1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si Amortizoare - Modificare - Inlocuire Suspensie la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de GunX, 14 Dec 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  2. Danieltino

    Danieltino 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4,2.0 TDI,2015 190psi
    Am fost la un mecanic ce detine un Audi A4 Avant si mi-a zis ca el si-a ridicat masina aproximativ 3 cm in urmatorul fel: pe spate se pun niste flanse sub arcuri iar pe fata se ridica amortizorul mai sus in suportul sau si se strange apoi surubul. M-ar tenta si pe mine, fiind varianta ieftina. Am suspensie 1BE si nu ma deranjeaza rigiditatea ci doar garda la sol. 3 cm fac diferenta la borduri sau denivelari si nu cred ca ar schimba considerabil aspectul. Ce parere aveti ?
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pune o suspensie standard si gata, nu face schimbari de-astea pe genunchi in ce priveste elementele "vitale" ale masinii.
    Ai o masina din 2015 nu o roaba sa te joci cu surubele.
     
  4. Andrei9

    Andrei9 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 Sedan 2.0 TDI CAGA 105KW
    Arcurile sport 1BE de pe Avant se pot pune si pe sedan ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, au alta clasa de greutate.
     
    Andrei9 apreciază asta.
  6. Andrei9

    Andrei9 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 Sedan 2.0 TDI CAGA 105KW
    Multumesc.
     
  7. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Dintre colegii care ati inlocuit amortizoarele spate: ati intampinat dificultati la desfacerea surubului de jos de la amortizor ? Intreb fiindca la service-ul unde merg de obicei, au zis ca nu se baga fiindca nu se desface surubul, ca se rupe si se chinuie o zi sa il extraga. Ceva pareri ?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este foarte adevarat ce ti-au spus. Exista acel risc. Cu rabdare se rezova dar va trebui sa platesti o manopera mai mare in caz ca intervin probleme si trebuie desfacute si inlocuite si alte piese.
     
    DeViAnS apreciază asta.
  9. Marioandra43 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2018
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi A4B8
    Salut,
    Imi cer scuze că deranjez, de obicei citesc tot pe aici si nu intreb nimic dar acum chiar vreau o lamurire si eu.
    Am pus amortizoarele din poza asta, Bilștein sunt, pe un A4 B8 qattro 2010 Avant. Le-am masurat cu cele vechi nu exista nicio diferență. Problema este că de cateva luni, mașina este stabilă in curbe, dar foarte rigidă, imi rupe dintii din gură, nu am urmarit coduri de pe ele sau altceva, pur si simplu, le-am văzut si le-am schimbat asta pentru că mecanicul meu, mi-a spus ca sunt duse ale mele, când apasă pe ele, nu se mai ridica singure, deși eu nu cred că au fost duse. Unde am greșit si ce pot face ?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa pui amortizoarele potrivite, conform seriei de sasiu.
     
  11. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Nu ai gresit cu nimic, cred ca tot pe alea le am si eu schimbate acum cca 1an si ceva, da este destul de rigida dar in curbe te faci nevazut usor :) Sunt b6? Parerea mea lasa-le pana se scurg si le schimbi ulterior cu Sachs care sunt mai moi dar si masina va fi mai barcuta prin curbe. Ce ai acum sunt o tenta infima de sport, cele sport cu adevarat sunt si mai rigide, simti orice firicel de pe drum. Priveste partea buna, macar acum stii ca nu te vei impaca bine cu amortizoarele sport.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru Bilstein mai moi, poate sa puna B4.
     
  13. Marioandra43 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2018
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi A4B8
    Multumesc frumos pentru raspunsuri. Azi le schimb, nu le suport, simt orice.

    Sincer, nu am stiut că si amortizoarele sunt pe codur. Am învățat de aici multe, tot citind de vreun an de zile. Eu le-am cumpărat după dimensiuni, măsurate, bucuros când le-am văzut așa tari, habar nu aveam că o să-mi rupă tampoane motor, etc. Nu am nevoie de așa ceva, am familie și-mi place comfortul. Intr-adevăr, pe curbe nu reduci nu pui frână, dar nu vreau să strice tot, doar de dragul că stă bine pe viraje.
     
  14. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Dar nu o sa-ti rupa tampoane motor, si nimic altceva, va fi doar partea de discomfort.
     
  15. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Este recomandat sau nu sa pun marci diferite de arcuri pe punti? Ma refer la marca x de arcuri pe puntea fata si marca y de arcuri pe puntea spate (presupunand ca codurile arcurilor sunt cele corecte);
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce ai face treaba asta ?
     
  17. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    in eventualitatea in care as vrea sa le comand online mai repede, nu am gasit pe stoc acelasi producator pentru puntea fata si cea spate.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vad ca vrei sa treci la suspensie sport.

    Pastreaza amortizoarele actuale (sau daca sunt curse, cumperi altele) si pune un set de arcuri Eibach ProKit. Problema rezolvata.
     
  19. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    E diferenta intre arcurile 1BE si arcurile Prokit? Pe mine m-ar interesa sa cobor cu circa 20mm. Din ce citesc pe forum, Eibach coboara cu mai mult de atat.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Coboara undeva la 30 mm.
     

Distribuie pagina asta