1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si Amortizoare - Modificare - Inlocuire Suspensie la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de GunX, 14 Dec 2012.

  1. stefanari 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2014
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 201 hp, Stage1, 2011, Bilstein B12, S4 Front & Rear Sway Bar, 20 mm spacers
    stefanari Nu-ti sugerez sport line. Sunt cele rosii foarte dure. Deja amortizoarele sunt destul de dure, cred ca prokit sunt de ajuns pentru un condus sportiv a unei masini utilizate zilnic. Bara stabilizatoare fata nu este nevoie sa o schimbi, daca studiezi putin o sa vezi ca S4, nu stiu daca si RS4 au grosimile barelor frontale identice cu ale noastre pe B8 standard. Cauta pe forumurile din DE sau USA, gasesti toate detaliile si explicatiile, pana si calculele facute cu subvirarea si supravirarea, etc. Oamenii pe acolo fac, nu dau din gura ca zdrangane masina si toate bazaconiile scrise pe aici. Il poti intreba alte detalii si pe colegul rotitza de aici de pe forum, omu stie si ultima piulita a masinii care o are. Bafta.
     
    csongi01 apreciază asta.
  2. cosmin_sm

    cosmin_sm 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2014
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 TFSI 2013
    Puteti sa-mi spuneti un cod de la arcul stanga spate ? masina are suspensie S-line. Seria de sasiu este: WAUBFAFL2FN018751. Multumesc pentru raspuns.
     
  3. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Salut Cosmin ai codul arcului in poza de mai jos si costa in jur de 100,00buc. Bafta.

     
  4. Petcut Adrian

    Petcut Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4-B8 2.7 tdi
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai amortizoarele bune, de ce nu te limitezi la un set de arcuri Eibach, iesi mult mai ieftin.
    Nici cea completa Eibach Sport Street S nu e rea, coilover reglabila.
     
    Flo1980 apreciază asta.
  6. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5 2015, 2.0 TDI 190CP S-tronic
    Am si eu o intrebare mi-am luat suspensia sport dar am o problema cu culorile de la arcuri si anume acurile de me masina mea acum au urmatoarele coduri :
    OJG-Weight category front axle weight range 7 si cele de pe spate 0YF- Weight range 6 installation control only, no requirement forecast ,
    Cele noi primite au urmatarele coduri
    Front- PR-0JE - Weight category front axle weight range 5 si pe spate 0YH- Weight range 8 installation control only, no requirement forecast.
    Nu ar trebui ca arcurile chiar daca sunt de suspensie sport sa fie aceleasi ?
    Nu ma refer la codul piesei in sine ci doar a codurilor mai sus specificate.
     
  7. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Salut, am o intrebare legata de suspensia la audi a4 b8 cu pachet sport. Am impresia ca masina mea care are pachet sport are suspensia mai joasa decat alte A4 B8 similare pe care le-am vazut pe strada si ma intreb daca e chiar asa sau doar mi se pare?
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Suspensia sport este mai joasa cu 2 cm fata de standard / confort, cea de S-line este mai joasa cu 3 cm iar cea de S 4 este mai joasa cu 3 cm fata de standard / confort
     
  9. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Merci pentru raspuns!
     
  10. Vasile Ionut Laurentiu

    Vasile Ionut Laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A4 quattro, 2.0 disel 177Cp, 2013
    Salut, am un a4 quattro sedan 2013, s-line, din ce am inteles la achizitie, cu suspensii sport si jante pe 19. Mi se par foarte rigide si foarte joasa masina. Am ADS din fabrica. Intrebarea mea este: pot pune suspensii adaptive/reglabile (1BL)? Mai trebuie facute ceva modificari la soft sau vreo componenta electronica? Iar aceste suspensii sunt mai ok decat cele standard? Multumesc.
     
  11. andrey_alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a4 2010 CAGB
    Salut. Anul trecut am schimbat amortizoarele pe spate cu unele reflex monroe pe gaz, masina avand suspensia sport 1BE, problema e ca la anumite denivelari mai ales cand merg incet se aude o bataie deranjanta. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa merg cu ele asa pana se vor duce ele sau sa le schimb curand? Si ce marca ma sfatuiti sa iau? Multumesc
     
  12. snipe 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 Sportback 3.0 TFSI CREC 2015
    @Vasile Ionut Laurentiu, ADS la tine, din fabrica nu a venit si cu suspensie adaptiva? In general cam asa e, desi nu cred ca e obligatoriu. Un retrofit la suspensie adaptiva in afara de amortizoare si arcuri implica si un controler, fire trase de la amortizoare si codare pe masina, asta la modul simplu, mai multe crec ca iti pot spune cei care se ocupa de retrofituri, in aria de servicii. Sunt colegi de forum care au trecut la asa ceva. Mai greu de gasit piesele intr-o stare buna, allegro.pl cred ca e sursa ok, desi mai greu cu limba si grija de la cine cumperi. De noi piesele sunt cam scumpe, cam 500 euro un amortizor.
     
