1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si/sau Amortizoare la Audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - inlocuire - ce alegem

Discuție în 'Modele clasice' creată de mihaimarin1, 14 Aug 2008.

  1. Piglet80Avant 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    audi 80 avant ABK
    Intram in discutie grea !?! Acum , fiind pe gaz , sunt mai rigide , daca ai jante mai late si mai rigid .
    Depinde foarte mult cu erau amotizoarele tale inainte , cele " Magnum " , daca erau moi acum este normal sa para rigid .
    Acuma ... cum intelegi " rigid " . Este masina mai stabila pe curbe nu are cum sa fie si elastica la denivelari ... ( sau are cum , dar cu costuri foarte mari )
    Genul de drum pe care mergi predominant cum este ? Bine , bine , gropi , dar ciar peste tot gropi ! ( toti mergem prin gropi , dar mai exista si portiuni de drum pietruit , pe unde trecem zilnic , gen acolo locuiesti )
    Eu am nevoie de o masina mai rigida . Asa vreau , asa imi place ( nici extreme ) . Pana te hotarasti sa le schimbi sau nu , mai lasa-le . Ori te obisnuiesti , ori se mai lasa ... ( nu cred ) , ori incerca la vreun coleg mai aproape de tine cu este cu masina lui ( sa mergi cu ea , in ea , nu din gura ... ) , o alta configuratie de amortizoare ... .
    Spor .
     
    Bendy apreciază asta.
  2. jonny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    bihor
    Masina:
    audi 80,b4 avant tdi 90cp 1993
    Ai dreptate Piglet, cele marca Magnum sunt niste jafuri. Am vrut ceva mai rigid si stabil pe curbe. Acum incep sa ma obișnuiesc cu noile amortizoare. Pe drum cu denivelari o las mai incet, in rest se comporta super.
     
  3. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Va trebui sa mergi incet pe drumurile rele , foarte incet .
     
    jonny apreciază asta.
  4. costica 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2010
    Locație:
    adjud, vrancea
    Masina:
    audi 80 b4 1,6 benzină multipunct 1995
    Cer sfaturi urgent. De circa 4 luni am schimbat toata bucsaraia fata si tot ce tine de directie, inclusiv caseta. In tot acet timp mi s-a dus de 3 ori flansa amortizor dreapta fata. Precizez ca am pus de fiecare data Bilstein. Cine poate sa-mi spuna de ce uzeaza asa des acea flansa.o face praf in circa 1000 km ? Am verificat la n' service-uri. Toti dau din umeri. Am un audi 80 b4 avant.
     
  5. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Pune altceva , alta firma si vezi ce se intampla ( daca toata bucsaraia a fost montata corect pe partea dreapta )
     
  6. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Anul trecut postasem ca am schimbat amortizoarele pe fata cu unele bilstein, noi. Anul asta revin cu o mare dezamagire, dupa nici 10k km si mers exclusiv urban, s-a ales praful de ele. Nu inteleg cum cele originale ale masinii erau atat de varza incat le puneai drepte si cadea tija singura in corpul amortizorului, dar, cum spuneam, masina statea bine pe curbe. Cu astea era efectiv barca, nu puteai merge in siguranta si ca masura de urgenta ca vine anotimpul rece si nu am putut sa-mi iau unele noi, mi-a daruit cineva unele sh pe gaz care sunt cum trebuie. Nu-s ca noi, dar incomparabil mai bune. Cu cele 'vechi' mi-ar fi fost frica sa merg pe zapada la cum topaia masina. Sper ca am prins eu un lot prost sau erau facute pe vapor, nu ca asta e calitatea firmei. Ca masura de precautie am sa evit sa mai comand piese de la acelasi magazin.
     
  7. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Recent, discutând cu cineva despre niște piese de schimb, a venit vorba de amortizoare și mi-a recomandat să iau Kayaba (cred că acum e KYB) dacă voi avea probleme pe viitor. Și cred că am mai auzit de ele și în altă parte, e posibil să fie calitativ ok. Mă refer la cele pe ulei. Când le vei mai schimba pe viitor întreabă de marca asta.
     
    Ultima editare: 30 Noi 2017
  8. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Am auzit si eu de KYB pareri si pareri. Unii chiar de pe forum parca spuneau ca au avut probleme, altii ca sunt bune. Oricum, urmatoarele o sa le iau pe gaz (sper in primavara) ori KYB ori Sachs
     
  9. jonny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    bihor
    Masina:
    audi 80,b4 avant tdi 90cp 1993
    Buna ziua
    Eu am montat pe masina mea cam de un an fata-spate amortizoare Sachs havy duty pe gaz. Foarte bune, mult mai rigide, masina sta foarte bine in curbe, pana acuma nu au dat semne de oboseala, doar ca am o singura problema ... mai mare un pic, pe fata in maxim doua luni imi termina flansele.
    Am pus flanse Meyle havy duty, au tinut 4 luni, am pus Sachs au tinut 2 luni. Acum am flanse Lemforder si dupa 3 saptamani dau semne de oboseala. Nu mai stiu ce sa fac, o sa mai incerc sa pun SKF sa vad cum va fi. In cel mai rau caz o sa schimb amortizoarele pe fata cu unele pe ulei tot de la sachs. La noi in Bihor drumurile sunt praf.
     
  10. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    In ce sens ti le termina? Se duce rulmentul sau se comprima cauciucul ala ? Si care sunt simptomele cand sunt pe duca ?
     
  11. jonny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    bihor
    Masina:
    audi 80,b4 avant tdi 90cp 1993
    Cand sunt noi nu am nici o vibratie merge super. Dupa o saptamana, doua, incep sa vibreze, vibratiile se trasmit in caroserie si se aude cate odata cate o pocnitura cand virez pe loc. Rupte nu am vazut nici una, comprimate sunt, rulment crapat nu am gasit doar ca avea joc mare
    Am vreo luna de cand am schimbat toata directia pivoti, capete de bara, bielete, bucsi bara stabilizatoare,,bucse jug motor si punte spate plus flansele lemforder
    Am dat in ceva groapa mare si de atunci am bataii ciudata prin gropi la viteze mai mari, nu mai stiu ce sa fac

    O sa pun SKF acuma ultima varianta. Din ETKA am gasit un cod care e dat pentru flanse havy duty dar in schimb nu gasesc nicaieri flansele alea dupa cod sa le pot cumpara.
     
  12. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Salut. Stie cineva care este diferenta la arcuri spate intre
    8A0511115AJ
    8A0511115AK
    8A0511115AL
    Multumesc !
     

Distribuie pagina asta