1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si Amortizoare - Modificare - Inlocuire Suspensie la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de GunX, 14 Dec 2012.

  1. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Salutare.
    Trebuie sa aleg intre:
    - gasirea unei solutii sa ridic masina (A4 B8 suspensie sport 1BE) la macar 16-18cm (adica cam la nivel de A4 Allroad)
    - vand masina
    Ce recomandati? Pot sa pun arcuri si amortizoare de A4 Allroad pe A4 Avant normal?
     
  2. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Wow. Dar de ce? Uneori au găsit diferite soluții "românești" dar renunți total la dinamica și îți trebuie atenție maximă pe viraje.
     
  3. Crystyano YSX

    Crystyano YSX 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2016
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    A4 2.0 2010
    Salutare! Revin cu o intrebare pusa in luna decembrie.
    La un A4 B8 cu supensia 1BE am unghiuri de cădere negative de aproximativ 1.5° fiecare pe fața, am schimbat arcuri si amortizoare, bucsele sunt ok dar problema persista...ceva păreri va rog.
     
  4. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Mergi la un service cu echipament adecvat pentru reglarea geometriei. Eu cand am verificat geometria la B8 am fost la un service care a stiut sa ma intrebe daca are suspensie 1BE (unghiurile difera fata de 1BA si 1BV) si imi aduc aminte ca unghiul de cadere nu era 0.

    Ca idee, la S4 ( suspensie 1BD ) si S-Line ( suspensie 1BV ), unghiul de cadere pe fata trebuie sa fie intre -1.5 si -0.7 grade.
     
    Ultima editare: 25 Apr 2019
    Crystyano YSX și MDU apreciază asta.
  5. Daniel Moldovan

    Daniel Moldovan 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2017
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    A4 b8 2.0 177 cai quattro an 2014 cod motor-cglc
    Buna seara,
    Am o nelamurire: vreau sa comand 2 amortizoare Monroe pentru puntea spate si in descriere spune ca sunt compatibile si cu codul suspensie 1BA si cu cea 1BE. Este posibil ? Eu avand codul 1BA in cel mai rau caz daca sunt pentru sport amortizoarele afecteaza cu ceva eu avand arcuri normale pe masina ? Multumesc
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai in imagine codul pentru amortizorul 1BA pentru masina ta.
    Dupa cum vezi, codul pentru 1BE e doar cu E la terminatie.
     
    Daniel Moldovan apreciază asta.
  7. Daniel Moldovan

    Daniel Moldovan 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2017
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    A4 b8 2.0 177 cai quattro an 2014 cod motor-cglc
    Scuză-mă scria ca e compatibil cu codul 1BV si 1BA. Merge pe 1BA ?
    Si intreb din curiozitate ce se poate intampla daca pui un telescop sport pe un arc normal ?

    [​IMG]
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asa se vede in TecDoc ca e compatibil pentru codul original care potriveste la tine.
     
    Daniel Moldovan apreciază asta.
  9. Daniel Moldovan

    Daniel Moldovan 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2017
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    A4 b8 2.0 177 cai quattro an 2014 cod motor-cglc
    Mulțumesc mult, foarte profesionist

    Trimis de pe al meu SM-N960F folosind Tapatalk
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pai ce crezi ca aici suntem pe mizeria de feisbuc ?
     
    lowlife, Crystyano YSX și Daniel Moldovan apreciază asta.
  11. Daniel Moldovan

    Daniel Moldovan 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2017
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    A4 b8 2.0 177 cai quattro an 2014 cod motor-cglc
    Le schimb pentru ca daca mai stii tot tu mi-ai dat codurile sa trec de la 1BE la 1BA. Pe fata a venit cu telescoape Monroe si pe spate cu Sachs care sunt foarte moi exagerat chiar. Cand au venit le puteam împinge inauntru cu degetul mic iar pe fata e ok sunt foarte stabile dar pe spate face un balans incredibil. Ma gandesc sa nu fie si arcurile prea moi, parca sta unpic cu vreo 0.5 cm mai lasata de spate.