  13. Vasile Ionut Laurentiu

    Vasile Ionut Laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A4 quattro, 2.0 disel 177Cp, 2013
    Ok. Merci. Astept vin decoder sa vad ce ar trebui sa am pe masina. In schimb in ADS nu imi afiseaza si suspensia.
     
  14. Vasile Ionut Laurentiu

    Vasile Ionut Laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A4 quattro, 2.0 disel 177Cp, 2013
    Am primit si vin decoder-ul si am pe masina 1bv. O sa vad cu ce le schimb.
     
  15. Vasile Ionut Laurentiu

    Vasile Ionut Laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A4 quattro, 2.0 disel 177Cp, 2013
    Salut, m-am hotarat sa schimb suspensia de la masina din S-Line in Stock. Am cateva intrebari inainte de face fizic operatia asa ca orice sfat este binevenit.
    1. In afara de arcuri si amortizoare mai este nevoie de ceva?
    2. Pe noua suspensie voi castiga ceva inaltime/confort in masina? Am intrebat la un service si mi-au spus ca nu imi garanteaza...
    3. Acum am jante pe 19 (255/35) de vara, ma ajuta cu ceva daca dupa modificare trec pe jante de 18 (245/40) sau sa raman la cele de 19?

    Noua suspensie nu este OEM ci este de la KYB.

    Multumesc.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Arcuri si amortizoare. Din cate stiu flansele sunt aceleasi.
    Vei pierde din stabilitate si aspectul visual dat de o suspensie S-Line dar vei castiga confortul unei suspensii stock.
    Cu o suspensie stock si jante pe 19 masina va arata ... a strutzocamila, si tot va fi destul de rigida din cauza drumurilor patriei.
    Eu iti recomand niste jante pe 17" odata cu suspensia stock, arata si ok si nici nu faci mare compromis la confort.
     
  17. Tommy Riordan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2016
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI Quattro B8, 2009
    salut
    Sunt la primul mesaj pe acest forum.
    Tocmai mi-am achizitionat masina mult visata, un a4 b8 quattro, tdi, motor de 170 de cai, la mana a 2a de dincolo. Am dorit quattro neaparat, masina fiind folosita pentru toate escapadele posibile de weekend in natura, si la schi iarna, plus ca de mic copil tin minte reclamele la "magica" tractiune integrala. Am insa o problema neasteptata: masina are pachet s line si e foarte joasa, astfel ca atat iarna la partii, cat si in rest in natura, nu ajung prea departe deoarece agata jos. Tractiunea ar putea, garda la sol nu ma lasa insa sa ies de pe drum. Ori eu tocmai de aceea am luat-o. Oare as putea sa ii pun suspensie de Q5 sau de a4 allroad? Stiu de unii care au pus la subaru impreza suspensie de forrester ca sa o ridice si a fost ok. S-ar putea oare face acelasi lucru si la a4? Zic q5 sau allroad deoarece impart aceeasi platforma. Astept parerile voastre, multumesc.
     
  18. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    O suspensie standard ar fi suficienta pentru ce ai nevoie, se mai ridica cu 3cm. Mai sus nu prea ai cum.
     
  19. Vasile Ionut Laurentiu

    Vasile Ionut Laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A4 quattro, 2.0 disel 177Cp, 2013
    Confirm ca o suspensie standard este destul de ridicata. Acum 2 zile am schimbat suspensia de s-line cu cea stock. Pentru ce ai fi vrut tu un allroad era cea mai buna alegere.
     
  20. Tommy Riordan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2016
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI Quattro B8, 2009
    Sunt perfect de acord. Allroad era ideal. Ma uit de cel putin 2 ani dupa allroad-uri (a4- din motive de impozitare), compar oferte, am tot asteptat sa mai stang si sa se mai ieftineasca, dar diferenta intre un a4 quattro si un a4 allroad era de vreo 2000 de euro pe care nu mi i-am putut permite. Si Q5 era peste buget, si parca nici nu ma atrage asa mult ca forma. Asa ca am mers pe a4 quattro asta, avea cel mai bun raport pret/ dotari/ km si am zis ca vad ce fac mai incolo. Nu m-am gandit ca e char asa jos, in Germania parca nu se simtea.
     

Distribuie pagina asta