1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ASR - EDS - ESP la A4 B5 - montare ulterioara - ce implica - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Samy., 26 Mai 2010.

  1. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cred ca Samy a descris bine sistemul de pe cele din 1995-1997 este un modul hidraulic si unel electronic....ce am gasit eu este un pic incomplet dar poate ajuta.


    Modulul hidraulic:
    - Bosch 0 265 218 013 pana la data de 07/1996,pana la seria de sasiu :8D..T..400 000 sunt dotate cu ,ABS,ASR,ABD(EBV)
    -BOSCH : 0 265 220 446 pana la data de 07/1996,pana la seria de sasiu :8D..V..300 000 dotate cu ABS si ASR
    -BOSCH : 0 265 220 440 asta din urma poate intre 07/1996-06/1997 dotat cu ABD.
    - BOSCH : 0 265 202 403 cu ASR,ESP pana in 10/2000.OEM VW :8E0 614 111 AA - 8E0 614 111 AT
    Acesta cel din urma pare sa mearga pe toate A4B5.

    ----------------------------------------------------------------

    Cel mai interesant este ASR care te ajuta pe suprafetele alunecoase,primul modul s-a pus cu ASR insa nu gasesc modulul electronic la el,nu este mentionat sau nu exista nu stiu.ABD nu imi pare interesant.Sunt module hidraulice unde este precizat se vand impreuna cu modulul de comanda sau nu ,insa la cel care va intereseaza ,nu scrie nimic :)


    Solutia ar fi sa gasesti in dezmembrari una cu ASR pana in 07/1996 sa cumperi tot ce trebuie sau una dupa 1997 si incercat insa 100% nu pare a fi plug&play,nu spun ca este imposibil insa nu degeaba sunt impartite pe ani,piesele noi sunt scumpe.
    Succes.
     
    Ultima editare: 19 Ian 2012
  2. valy74 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2011
    Locație:
    BRAILA
    Masina:
    A4,AKE,1999
    Pompa mea are urmatorul cod HR8EO614 111H HL.Are EDS.Si ce cod ar trebuii sa aibe cealalta pompa sa fie la fel .
     
  3. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Eu ce ar trebuii sa mdific ca sa am ESP ???
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pompa de abs care stie si ESP, ceasuri cu martor esp, buton on/off esp, folie volan cu senzor rotatie, un senzor acceleratie laterala si cablaj.
     
  5. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Din cate am citit eu prin etka cred ca as avea nevoie si de alt ECU care stie ESP :(( deci cam multe si prea scump doar pentru ESP
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Mai, nu stiu sigur insa nu prea vad ce sa faca ECU in ecuatia asta, deciziile de franare a rotiilor se iau de catre partea electronica a pompei de abs in urma informatiilor de la cei 2 senzori. Cel putin asa mi se pare logic.
    Problema suplimentara care mi-o pun e ca comunicarea se face pe CAN ceea ce va complica lucrurile si mai tare. In acest caz ar intra in scena si alt ECU.
     
  7. Tyger

    Tyger 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    Visina , jud. Olt
    Masina:
    Audi A4 B5 ,Motor 1.6 ADP ,An 1996
    Am si eu rugamintea la cei care au Audi A4 din '95 sau '96 (chiar '97 cu modul de ABS cu electronicul separat de hidraulic) si au reusit sa faca upgrade de la ABS simplu la ABS + EDS (sau ASR) sami spuna mai exact (si valabil si pentru altii in situatia mea) daca se poate si ce anume implica aceasta modificare (piese,costuri etc).Va pot confirma ca am citit si recitit tot topicul si nu am reusit sa gasesc aceasta informatie.Multumesc anticipat celui care ma va ajuta si ne va ajuta cu aceasta informatie.
     
  8. Raul Benga 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Motru
    Masina:
    Audi A4 b5 1.9tdi qattro 1999
    Salut poate sa existe ESP pe un audi a4 quattro din 1998?. Nu exista buton de on-off. Ce sisteme are EDS ASR , VA MULTUMESC
     
  9. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Intervine si ECU la ESP. Am un golf 4 ce are esp si m-am tot jucat pe zapada sa vad cum reactioneaza.
    Am intrat pe curba stanga tare cu acceleratia calcata la podea. Masina a avut tendinta de subvirare. In momentul asta ESP a franat roata stanga spate si a comandat ECU sa reduca puterea motorului(practic nu mai asculta de pedala de acceleratie calcata la podea). Masina a urmat cat de cat directia data de volan dar cu caraieli la sistemul de franare si palpaieli de martor ESP in bord.
    Modulul ESP si ECU comunica si trebuie sa stie unul de celalalt, nu cred ca se poate altfel.
     