    8K0511115DG codul arcului pe spate cred ca nu este de vina el. Incerc cu amortizoarele astea sa fie ca si pe fata, Sachs nu mai e ce a fost.
    Multumesc inca o data si sunt bucuros ca am unde intreba chestii pe care nici reprezentanta nu le stie. Felicitari pentru profesionalismul de care dati dovadă!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De Sachs Super Touring vad tot mai multa lume ce se plange.
    Multi merg pe Bilstein, Monroe sau KYB (Kayaba).
     
    Daniel Moldovan apreciază asta.
  13. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Salut!

    Vin si eu cu o problema cu un Audi A4 B8 2011 multitronic 2.0 TDI

    Masina nu ruleaza drept, trebuie sa tin volanul 1-2 grade spre stanga ca masina sa mearga drept.. daca dau drumul la volan o ia usor spre dreapta.

    Am fost la 2 service-uri. La primul a verificat tot ce tine de brate, suspensie, planetare, toate erau okay, nimic rupt, verificat unghi de fuga care este okay.

    Nelamurit am fost si la al doilea service. Mecanicul de acolo a observat ca masina sta inclinata putin spre dreapta cu +\- 0.5cm, masurat cu ruleta, numai tin minte exact daca era cu plus sau minus, a urcat masina pe rampa, verificat iarasi tot ce s a verificat si la celalalt service si in final mi a spus ca arcurile sunt de vina pt ca masina sta inclinata cu 0.5cm intr o parte si ca de asta trebuie sa tin putin spre stanga sa mearga drept.. mi a sugerat sa schimb arcurile, ca ultima solutie.

    Am anvelope noi, dot 2019 luate de Paste, s a facut presiunea de nu stiu cate ori.

    As dori parerea voastra, poate diferenta de 0,5cm intre stanga si dreapta sa influenteze directia masinii? Arcurile sunt de vina pentru aceasta diferenta? Nu vreau sa dau aiurea bani pt niste arcuri pt ca ale mele nu sunt rupte/fisurate.

    Ce altceva mai sugerati sa fac? Orice sfat e binevenit. E o problema care ma macina, va rog nu stergeti mesajul.

    Problema era si inainte sa pun anvelope noi, deci nu este proasta montare a acestora..
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Incapabili.

    In partea superioara, arcurile se fixeaza pe flansa amortizorului.
    In partea inferioara, ai alte flanse de cauciuc pe suportul amortizorului.
    Acestea se taseaza cu timpul dupa forma spirei arcului (vezi pozele), poate una mai mult ca alta.
    Flansele noi nu au acele urme.
    Inlocuieste-le pe toate 4.
     
  15. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Si asta e cauza posibila pt care trebuie sa tin putin stanga sa mearga drept masina?
     
    Ultima editare: 3 Iun 2019
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu daca asta este cauza, dar este o posibilitate.
    Poti face de 100 de ori unghiul de directie, daca ai probleme la cele mentionate anterior va trage stanga/dreapta, dupa caz.

    E clar ca odata ce masina este mai lasata pe partea dreapta, va trebui sa tii contra in stanga ca masina sa mearga drept.
     
  17. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    La reprezentanta 450 lei doar sa se uite la ea.. ceau, i am inchis telefonul in fata.. pret nesimtit de mare.
     
  18. Ciprian Apopei

    Ciprian Apopei 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Avant, CJCB, 2013
    Gratis nu repara nimeni [emoji2]
     
  19. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Nu e vorba de reparat, mi a cerut 450 sa se uite doar .. presupun ca +500 euro sa o repare chiar si pt ceva banal.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca 100€ ti se pare exagerat pentru o constatare asupra trenului de rulare si suspensiei facuta de reprezentanta, ai cam gresit marca.

    Reprezentanta, fata de alti mecanici, daca vede o bucsa a unui brat crapata iti scrie negru pe alb ca recomanda inlocuirea (in caz contrar e posibil sa nu iasa geometria in parametri).
    Un mecanic de cartier, unde platesti 50-100 lei pe constatare iti va spune “las-o asa ca mai merge”.
     
    dreiutz apreciază asta.

Distribuie pagina asta