1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si/sau Amortizoare la Audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - inlocuire - ce alegem

Discuție în 'Modele clasice' creată de mihaimarin1, 14 Aug 2008.

  1. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Salut. Da, este foarte normală acea distanță. Ar trebui să existe și un capac care vine pus deasupra care protejează șurubul și piulița de umezeală. Eventual dă cu puțină vaselină pe ele.
     
    Bendy apreciază asta.
  2. selcosmin

    selcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Berca, Buzau
    Masina:
    Audi 80, 2,0i tip ABK, 116 CP, 1993
    eventual poti pune flanse de logan, numai partea ce vine deasupra. Ceva de genul:
     
  3. petre

    petre 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi 80 b4 2.0 ABK
    multumesc frumos de sfat
     
  4. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    arcurile nu se potrivesc iti spun eu asta sigur. Am pus pe un Golf 3 arcuri de b4 pentru a intari putin suspensia ca era prea moale si a trebuit sa taiem cateva spire din arc. Masina sta sus de tot de spate si suspensia e extraordinar de rigida(asta era si idea proprietarului). Deci in concluzie arcurile de pe vento (golf3) sunt mult mai subtiri/slabe decat cele de Audi 80 b4.
     
  5. caghe 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2012
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi 80 B4 , 2.0 E , 1994
    Salut . Din cate am inteles pe aici suspensia de pe golf si vento nu se potrivesc . Eu detin un audi 80 si as vrea sa o las pe burta un pic mai mult si caut de ceva timp amortizoare si arcuri . Daca are cnv vreo idee cam de la ce masini s-ar putea potrivi suspensia(arc+amortizor) . O idee este binevenita .
     
  6. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    pune suspensie sport aftermarket. Chiar nu inteleg de ce ai face tiganii de genu? Nu ai o coaja de dacie din '84. Gasesti suspensie sport completa sau doar arcuri la preturi cat de cat ok. Alegerea e a ta.
     
  7. caghe 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2012
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi 80 B4 , 2.0 E , 1994
    DraQuTzU Pai o suspensie noua fixa aftermarket este in jur la vreo 10 mil . Si chiar si asa daca pun doar arcurile sport nu risc sa stric amortizoarele ?
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Iun 2015
  8. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Salut. A cam venit timpul sa schimb amortizoarele deoarece sunt cam obosite si as vrea o marca de top si caracteristici OEM (duritate, inaltime). La magazinele din tara nu am vazut ceva mai bun de sachs si monroe.
    http://www.europerformance.co.uk/pages/products/product_info.mhtml?product=265559 Sper sa nu se considere reclama, acestea se potrivesc pe masina ? Am vazut ca sunt 2 tipuri de produse (standard chassis, sport suspension) cum pot vedea ce suspensie a avut original masina? desi dupa garda la sol cred ca e standard
     
    Ultima editare: 4 Oct 2015
  9. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Am si eu montate pe masina un set de arcuri sport. Stabilitate e extraordinara, practic eu am 225/45/17 si puteam face orice cu masina. Indiferent cat de tare am tras de ea nu am avut niciodata emotii.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Oct 2015
  10. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Da dar eu nu vreau suspensie sport (nici amortizoare nici arcuri) vreau sa pastrez inaltimea masinii
     
  11. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Nu pentru tine era postul, mai mult ca sigur ai suspensie normala, din ce stiu eu cea sport a fost pe modelele cu motoare mari sau cele mai speciale gen competition, S-line etc.
     
  12. cornelTM

    cornelTM 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI 80 B4 1,9TDI 1Z
    Poti incerca KYB (Kayaba) normale sau pe gaz care sant putin mai rigide.Oricum bilstein din linkul tau sant si mai rigide si mult mai scumpe.KYB gasesti la toate magazinele de piese online pana in 1000ron toate 4 buc, cele pe gaz.
     
  13. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
  14. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Pe ulei banuiesc ca are masina in echipare OEM dar cele pe gaz nu sunt mai performante ? Referitor la rigiditate, garda la sol doresc sa ramana neschimbata
     
  15. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Cele pe gaz sunt mai rigide si sunt facute pt strazile din Germania nu Romania . Garda la sol nu se schimba decat daca ai arcuri obosite .
     
  16. Vasile miu

    Vasile miu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2016
    Locație:
    Gaesti
    Masina:
    Audi 80 cabrio
    Buna ziua.vreau sa va spun ceva in legatura cu acel capac de amortizor care vine sus pe oala .acel capac nu trebuie sa stea perfect strans pe oala pentru ca acel capac se invarte odata cu axul amortizolui si totodata si rulmentul flansei de amortizor ....deci nu trebuie sa stea strans acel capac pe oala...da este foarte bine sa stea foarte apropiat .dar nu strans ....deci trebuie sa aiba cativa milimetri lejeritate ...am patito si eu la acest audi ...va salut
     
  17. jonny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    bihor
    Masina:
    audi 80,b4 avant tdi 90cp 1993
    Buna ziua,
    Sunt nou pe forum si posesor de audi 80 B4 avant (1,9 tdi 66 kw) si am o problema: pe partea dreapta mi se tot aude o bataie metalica. Am fost la mecanic si a zis ca sunt praf bucsele cu rulment deasupra la telescop, desi schimbate in urma cu doua luni. Eu as dori sa va intreb si sa ma sfatuiti ce marca sa imi cumpar ? pe langa astea doua bucse mi-a zis sa imi iau si cele 4 bucse din jug motor si aici as dori sa va intreb de cat e diametru interior la bucsa jug, 10 sau 12 ? Va multumesc
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Zi-mi ce cod motor ai.

    Ti-am atasat poze atat pentru bucsile spre fata cat si pentru cele spre spate.
    Tine cont de limitarea seriei de sasiu. Ai in poze tot ce iti trebuie.
    Atat bucsele cat si flansele pui Lemforder. Flansele le poti lua si pe Sachs, eu am folosit si nu am ce reprosa.
     
  19. jonny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    bihor
    Masina:
    audi 80,b4 avant tdi 90cp 1993
    ms mult
     
  20. jonny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    bihor
    Masina:
    audi 80,b4 avant tdi 90cp 1993
    Buna seara,
    Azi am apucat sa ma bag sub masina un pic sa ma uit la bucsele cadru motor. Nu am reusit sa le desfac sa vad de cat e surubul: metric 10 sau 12. Surubul are capul de 18, daca era 17 era surub metric 10, daca era 19 era de 12 asta dupa parerea mea. Nu am reusit sa desfac sa masor sa vad de cat sunt. Ma poate ajuta cineva ? Saptamana asta vreau sa le comand sa le pot schimba. Va multumesc.
     

Distribuie pagina asta