    Ultima editare: 20 Feb 2013
  10. Corodeanu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2013
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 1.8T quattro 1995 ( 240 cp )
    eu m un a4 b5 din 95 1.8t quattro cod abs 8D0 614 111 D
    am doar abs chele ?
    ce upgrade pot face ? ce sisteme ma pot alege dupa upgrade ?
     
  11. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    este echivalenta cu 8D0614111E, este ABS simplu si nu exista posibilitatatea de a face upgrade la EDL sau ESP.
     
  12. RazvanNT 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2011
    Locație:
    Piatra Neamt/Almas
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 ADR 1995 GPL
    eds 95

    Ma poate ajuta cineva cu un pinout din pompa la calculator pentru masina cu ABS+EDS la masina din semnatura. Am din dezmembrari pompa cu cod: 4A0 614 111 G si calculatorul cu cod: 4d0 907 379 g de pe masina cu abs + eds/edl. Acum pe masina am pompa (8D0 614 111), calculator (4d0 907 379 d). Am incercat plug&play si primesc urmatoarele erori: Control Module Part Number: 4D0 907 379 G
    Component and/or Version: ABS/EDS BOSCH 5 7590
    Software Coding: 0265109001
    Work Shop Code: BB 37590
    3 Faults Found:
    00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)
    30-00 - Open or Short to B+
    00642 - EDL Change-Over Valve: Right Front (N166)
    35-00 - -
    00645 - EDL Outlet Valve: Left Front (N169)
    35-00 - -

    Eu zic ca problema e din instalatia electrica dintre pompa si calculator, sunt pini care lipsesc din instalatia mea pentru a monta ABS+EDS. Atasez ceva poze spre a lamuri problema.
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ai luat o pompa de abs care e mai desteapta decat ce era pe masina. Trebuie sa tragi un fir de la mufa pompei de abs la ceasurile de bord. Ce an de fabricatie avea masina de pe care ai luat pompa de abs si ce motor avea?
    Vezi ca senzorul de abs fata stanga e defect. Ala trebuie schimbat.
     
  14. RazvanNT 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2011
    Locație:
    Piatra Neamt/Almas
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 ADR 1995 GPL
    Am reusit intr-un final sa-mi instalez elsa si se pare ca tre sa trag vreo 4 fire si inca mai sap ce mai trebuie. Eroarea aia la senzor e ciudata ce sa zic, pe calculatorul si pompa care le am pe masina nu da eroare, doar cu astea care am facut o incercare "plug&play" ma gandesc sa nu mai vina ceva fire modificate.
    Masina o luasem cu totul acu vreo 3 ani pentru piese, si acuma cand m-am desteptat sa pun eds, nu mai am instalatia electrica de pe masina veche :). Era tot fab 1995, cod motor ADR. Adaug 2 foto, si va tin la curent.
     
  15. RazvanNT 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2011
    Locație:
    Piatra Neamt/Almas
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 ADR 1995 GPL
    Am reusit sa le montez si sa le fac functionale. Modificarile consta in a trage 4 fire din pompa la calculator (cele incercuite cu rosu din poza din postul anterior). Pentru senzorul stanga fata care dadea eroare vine inlocuit in calculator pinul 36 cu pinul 9. Totul functioneaza dar am ramas cu o eroare care sper sa-i dau de capat 00668 - Supply Voltage Terminal 30 36-10 - Open Circuit (banuiesc ca mai trebuie tras vreun + pe undeva...). Sper sa ajute pe cineva in viitor :).
     
  16. Csabia4b5

    Csabia4b5 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 95'
    Salutari,
    Eu am buton ASR in masina insa daca il apas nu ramane apasat ci isi revine la loc. E normal asta ? Mentionez ca in bord nu am avut bec la ASR si nici la ABS ci is lipite gaurele cu ceva fel de banda. Ar trebui sa ii pun becuri si acolo ? de incercat nu o pot incerca fiindca nu am numere pe masina. ABS-ul functioneaza, atat am incercat.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Sep 2015
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este normal ca butonul ASR sa nu ramana apasat, el revenind la loc dupa apasare.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Sep 2015
  18. Csabia4b5

    Csabia4b5 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 95'
    Pentru ABS ar trebui sa am bec in bord ?
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Sep 2015
  19. Csabia4b5

    Csabia4b5 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Simleu Silvaniei
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 95'
    Asta e ABS-ul meu. Imi zice careva dintre voi ce am pe masina ?

    [​IMG]
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Sep 2015
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pentru ABS ai martor în bord. Dacă nu se aprinde când pui contactul ori e ars becul, ori e manarit.
    ASR-ul are martor și buton 2 în 1. În buton. Când te joci cu ASR -ul trebuie să ai motorul pornit. Nu contează ca butonul nu rămâne apăsat ci martorul din buton să stea aprins.
     

Distribuie pagina asta