1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si Amortizoare - Modificare - Inlocuire Suspensie la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de GunX, 14 Dec 2012.

  1. derchrist

    derchrist 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi a4, 2012 tdi 143 hp
    Ma intereseaza o marca de amortizoare , pentru suspensie sport , la un a4 b8 2013 , nu stiu la care sa ma decid . Multumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bilstein.
     
  3. derchrist

    derchrist 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi a4, 2012 tdi 143 hp
    Multumesc
     
  4. gratzy7

    gratzy7 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2012
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 Tdi Sline
    Va salut. Ma puteti ajuta cu un cod de amortizor pt suspensie normala deoarece as vrea sa trec de la suspensie sport la suspensie normala. Ms.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La ce masina ? Vad ca ai A3 in semnatura.
     
  6. gratzy7

    gratzy7 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2012
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 Tdi Sline
    La un A4 B8 din 2010 berlina. Momentan masina are suspensie sport 1BE din fabrica, dar este foarte rigida si are garda la sol destul de joasa si as vrea sa trec la o suspensie normala, de aceea as avea nevoie de un cod de amortizor.
    Ms.
     
  7. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    din cate stiu eu ai nevoie si de arcuri mai lungi
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @gratzy7 Degeaba schimbi amortizoarele, cum a zis si sandumbogdan, trebuie schimbat tot kit-ul arcuri + amortizoare
    Da-mi codul motor si o sa iti dau eu codul arcurilor si amortizoarelor standard..
     
  9. gratzy7

    gratzy7 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2012
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 Tdi Sline
    Codul la motor este CAGB. Am in plan sa schimb si arcurile. Ms
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    ETKA imi da foarte multe variante, si fara un fisier txt de la un B8 la fel ca al tau care a venit cu suspensie standard din fabrica e greu sa diferentiezi ce arcuri si amortizoare iti trebuie.

    Tu acum ai suspensia 1BE (sport), cea normala/comfort are cod 1BA.
     
  11. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    am vazut pe ebay niste seturi de arcuri si amortizoare de tipul coilover pe la 250-300$ care ofera reglaj mecanic pe inaltime
    eu as vrea ceva sa pot sa ridic masina la nivelul standard pe timpul iernii si pe timpul verii sa o las la nivelul suspensiei sport de care sunt extrem de multumit mai putin de faptul ca e putin cam joasa
    ce parere aveti?
    un exemplu:
    http://www.ebay.com/itm/FK-AK-Stree...776740?hash=item2104763624:g:Eb8AAOSwEetV8Zed
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Evita prostiile astea, numai un set bun de amortizoare costa aprox. 300€.
     
  13. ovidiu.crc

    ovidiu.crc 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi 170cp CAHA
    Am avut suspensie sport reglabila pe vechea masina si iti zic ca era foarte tare, simteai tot de pe drum. Plus ca asa am luat si eu sa o reglez dar cum am montat-o asa a ramas. Trebuie ridicata pe cric si reglata pe fiecare roata.
     
  14. dragosalex

    dragosalex 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 (S-Line ) - 2.0 TDI
    Salut,

    Are cineva un test de suspensie la activ? Daca da, care au fost parametrii de greutate stanga-dreapta fata si stanga-dreapta spate?
    Am facut recent un test de suspensie si am o greutate ceva mai mare pe partea dreapta fata (partea opusa soferului). Mentionez ca testul s-a facut cu un om pe locul soferului.

    Mersi anticipat
     
  15. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Eu la un test de amortizoare am primit urmatoarele greutati, tot cu sofer la volan si rezervor 1/2 :
    stanga fata 504 kg
    dreapta fata 454 kg
    stanga spate 389 kg
    dreapta spate 392 kg
    TOTAL : 1739 kg
     
    adrian.rogl apreciază asta.
  16. dragosalex

    dragosalex 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 (S-Line ) - 2.0 TDI
    Am inteles. Deci ar fi diferenta de 50kg pe fata si 3 pe spate.
    Cand spui stanga gata te referi la partea cu soferul, da?

    Eu am asa cu rezervorul era 3/4 plin.:
    stanga fata 390 kg
    dreapta fata 488 kg
    stanga spate 360 kg
    dreapta spate 368 kg

    Cat despre amortizoare mi-a iesit asa:
    stanga fata 98%
    dreapta fata 78%
    stanga spate 85%
    dreapta spate 81%

    Cred ca o sa incerc si prin alte parti sa confrunt rezultatele. Aveti vreun loc recomandat?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dragos nu exista decat stanga fata la masina si atat.:) Nu stanga fata in oglinda intoarsa la 90 grade. :) Logic ca stanga fata a masinii este intotdeauna partea soferului asa cum partea dreapta a masinii este partea pasagerului. O zi buna
     
  18. csongi01 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8/8k
    Cat te-a costat toata afacerea asta, daca pot sa intreb? Am si eu un amortizor curs pe un B8.5 Avant, si ma gandesc serios la varianta asta... decat sa dau 1500 ron pe un kit stock, ca sa am barca in continuare.
    Presupun ca ai apucat sa le testezi si iarna, cum se prezinta?... sunt o investitie buna? Multam!
     
  19. stefanari 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2014
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 201 hp, Stage1, 2011, Bilstein B12, S4 Front & Rear Sway Bar, 20 mm spacers
    csongi01 Depinde de ce iti doresti, eu am stiut clar ca nu vreau o suspensie tip barca, confort. Sunt foarte multumit, cred ca este la fel ca orice suspensie sport buna. Acum am si roti 245/40/18 de vreo 3 saptamani. Nu este un kit ifetin dar nici scump, avand in vedere ca ai totusi un Audi. Preturile sunt la ei pe site, kitul contine arcuri Eibach Prokit si Amortizoare Bilstein. Eu am schimbat si bara stabilizatoare cu una de s4. Acum este o masina sigura pe care o poti alerga spre Poiana, mandru de ea. :) Eu sunt atent la parcare, nu ating prea des borduri, dar este destul de joasa. Recomand oricui doreste sa faca modificarea asta, nu o sa va para rau.
     
    csongi01 apreciază asta.
  20. csongi01 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8/8k
    @ stefanari - Roti ca ale tale vreau sa imi pun si eu. Am discutat cu un service, cam 4000 ma costa setul Eibach - Bilstein B12 Sportline + montare. Si inca 1500 de lei barile stabilizatoare Eibach cu montaj cu tot. Sunt niste banuti, dar cum zici si tu, merita investitia.
     

Distribuie pagina asta