1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si Amortizoare - Modificare - Inlocuire Suspensie la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de GunX, 14 Dec 2012.

  1. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Salutare tuturor. Merg arcurile de S-Line sau altceva ce e mai jos pe amortizoare 1BA? Ar fi mai "safe" arcurile de 1BE?
     
  2. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Salut

    Eu nu te sfatuiesc sa combini cu nimic amortizoarele standard. Recomand achizitia arcuri/amortizoare 1BE adica sport. Cele S-line (cod 1BV) personal mie mi s-au parut prea rigide (comparand cu vechiul A4 B8 al lui K U L)

    Spor
     
  3. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    După ce am citit topicul cap coada, am ajuns la răspunsul care îl căutăm tocmai la sfârșit și anume în postarea lui @nucugheri . Aceeași suspensie 1BE o am și eu și trebuie sa schimb amortizoarele spate. Am căutat după codul de mai sus dar am găsit mai multe opțiuni..... Sachs ar fi cele mai potrivite ? Cu ele vine masina din fabrica, văd ca se recomanda mult Sachs pe aici ? Asa ar mai fi Bilstein, Alko, Kyb...... nu știu ce sa aleg....oricum mulțumim frumos Nucugheri pentru răspuns.
     
  4. vasi84 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2011
    Salut,
    Îmi poți spune te rog codurile de piesa pentru arcuri și amortizoare fata pentru 1BA și care este distanța de la aripa la roata acum cu sunspensia standard?
     
  5. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    @vasi84
    salut.
    aceasta e lista completa de piese care le-au folosit la schimbarea suspensiei 1be -> 1ba

    NR CRT , COD , DENUMIRE , CANT , UM
    1 , N 10106402 , PIULITA , 2 , BUC
    2 , 8K0411105DD , ARC SUSPENSIE , 2 , BUC
    3 , 8K0413031CG , AMORTIZOR GAZ , 2 , BUC
    4 , N 10106402 , PIULITA , 2 , BUC
    5 , N 10421304 , SURUB , 2 , BUC
    6 , 8K0513035K , AMORTIZOR GAZ , 2 , BUC
    7 , 8K0511115DD , ARC SUSPENSIE , 2 , BUC
    8 , N 10500802 , SURUB , 2 , BUC
    9 , N 10286110 , PIULITA , 2 , BUC
    10 , N 91066101 , SURUB , 4 , BUC

    distanta o sa o postez in curand, nu am acces la masina azi.
     
  6. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    distanta aripa->roata
    fata ~ 6.5 cm
    spate ~ 6 cm.

    in cazul meu, dupa ce am pus suspensia 1ba, masina a fost mai ridicata de bot, deci presupun ca daca era din fabrica cu 1ba, dist era egala ~ 6 cm fata&spate.
    dist-aripa-roata-1ba.jpg
     
  7. Silviu Smeu

    Silviu Smeu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    United Kingdom
    Masina:
    Audi A4 B8 2008
    Salutare, sper sa nu mai fi postat nimeni acest topic, insa daca da, cer scuze adminilor si ii rog sa ma directioneze spre subiect.
    Ieri la semafor, mare bubuitura simt in spatele masini. Ma uit si nu fusesem atins de nimeni asa ca nu imi puteam imagina ce s-a intamplat. Continui deplasarea, nu simt nimic in neregula cu masina, se comporta normal, cand sa intru in curtea interioara a complexului unde locuiesc, simt o oarecare trancaneala, un zgomot ciudat, ce se petrecea odata cu schimbarea greutatii de pe roata pe alta, tipic virajelor din scurt. Parchez, ma dau jos si nu vad nimic in neregula; abia apoi sa observ ca partea dreapta spate lasata din suspensie insa fara ca aripa sa atinga roata.
    Banuiala mea ce urmeaza a fi confirmata/infirmata azi e ca bubuiala aceea ar fi fost un arc care a plesnit sub presiune.
    Intrebare: S-a mai confruntat cineva cu vreun episod similar?
    Sfaturi, sugestii, pareri, toate sunt bine venite.
    Multumesc colegi.
     
  8. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Salut, ce parere aveti de amortizoarele KYB, daca a montat cineva imi poate spune sunt mai moi/tari fata de Sachs/Bilstein?
     
    Ultima editare: 13 Sep 2017
  9. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Am nevoie de o parere de la voi
    Am acum pe masina amortizoare sachs oem cu codul 8T0513035M ,1BE.Daca pun tot sachs cu codul 313366 sunt acelasi produs?
    Ma intereseaza doar amortizoarele de pe spate.
     
    Ultima editare: 15 Sep 2017
  10. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Codul necesar pentru amortizoare spate cu suspensie 1BE este 8T0513035M. Le-am schimbat și eu recent dar la denivelări mici se aude o ușoară bătaie la roti....răsfoind topicul nu am găsit decât un răspuns la alt coleg cu multe pagini în urma în care la o problema asemănătoare i s-a spus ca ar fi amortizoarele sau flansele. Cum amortizoarele s-au schimbat sa înțeleg ca problema ar fi de la flanșe ? De obicei când schimbi amortizorul, schimbi și flansa ? La modelul acesta cu braț multi link am inteles ca se uzează extrem de greu.
     
  11. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Pe spate nu prea se schimba flansele ca sunt mai mult niste suporti insa pe fata da. Dar cum majoritatea avem masinile cu multi km si luate din afara cel mai bine schimbati cu totul fata+spate, la fel o sa fac si eu. Ref la ce intrebasem initial eram pus pe kyb insa dupa cateva rasfoiri pe diverse forumuri am aflat ca sunt cam aproape de oem la cum se simt si nu vreau asta ca asa luam sachs, bilstein fiind putin mai ferme.. vedem.
     
    Reviver apreciază asta.
  12. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Eu am luat oem pe spate dar pe suspensia 1BE sunt foarte tari, numai oscileaza masina deloc...acuma și la o gura de canalizare se simt acele suruburi din ea destul de naspa.
     
  13. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Eu aveam o mica bataie pe fata standa si am schimbat bucsele (defapt bratele cu tot cu bucse) si acum totul e in regula.
     
    Reviver apreciază asta.
  14. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Ultima editare: 18 Sep 2017
    Reviver apreciază asta.
  15. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Eu centrez,eu dau cu capul.Mi-am cumparat amortizoarele aftermarket 313366 de la sachs si sunt la fel ca celele oem sacks cod 8T0513035 M, 1BE informatie pentru cine mai e interesat de un eventual schimb al amortizoarelor de pe spate.
     
    Reviver apreciază asta.
  16. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Așteptăm un feedback cum ți se par și cât sunt de rezistente, pe viitor știm macar ce cod sa căutăm pe cele sachs aftermarket.
     
  17. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    O părere va rog, am suspensie sport reglabila, pe spate am reusit sa o ridic, atat cat mi.a dat voie, dar pe fata nu reușesc... se poate fără a desface șurubul de la fuzeta? atunci se vor desface bratele superioare si se scoate planetara? ms
     
  18. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Daca este cineva interesat de Bilstein, sunt intr-adevar mai ferme vs oem/sachs. Nu deranjant insa de ajuns cat sa ofere o stabilitate mai sporita in viraje etc.
     
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm


     
  20. Asline

    Asline 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi CAGA 2008
    Salut poate sa imi apune cineva si aici daca arcurile astea sunt de suspensia s-line? 0B95E293-FF07-4515-BCD8-01601B292D0A.png
     

Distribuie pagina asta