La reprezentanta mi-au zis ca așa e suspensia noua și se mai lasă, dar au trecut 7 luni și nimic.
    Acum întrebarea: dacă pun arcuri sport 1BE pe amortizoarele stock 1BA, voi avea probleme? Din ce știu 1BE e mai înaltă cu 2 cm fata de vechea mea suspensie 1BV.
    Sper ca nu v-am plictisit. Aștept păreri, sfaturi.
    Atașez și o poza făcută ieri (scuze eram la nunta) cu suspensia actuala si una cu cea sport de acum 7 luni.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    1BE este mai inalta cu 10 mm fata de 1BV. mai departe faci tu calcule.

    De ce nu citesti ce s-a scris de catre mine si alti colegi prin acest topic si pe acest forum despre suspensii ?

    1BA = confort

    1BE = sport = - 20 mm fata de 1BA

    1BV = S-line = - 30 mm fata de 1BA
     
  19. ionutkir

    ionutkir 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A4. B8. 2.0 TDI S-Line 2012 / Audi A7. 4G. 3.0 TDI S-Line 2016
    Mulțumesc de răspuns. Asta știam de când am făcut trecerea la suspensia confort. Dar vreau sa știu dacă pot sa pun arcuri sport 1BE pe amortizoarele actuale 1BA fără sa le afecteze. Apropo, ti se pare prea ridicată, sau e doar părerea mea ?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu imi dau seama. Pozele cu suspensia se fac din lateral cum ai facut poza cu suspensia originala.
    Asta nu stiu pentru ca nu am facut asta si pe mine nu ma interseaza suspensia sport pe masina pe care o am. Eu sunt mai old school si nu suport, pe o limuzina, suspensia sport. In opinia mea suspensia sport trebuie montata si trebuie sa existe pe o masina sport nu pe una de 2 tone (aproximativ).
    Dar asta implica alte discutii care nu isi au rostul aici. Bafta.
     

Distribuie pagina asta